Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Degalinė keliasi į telefoną: mokėjimui už degalus nereikės piniginės

2019.06.12.

Didžiausią degalinių tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Viada“ pristatė programėlę, su kuria atsiskaityti už degalus ir kitas degalinėje įsigytas prekes galima ypač greitai ir patogiai.

„Viada“ programėlę jau galima nemokamai atsiųsti iš „Google Play“ ar „App Store“ programėlių parduotuvių. 

„Siekiame, kad užsukę į mūsų tinklo degalines klientai mėgautųsi greitu ir patogiu aptarnavimu. Naujoje programėlėje įdiegti technologiniai sprendimai leidžia ne tik keliais telefono paspaudimais sumokėti už degalus, bet ir naudotis lojalumo programos privalumais, sekti mokėjimų istoriją.  Tai tik pradžia – ilgainiui įdiegsime naujų klientui patogių funkcijų“, - teigė „Viada“ inovacijų vadovas Arūnas Penkaitis.

Pasak A. Penkaičio, tokios patogios mokėjimo funkcijos telefonu nesiūlo nei vienas Lietuvoje veikiantis degalinių tinklas. Kasoje operatorius nuskenuos prekes ar įsipiltus degalus, o klientui telefono ekrane vaizduojamą QR kodą reikės nuskenuoti kasoje.

Pasirinkus mokėjimo automobilyje funkciją, klientui iš transporto priemonės išlipti reiks tik degalų įpylimui. Įjungus programėlę geolokacijos funkcija nustatys, kurioje degalinėje klientas pylėsi degalus ir sugeneruos mokėjimo pranešimą. Klientui teliks telefone patvirtinti mokėjimą – automatiškai bus sugeneruotas skaitmeninis mokėjimo kvitas, kuris bus matomas mokėjimų istorijoje.

Dienos metu atsiskaityti galima iš karto po degalų papildymo. Nakties metu, kai degalinės parduotuvė nedirba, lėšos sąskaitoje rezervuojamos prieš degalų pylimą.

„Mokėjimas telefone dažnai gali išvaduoti nuo daugelio nepatogumų, su kuriais tenka susidurti vairuotojams.  Pavyzdžiui, kai šaltuoju metų laiku ar lietingu oru tenka mokėti kortele savitarnos terminale. Daugeliui nesinori palikti vienų mažamečių vaikų ar naminių gyvūnų automobilyje. Tik degalus perkantys klientai nemėgsta laukti eilėje, kol kitam pirkėjui bus gaminamas dešrainis, tad mokėdami telefonu jie sutaupys brangaus laiko“, - vardijo A. Penkaitis.

„Viados“ programėlė susieta su lojalumo programa, taigi klientui nereikės su savimi turėti plastikinės lojalumo kortelės, jis gaus pranešimus apie lojalumo naudas – nemokamą kavą, dešrainius ar automobilio plovimus. Programėlės naudotojas taip pat galės rasti artimiausias degalines ir matyti, kokios paslaugos jose teikiamos, matyti pranešimus apie vykdomas akcijas, nuolaidas.

Programėlės kūrimui buvo pasitelkti 7 technologiniai partneriai. SEB bankas pasiūlė inovatyvų sprendimą, užtikrinantį saugų ir operatyvų atsiskaitymą. Ilgainiui planuojama programėlę papildyti naujomis funkcijomis – pavyzdžiui, užsisakyti plovimo paslaugą ar įdiegti transporto priemonės atpažinimo pagal valstybinius numerius funkciją.  Dabar „Viada“ programėlė skirta privatiems klientams, tačiau artimiausiu metu bus pristatyta programėlės versija ir verslui.

„Viada“ nuosekliai investuoja į pažangius technologinius sprendimus – visi klientai gali atsiskaityti ir MoQ programėle, o verslo klientai – ir SMS žinutėmis.