Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Įvertinta daugiau negu 10 tūkst. kelionių viešuoju transportu

Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ praneša, kad sostinės viešuoju transportu keliaujantys vilniečiai ir miesto svečiai įvertino daugiau nei 10 tūkst. kelionių. Tai jie padarė naudodamiesi mobiliąja programėle m.Ticket.

„Mums be galo svarbi kiekvieno keleivio nuomonė, kiekvieno jų kelionės įspūdžiai, kad galėtume iškart sužinoti, kas jiems svarbu. Todėl ir sukūrėme m.Ticket – ne tik kaip mobilų ir patogų kelionės bilietą, bet ir galimybę būti svarbia Vilniaus viešojo transporto dalimi“, – teigia Modesta Gusarovienė, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė.

Po kelionių įvertinimų – tvarkingesni autobusai, mažiau vėlavimų

Kaip pasakoja M. Gusarovienė, didžioji dalis kelionių įvertinimų – dėl vėluojančio viešojo transporto, netvarkingų transporto priemonių ar nusiskundimų vairuotojais.

„Dažniausiai iš keleivių sulaukiame nusiskundimų, kad į reikiamą stotelę vėluoja atvykti viešasis transportas, ar kad autobusas ar troleibusas, kuriuo teko važiuoti, nebuvo švarus, talpus, arba nesaugiai vairuota. Tačiau turime puikių pavyzdžių, kaip būtent po kelionės vertinimų sumažėjo vėlavimų, pakoreguojant eismo tvarkaraščius ar kad į vieną ar kitą maršrutą išleistos talpesnės transporto priemonės“, – sako įmonės vadovė.

Ji taip pat džiaugiasi, kad netrūksta ir gerų atsiliepimų – aukštais balais įvertinamas ne tik pačios kelionės komfortas, bet ir paliekami komentarai apie malonius vairuotojus, tvarkingas transporto priemones.

„Malonūs, teigiami atsiliepimai ne tik reiškia padėką mums, kad vieno ar kito maršruto eismo tvarkaraščiai yra tinkamai sudaryti. Savo ruožtu, tai yra ir kaip papildoma motyvacinė priemonė stengtis dar labiau, kad patirtis keliaujant viešuoju transportu būtų malonesnė“, – teigia M. Gusarovienė.

Kelionės vertinimas – vos keliais paspaudimais

Viešojo transporto kelionės Vilniaus mieste jau įvertintos daugiau nei 10 tūkst. kartų. Tai padaryti gali kiekvienas, į savo išmanųjį telefoną nemokamai atsisiuntęs mobiliąją programėlę m.Ticket. Jos pagrindiniame lange paspaudus ikonėlę „Įvertink kelionę!“, reikia suvesti transporto priemonės garažinį numerį arba nuskenuoti QR kodą, kurį galima rasti autobuso ar troleibuso salone. Tai padarius, belieka skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių trims kelionės vertinimo kriterijams: vairavimo kokybei ir saugumui, atvykimui laiku bei transporto priemonės švarai, ir išsiųsti kelionės vertinimą.

Visų kelionių vertinimus gauna bei apdoroja SĮ „Susisiekimo paslaugos“ ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“ specialistai, kurie, remdamiesi gauta informacija, koreguoja maršrutų tvarkaraščius, keičia transporto priemonių išleidimus ar atlieka kitus svarbius pokyčius.