Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Naujasis KOLEOS

2017 06 26

Išskirt4inis, aukštos klasės stilius

Kaip ir kiti D segmento „giminaičiai“ – „Espace“, „Talisman“ ir „Talisman Grandtour“, naujasis „Koleos“ priklauso „Renault“ aukštos klasės modelių gamai, ir tai perteikia jo išorės bruožai. Akivaizdžiausias trijų automobilių panašumas yra jų priekinių dalių dizainas su dideliu, vertikaliai įkomponuotu „Renault“ ženklu ir chromuotomis grotelėmis. Veržlią naujojo „Koleos“ išvaizdą dar labiau sustiprina dideli ratai (išorinis diametras yra 730 mm) ir žema kėbulo linija (1,68 m). Šie patrauklūs stiliaus bruožai naująjį „Koleos“ iš pirmo žvilgsnio išskiria kaip aukštos klasės „Renault“ modelį.

 

„Full LED“ tipo žibintų šviesos simbolis

Panašumą su „Espace“ ir „Talisman“ modeliais sustiprina „Full LED“ tipo priekinių ir galinių žibintų šviesų simboliai. Kaip ir „Talisman“ modelyje, C formos šviesų simbolis peržengia priekinių žibintų ribas, suformuodamas dar įspūdingesnį reginį. Priklausomai nuo versijos naujasis „Koleos“ komplektuojamas su „Pure Vision“, „Full LED“ tipo priekiniais žibintais. Dienos žibintai suformuoja išskirtinio, skvarbaus žvilgsnio įspūdį. Palyginti su halogeniniais žibintais, ši technologija sukuria 20 procentų stipresnį šviesos srautą, kuris leidžia pagerinti matomumą tamsiuoju paros metu. Nuolat švytinčiuose galiniuose žibintuose panaudota „Edge Light“ technologija, sukurianti skaidrų ir ryškų trijų matmenų efektą, pastebimą tiek iš arti, tiek iš didesnio atstumo.

Išskirtinė asmenybė

Išskirtinį naujojo „Koleos“ siluetą ir asmenybę akcentuoja daug naujų dizaino ypatybių. Ryškios, chromuotos priekinės dalies dekoracijos suteikia automobiliui veržlumo, o nuo priekinių žibintų per visą sparną einančios ir dureles siekiančios chromo dekoracijos vizualiai pailgina variklio gaubtą ir naująjį „Koleos“ išskiria iš konkurentų. Aukštos klasės įvaizdį sustiprina mažesni tarpai tarp kėbulo skydų ir aštrūs jų kontūrai. Galinio buferio apatinėje dalyje įkomponuota chromo dekoracija natūraliai atkreipia dėmesį į dvi išmetimo vamzdžių angas.

 

Elegantiškų, šiuolaikiškų spalvų pasirinkimas

Natūrali naujojo „Koleos“ elegancija ir rafinuotumas gali būti pabrėžiami panaudojant plačią kėbulo spalvų ir skirtingo dizaino ratlankių gamą. Galima rinktis iš septynių kėbulo spalvų: „Ultra Silver“ sidabrinės, „Universal White“ baltos, „Metallic Grey“ pilkos, „Metallic Black“ juodos, „Mineral Beige“ rusvos, „Meissen Blue“ mėlynos ir „Solid White“ baltos. Galimi keturi ratlankių modeliai: 17 colių „Silver Grey Esquis“, 18 colių „Silver Grey Taranis“, 18 colių „Erbé Grey“ deimanto efekto „Argonaute“ ir 19 colių „Erbé Grey“ deimanto efekto „Proteus“.

 

Aukštos klasės komfortas – visiems keliaujantiems asmenims

Praktiška įranga ir bekompromisis dėmesys salono stiliui

Naujojo „Koleos“ viduje „Renault“ atsisakė kompromisų dėl keleivių komforto ir automobilio išvaizdos. Jo išorė buvo nuosekliai suprojektuota, siekiant visiems penkiems salone esantiems asmenims suteikti aukščiausio standarto komfortą. Ilgiausia ratų baze klasėje (2 710 mm, kėbulo ilgis 4 670 mm) pasižymintis naujasis „Koleos“ išsiskiria rekordiškai didele salono erdve. Ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams skirta didžiausia klasėje keliams skirta erdvė (289 mm) ir išskirtinai didelė erdvė galvos, pečių ir alkūnių lygyje.

Ši rekordinė salono erdvė suderinta su didele, lengvai konfigūruojama bagažine ir daugybe praktiškų dėtuvių. Matuojant pagal VDA metodiką, 498 dm3 talpos bagažinėje (atitinka 579 litrus) pakrovimo slenksčio lygyje sumaniai įrengtas išimamas dugnas. Naudojantis bagažinėje esančiomis rankenomis „Easy Break“ sistema leidžia akimirksniu nulenkti 60/40 dalimis padalintą galinę sėdynę, suformuojant 1 706 dm3 (pagal VDA atitinka 1 795 litrus) tūrio bagažo skyrių. Naujojo „Koleos“ salono dėtuvės sudaro papildomą 35 litrų talpos erdvę, įskaitant 11 litrų talpos pirštinių dėtuvę ir 7 litrų talpos dėžę centrinėje konsolėje.

 

Rafinuotas komfortas – visiems salone esantiems asmenims

Tiek naujojo „Koleos“ priekyje, tiek gale sėdintys asmenys yra supami rafinuoto komforto. Priekinės naujojo „Koleos“ sėdynės yra komfortiškos ir malonios ne tik dėl apglėbiančios formos ar skirtingo tankio putų – jos yra ir vienos didžiausių šio modelio klasėje.

Priklausomai nuo versijos priekinės sėdynės gali būti elektra reguliuojamos šešiomis kryptimis, su individualiai pritaikoma juosmens atrama, šildomomis apatinėmis dalimis ir atlošais, taip pat dviem skirtingais režimais veikiančia integruota ventiliacijos sistema. Centrinė konsolė gali būti stumdoma 80 mm pirmyn arba atgal, taip suteikiant galimybę rasti idealią vairuotojo sėdėseną.

Lenkta priekinių sėdynių nugarėlių forma suformuoja didesnę erdvę gale sėdinčių keleivių kojoms ir sustiprina didelės erdvės įspūdį. Gale sėdintys keleiviai taip pat gali naudotis šildomomis sėdynėmis – net naujojo „Koleos“ segmente nedažna funkcija.

Durelių dizainas apsaugo slenksčius nuo purvo, nuo ištepimo apsaugodamas ir į automobilį įsėdančių ar išlipančių asmenų drabužius.

Prioritetas – visų keleivių gerovė

Projektuojant naujojo „Koleos“ vidų kiekvienas sprendimas buvo priimtas siekiant iki menkiausių smulkmenų užtikrinti keleivių gerovę. Automobilio salone akcentuojama kokybė ir tvirtos medžiagos, matinio chromo dekoracijos panaudotos ant vairo, pavarų jungimo svirties, ventiliacijos angų ir centrinėje konsolėje.

Prietaisų skydelio ir durelių vidinių skydų apdailai panaudotos minkštos medžiagos, odiniai apmušalai ir oda aptraukti ranktūriai dekoruoti kontrastuojančiomis siūlėmis. Kelionės malonumą dar labiau sustiprina suderinamas LED šviestuvų salono apšvietimas, kurio spalvų gama – žalia ir mėlyna, geltona, raudona arba violetinė leidžia rinktis apšvietimą pagal vairuotojo arba keleivių nuotaiką. Naujojo „Koleos“ saloną natūralia šviesa užpildo galines sėdynes siekiantis didelis (0,80 m2) atidaromas stoglangis. Kita „premium“ segmento verta ypatybė yra priekinis puodelių laikiklis su šildymo arba šaldymo funkcija.

Specifiniai išorės papildymai

Galingas, atletiškas naujojo „Koleos“ išorės dizainas papuoštas išskirtinėmis detalėmis: „Améthyste Black“ juoda, metalinio atspalvio spalva, papildančia kitų aštuonių spalvų paletę, 19 colių deimantinio pjovimo ratais, „Initiale Paris“ emblemomis po „Renault“ simboliu bei dekoratyviomis chromo juostomis ant priekinių sparnų.

 

Išskirtinis dėmesys kelionės komfortui ir salono įrangai

Naujojo „Koleos“ salone esančių asmenų juntamą komforto lygį sustiprina specifinė „Initiale Paris“ apdaila ir standartinė įranga, kurioje yra pilki arba juodi napa odos apmušalai, integruoti priekinių sėdynių atlošai, napa oda aptrauktas vairo ratas ir pavarų svirtis. Specifinė „Initiale Paris“ prietaisų skydelio ir durų vidinių skydų apdaila, prietaisų skydelis aptrauktas oda su išorinėmis siūlėmis suteikia prabangos dvelksmo, o šildomos, vėdinamos, elektra šešiomis kryptimis reguliuojamos priekinės sėdynės, su dviem kryptimis reguliuojama vairuotojo juosmens atrama užtikrina absoliutų komfortą. Dar mažesnį triukšmo lygį užtikrina laminuoti šoniniai langai.

Salone „Initiale Paris“ ženklai yra ant durų slenksčio, vairo, priekinių sėdynių atlošų ir priekinių sėdynių galvų atlošų nugarėlių, šioje versijoje taip pat yra išskirtiniai kilimėliai, belaidis telefono kroviklis, specifinis „Initiale Paris“ raktelis, bei BOSE© garso sistema su 13 aukštos klasės garsiakalbių.

Apsaugantis ir padrąsinantis

Naujojo „Koleos“’ SUV automobilio kilmė matoma ir salone, kuriame elegancija suderinta su keleivių apsauga. Palyginti su „Talisman“, vairuotojo pozicija yra 150 mm aukštesnė ir leidžia matyti didesnį plotą – tai SUV pirkėjams svarbi ypatybė.  Aukštas, platus, stačias prietaisų skydelis sukuria padrąsinantį stiprumo ir saugumo pojūtį. Didelis, vertikalus, centre visiškai integruotas ekranas (iki 8,7 colio) kartu su centrine konsole suformuoja centrinę zoną ir užtikrina itin ergonomišką valdymą.

Pasirengęs nuotykiams ir nežinomų teritorijų tyrinėjimui

Laikantis 2010 metais Laurenso van den Ackerio įtvirtintos „Renault“ dizaino strategijos, naujasis „Koleos“ patenka į EXPLORE (tyrinėjimo, atradimo) dizaino kategoriją, kuri akcentuoja tvirtumą ir nuotykių skonį. Apie tai be užuolankų leidžia suprasti didelė automobilio prošvaisa (iki 210 mm) – ji yra viena iš didžiausių rinkoje. Naujojo „Koleos“ pravažumo galimybes sustiprina 19 laipsnių nusileidimo ir 26 laipsnių pakilimo kampai.

 

Efektyvi, lengvai naudojama 4x4 technologija

Naujajame „Koleos“ montuojama „ALL MODE 4x4-i“ transmisija pasižymi technologija, kuri išbandyta milijonuose visame pasaulyje važinėjančių „Renault-Nissan“ aljanso automobilių. Ši visų varančiųjų ratų sistema nuolat fiksuoja sukibimo lygį, bet kokiomis sąlygomis užtikrindama optimalų sukibimą.

Priešingai nei daugumoje varžovų modelių, naujajame „Koleos“ yra valdiklis, leidžiantis vairuotojui pasirinkti transmisijos veikimo režimą. Itin lengvai valdomas, valdiklis įmontuotas vairo kairėje ir suteikia galimybę pasirinkti vieną iš trijų režimų: 2WD, 4WD AUTO ar 4WD LOCK.

2WD režimu naujasis „Koleos“ važiuoja naudodamas tik priekinių ratų pavarą. Nepriklausomai nuo kelio sąlygų tai leidžia optimizuoti degalų sąnaudas.

4WD AUTO režimu „ALL MODE 4x4-i“ sistema nuolat analizuoja sąlygas ir sukibimo lygį. Jutiklių perduodama informacija naudojama skaičiuojant idealų sukimo momento paskirstymą priekiniams ir galiniams ratams. Esant būtinybei, iki 50 procentų variklio jėgos gali būti perduodama galiniams ratams.

Važiuojant bekele arba esant nepakankamam sukibimui (važiuojant sniegu, purvu, gruntu ar smėliu), 4WD LOCK režimas leidžia vairuotojui naudotis nuolatine visų ratų pavara. Važiuojant ne didesniu nei 40 km/h greičiu, ji tolygiai (50/50 dalimis) paskirsto variklio jėgą priekiniam ir galiniam tiltui. Šis režimas automatiškai išsijungia, kai greitis būna didesnis nei 40 km/h arba kai variklis užvedamas iš naujo.

SUV – bet kokiomis aplinkybėmis

Be to, kad padidina naujojo „Koleos“ pravažumą, „ALL MODE 4x4-i“ transmisija suteikia geresnes dinamines savybes, padidina stabilumą ir saugumą. Važiuojant 4WD AUTO režimu, sensoriai nuolat stebi tiek skersinius, tiek išilginius automobilio pagreičius, taip pat kampinio nuokrypio dinamiką ir vairo judesius. Kaupiant šią informaciją, optimizuojama priekiniam ir galiniam tiltui perduodama variklio galia (santykiui kintant nuo 100/0 iki 50/50), taip suteikiant patį geriausią sukibimą ir eliminuojant per didelį arba per mažą pasukamumą.