Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Naujausias dyzelinis variklis skirtas „Opel” flagmanui – „Insignia” modeliui

2017 09 06

Vasaros pabaigoje pasirodys pirmieji nauji modernūs „Opel” 2,0 l „Bi-Turbo” varikliai ir naujas „Insignia Country Tourer”. Nauji motorai bus skirti ne tik naujam „Insignia Country Tourer”, bet ir kitiems „Opel“ flagmano modeliams. Antros kartos „Insignija“ modeliai – „Grand Sport”, „Sports Tourer” ir „Country Tourer”, gali būti užsakomi su naujuoju dyzeliniu varikliu. „Country Tourer“ variantas skirtas ieškantiems praktiško universalo su bekelės automobilio išvaizda. Šis naujokas debiutuos tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje (rugsėjo 14 – 24 d.).

Naujos konstrukcijos 2,0 l dyzelinis agregatas 154 kW/210 AG išvysto jau esant 4000 aps./min., o 480 Nm sukimo momentą – esant tik 1500 aps./min. Tokia galia pasiekiama dviejų skirtingų dydžių turbinų dėka („Grand Sport 2.0 BiTurbo” varianto degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 8,7 l/100 km, užmiestyje 5,7 l/100 km, vidutinės 6,9 l/100 km, vidutinė CO2 tarša – 183 g/km). Naujas „Insignia BiTurbo” iš vietos iki 100 km/h įsibėgėja vos per 7,9 sekundes ir išvysto maksimalų 233 km/h greitį.

Išskirtinė galia turi būti perduodama išmaniai, todėl su naujuoju varikliu montuojama moderni aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė ir visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija.  Dyzelinio „cammon rail“ agregato bendros charakteristikos taip pat buvo pagerintos, lyginant su buvusiuoju populiariuoju 2,0 l varikliu su viena turbina (125 kW/170 AG; „Grand Sport” varianto su priekiniais varomaisiais ratais degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 6,7 l/100 km, užmiestyje 4,3 l/100 km, vidutinės 5,2 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 136 g/km). Naujos konstrukcijos keturių cilindrų „Bi-Turbo” agregatas yra pirmasis „Opel” variklis atitinkantis griežtus „Euro 6,2“ taršos standartus (privaloma nuo 2018 m. rudens). „Opel” degalų sąnaudas pateikia ne tik pagal dabar galiojantį NEDC, bet ir pagal WLTP (pasaulinė lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūra (angl. Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure). WLTP važiavimo ciklas, kuris labiau atspindi realias važiavimo sąlygas, bus privalomas jau 2017 m. rudenį ir pakeis dabar galiojantį NEDC. Pagal WLTP „Insignia Grand Sport 2.0 BiTurbo” degalų sąnaudos svyruoja 12,2-6,2[1] l/100 km, vidutinės 8,0-7,5 l/100 km, tarša 209-196 g/km CO2) ir labiau atspindi realias važiavimo sąlygas nei lig šiol taikomi NEDC oficialūs duomenys („Grand Sport 2.0 BiTurbo” varianto degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 8,7 l/100 km, užmiestyje 5,7 l/100 km, vidutinės 6,9 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 183 g/km). WLTP metodika apima skirtingas važiavimo sąlygas ir vairavimo stilių, todėl klientai gali daug tiksliau įvertinti degalų sunaudojimą[2]. Daugiau informacijos apie WLTP metodiką galima rasti www.opel.lt

Kaip ir dabartinis 2,0 l 125 kW/170 AG variklis su turbina, naujas modernus dyzelinis agregatas taip pat turi selektyvinio katalitinio redukavimo (angl. Selective Catalytic Reduction, SRC) sistemą, kuomet „AdBlue” tirpalo pagalba išmetimo dujose pašalinami kenksmingi azoto oksidai (NOx). Vandens ir karbamido tirpalas SRC sistemos katalizatoriuje reaguoja su azoto oksidais, šiuos išskaido į nekenksmingus sveikatai oksidus ir vandens garus.  Taip pat naudojamas dyzelio kietųjų dalelių filtras (DPF), kuris montuojamas šalia variklio, sparčiai įkaista net ir esant šaltam varikliui, patikimai surenka suodžius esant žemai išmetamų dujų temperatūrai (pvz. važiuojant lėtai).

Naujas dyzelinis variklis su dviejų turbinų sistema

„Opel“ inžinieriai pasistengė norėdami užtikrinti efektyvų degalų sunaudojimą iki paskutinio lašo ir malonumą vairuoti. Naujas dyzelinis variklis turi dviejų paeiliui veikiančių turbinų sistemą. Iš pradžių oras suslegiamas pirmoje turbinoje ir perduodamas sekančiai.

Kintamos geometrijos turbinos (angl. variable turbine geometry, VTG) mentelės optimizuoja išmetamųjų dujų srautą, todėl variklis dirba efektyviai esant mažoms apsukoms ar dirbant visu pajėgumu. Be to, tai leidžia taupyti degalus. Stipriai suslėgtas ir karštas oras pro tarpinį oro aušintuvą patenka į degimo kamerą. Sistema degalus įpurškia iki 2000 barų siekiančiu slėgiu per itin preciziškai veikiančius purkštukus su septyniomis angomis. Atsižvelgiant į variklio apsisukimų dažnį ir apkrovas įpurškimo slėgį kontroliuoja VTG elektroninė sistema ir slėgio reguliavimo vožtuvai. Be didesnio efektyvumo, galios ir sukimo momento buvo atlikti kiti patobulinimai norint sumažinti variklio sukeliamą triukšmą. „Opel“ inžinieriai sumontavo alkūninį ir balansinį velenus, smagratį, dviejų lygių tepalo siurblį siekiant sumažinti variklio keliamą vibraciją ir triukšmą iki mažiausio lygio. Kad degalų sąnaudos būtų dar mažesnės, elektra valdomas vandens siurblys įsijungia tik pasiekus reikiamą temperatūrą.

Dviejų turbinų galia: „BiTurbo” dyzeliai su „Astra”, „Insignia”, „Vivaro” ir „Movano”

2,0 l „BiTurbo” 143 kW/195 AG dyzelinis variklis su maksimaliu 400 Nm sukimo momentu debiutavo pirmos kartos „Insignia” modelyje dar 2012 m., o kiek vėliau pasiūlytas su „Astra“, „Cascada“, GTC ir „Zafira Tourer“. 154 kW/210 AG, 480 Nm sukamuoju momentu galingas naujas variklis su dviejų turbinų sistema puikiai tiks „Insignia” modeliui.

„Opel Astra“ – Europos „Metų automobilis 2016“ hečbeko ir „Sports Tourer“ versijose siūlomas su 118 kW/160 AG 1,6 l „BiTurbo” motoru. Keturių cilindrų variklis išvysto 350 Nm sukimo momentą esant 1500 aps./min. („Astra“ hečbeko degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 5,0 l/100 km, užmiestyje 3,4 l/100 km, vidutinės 4,0 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 106 g/km). Greičiausia „Astra“ nuo 0 km iki 100 km/h įsibėgėja per 8,9 sekundes, maksimalus greitis –  220 km/h.

Variklis su dviejų turbinų sistema montuojamas „Opel Combi” užtikrina mažas degalų sąnaudas ir išskirtinį nedidelio komercinio automobilio efektyvumą. Su „Vivaro“ siūlomi du 1,6 l „Bi-Turbo“ variantai: 92 kW/125 AG agregatas išvystantis 320 Nm sukimo momentą („Combi L1” varianto degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 6,4 l/100 km, užmiestyje 5,1 l/100 km, vidutinės 5,6 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 145 g/km) ir 107 kW/145 AG motoras su 340 Nm sukimo momentu („Combi L1” varianto degalų sąnaudos pagal NEDC, mieste 6,6 l/100 km, užmiestyje 5,4 l/100 km, vidutinė 5,9 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 152 g/km).

„Opel Movano“ keturių cilindrų dyzeliniai varikliai yra kiek didesnio darbinio tūrio – 2,3 l.

Jie taip pat siūlomi dviejų skirtingų galių: 107 kW/145 AG išvystančiu 350 Nm sukimo momentą („Combi1” varianto degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 7,4 l/100 km, užmiestyje 5,8 l/100 km, vidutinės 6,183 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 165 g/km) ir 125 kW/170 AG, tokiu pačiu 350 Nm sukimo momentu (furgono L1 degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 7,4 l/100 km, užmiestyje 5,8 l/100 km, vidutinė 6,3 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 165 g/km).

„Insignia” dyzeliniai varikliai

Lentelėje pateikti dyzelinių variklių variantai galimi su „Insignia. Duomenys atitinka „Grand Sport“ sedano variantą.

 

 

 

Oficialūs degalų sąnaudų duomenys[3]

Oficialūs CO2 taršos duomenys[4]

Varikliai

Galia

Sukimo momentas

Mieste

Užmiestyje

Vidutinės

Vidutinė tarša

1.6 dyzelis

81 kW (110 AG)

300 Nm

4.9 l

3.8 l

4.2 l

110 g/km

1.6 dyzelis
ECOTEC

81 kW (110 AG)

300 Nm

4.6 l

3.6 l

4.0 l

105 g/km

1.6 dyzelis

100 kW (136 AG)

320 Nm

5.2 l

4.0 l

4.5 l

118 g/km

2.0 dyzelis

125 kW (170 AG)

400 Nm

6.7 l

4.3 l

5.2 l

136 g/km

2.0 BiTurbo

154 kW (210 AG)

480 Nm

8.7 l

5.7 l

6.9 l

183 g/km