Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Opel” pasaulinė premjera tarptautinėje automobilių parodoje

2017 09 14

67-os tarptautinės automobilių parodos lankytojai rugsėjo 14 – 24 dienomis, pirmieji išvys visas naujienas. 8,0 salėje, D09 stende pristatomi naujausi modeliai su žaibo ženklu.   

Pagrindinė parodos naujovė – „Opel” drauge su PSA grupe sukurtas naujas modelis „Opel Grandland X”, kurio kūryba prasidėjo nuo balto popieriaus lapo. Dinamiškas, nuotykiams pasirengęs siluetas, aukščiausios technologijos, SUV būdingi bruožai, didelė erdvė 5 keleiviams ir jų bagažui – visa tai ypač konkurencinga sparčiai augančiame SUV segmente. Sekanti premjera – tai naujas „Insignia GSi” su itin tikslia važiuokle ir trečia naujiena, tai „Insignia Country Tourer”, kuri taip pat kels susižavėjimą. Abu šie modeliai bus komplektuojami su nauju 154 kW/210 AG, 2,0 l „BiTurbo” dyzeliniu varikliu (GSi degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 8,9 l/100 km, užmiestyje 6,1 l/100 km, vidutinės 7,3 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 192 g/km; „Country Tourer” degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 8,9-8,8 l/100 km, užmiestyje 6,0-5,9 l/100 km, vidutinės 7,2-7,1 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 191-188 g/km).

Kai „Insignia GSi” trauks sportinių automobilių entuziastų dėmesį, o „Country Tourer” skirtas gerbėjams ieškantiems praktiško, bekelės dizaino automobilio. Abiejuose modeliuose montuojama išmani visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija – kas yra unikalu šiame segmente. Entuziastai ieškantys unikalaus

„Opel“, nenusivils nauja „Opel Exclusive” programa.

Parodoje taip pat pirmą kartą bus pristatyta „Astra CNG” versija. Ilgą laiką gerai parduodama, suslėgtomis gamtinėmis dujomis varoma versija bus komplektuojama su nauju 1,4 l turbininiu varikliu (degalų sąnaudos 81 kW/110 AG versijos pagal NEDC: mieste 5,7-5,6 kg/100 km, užmiestyje 3,4-3,3 kg/100 km, vidutinės 4,3-4,1 kg/100 km, CO2 vidutinė emisija 116‑113 g/km). Tai stilingas ir taupus automobilis.  

„Opel” pristatys ir naujuosius „Vivaro” modelius, tame tarpe ir „Vivaro Tourer” – universalią ir patogią keleivių vežimo versiją. Pavyzdžiui, „Vivaro Tourer” su pasukamuoju, sėdimuoju suoleliu ar atskirai pastumiamomis sėdimomis vietomis antroje eilėje, sulankstomu stalu, gali pavirsti prabangia ir praktiška verslo klasės poilsio erdve.

„Naujas „Opel” prekės ženklo šūkis – „Ateitis kiekvienam”, tai kompanijos pažadas ir įsipareigojimas. Mūsų produktai šį įsipareigojimą įvykdys. Premjera tarptautinėje automobilių parodoje įrodo, kad „Opel“ naujausias technologijas padaro prieinamas vis didesniam klientų skaičiui. Su modeliu „Opel Grandland X” įžengiame į naują rinką, kuri vis labiau tampa konkurencinga. Apsilankykite „Opel“ stende ir ten išvysite save“. – sako „Opel“ vadovas Michaelis Lohschelleris.

„Opel Grandland X”: dinamiškas kompaktiškas SUV augančiame segmente

Modernios ir dinamiškos linijos, išskirtinis bekelės dizainas, aukštesnė sėdėjimo pozicija, dėl ko pagerėja matomumas, iškirtinės technologijos ir didelė erdvė 5 keleiviams – tai naujasis „Opel Grandland X”. Modernių vairuotojo pagalbinių ir komfortą užtikrinančių sistemų asortimentą sudaro: prisitaikanti greičio palaikymo sistema su pėsčiųjų aptikimo funkcija, automatinio avarinio stabdymo sistema, vairuotojo mieguistumo lygio nustatymo, moderni automobilio statymo sistema ir 360° vaizdo kamera – tik keletas pavyzdžių.

„Opel“ naujame „Grandland X“ taip pat pristato savo lyderiaujančią technologiją – prisitaikančius (AFL) LED priekinius žibintus. „Grandland X“ pirmiausia siūlo saugų važiavimą bet kokiu sezonu ir, bet kokiais keliais. Papildomai užsakoma elektroninė „IntelliGrip” traukos sistema, užtikrins išskirtinį sukibimą ir stabilumą važiuojant įvairia danga: sniegu, purvu, smėliu ar šlapiu keliu. AGR sertifikuotos ergonominės sėdynės (sveikų nugarų kampanija), šildomas vairas, priekinės ir užpakalinės sėdynės, o bagažinės atidarymo sistema be rankų, tiesiog kojos judesiu po buferiu, užtikrina išskirtinį komfortą.  Be „Opel“ būdingų stiliaus detalių, „Grandland X“ vairuotojas ir keleiviai galės mėgautis asmenine interneto prieiga su naujos kartos „IntelliLink“ sistema (suderinama su „Android Auto” ir „Apple CarPlay”) ir paslaugų asistento „Opel OnStar“ su Wi-Fi prieigos tašku[1] paslaugomis, kurios dabar dar įvairesnės. Pvz., bus galima užsisakyti viešbutį[2] ar rasti vietą automobiliui pastatyti[3].

Su puikia įranga, 4,48 m ilgio „Grandland X” – tai trečiasis „Opel X” šeimos narys, pasirodysiantis greitai augančiame SUV segmente. Nuo 2010 metų kompaktinio dydžio visureigių segmentas išaugo 7 procentais. Taip pat, „Grandland X“ padidins „Opel“ produktų asortimentą viename populiariausių kompaktinių automobilių segmente. 

„Opel Insignia GSi”: aštrių linijų sportinis automobilis tikram malonumui

Aštresnių linijų, tikslesnis ir efektyvesnis. Naujasis „Opel Insignia GSi“ sportinis sedanas skirtas tiems, kas ieško išskirtinumo. Tai automobilis vairuotojams, kurie nori mėgautis vairavimu bet kokiame kelyje. Dinamiška, prie vairavimo stiliaus ir kelio sąlygų prisitaikanti „FlexRide“ važiuoklė ir „Michelin Pilot Sport 4” padangos „apautos“ ant 20 colių ratlankių užtikrina gerą sukibimą su kelio danga. Visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija, kas yra unikalu šiame segmente, dar tiksliau reaguoja į vairo pasukimus ir užtikrina naujojo „Opel Insignia GSi“ trauką ir stabilumą posūkiuose. Naujos 8 laipsnių automatinės transmisijos pavaras galima perjungti svirtelės pagalba ant vairo. GSi versija bus galima su naujausiu „Opel“ 2,0 l „Bi-Turbo“ dyzeliniu varikliu.

Naujas variklis išvysto 154 kW/210 AG esant 4,000 aps./min., o 480 Nm sukimo momentą pasiekia jau esant 1500 aps./min. Tokią įspūdingą galią išvystoma dviejų turbinų sistemos dėka. („GSi 2,0 l BiTurbo“  degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 8,9 l/100 km, užmiestyje 6,1 l/100 km, vidutinės 7,3 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 192 g/km). Su naujuoju „2,0 BiTurbo“ GSi iš vietos iki 100 km/h įsibėgėja vos per 7,8 sekundes, maksimalus greitis – 233 km/h.

Tipiškas naujos kartos „Insignia” derinys yra nedidelis automobilio svoris, žemas svorio centras, 2,0 l variklis su turbina ar minėtas „BiTurbo“ variantas ir  2,0 l 191 kW/260 AG turbo benzininis agregatas su tiesiogine degalų įpurškimo sistema (GSi su 2,0 l turbo benzininiu varikliu su tiesiogine degalų įpurškimo sistema degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 11,2 l/100 km, užmiestyje 7,1 l/100 km, vidutinės 8,6 l/100 km, vidutinė CO2 tarša 197 g/km). Visa tai užtikrina gerą automobilio galios ir svorio santykį.

Naujas „Insignia GSi“ su 2,0 l turbo benzininiu varikliu Nordschleife vienu Niurburgringo lenktynių trasos ratu pralenkė  žymiai galingesnę ankstesnės kartos „Insignia OPC“, – po automobilio bandymų pripažino  Volkeris Strycekis, „Cars & Motorsport“ vadovas. Viena to priežasčių tai, jog naujasis modelis net 160 kg lengvesnis nei „Insignia OPC 2,8 V6 Turbo“. Tikras atletas.

Šios automobilio savybės nusipelno ir atitinkamo eksterjero įvaizdžio. Didelės chromuotos oro įsiurbimo angos priekyje ir tikslios formos galinis oro aptakas užtikrina užpakalinės automobilio dalies prispaudimą prie kelio – vaizdas atitinka našumą. Odinės AGR sportinės sėdynės (specialiai sukurtos „GSi“), oda aptrauktas sportinis vairas ir aliuminio pedalai – papildomi sportinio automobilio elementai.

„Opel Insignia Country Tourer”: tvirtas kėbulas, komfortiškas salonas

Naujas „Opel Insignia Country Tourer” pasirodys Frankfurto automobilių parodoje. Šis „Insignia“ šeimos variantas trauka dėmesį stilinga ir žavia išvaizda. Sidabro spalvos apsauginės plokštės ir juodos viso kėbulo apačios apsaugos bei ratų arkos suteikia stabilaus, patikimo automobilio išvaizdą. Dvigubas dujų išmetimo vamzdis, sidabro spalvos dugno apsauginės plokštės suteikia žemesnio ir platesnio automobilio įspūdį. 20 mm aukštesnė prošvaisa, moderni visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija ir nauja penkių svirčių galinė pakaba pateisins visus lūkesčius tų, kurie su „Insignia Country Tourer“ iš asfaltuoto kelio pasuks į bekelę. Kaip ir GSio variantą, „Country Tourer“ bus galima rinktis su galingu nauju 2,0 l „BiTurbo“ dyzeliniu varikliu („Country Tourer“ su dyzeliniu 2,0 l „BiTurbo“ varikliu degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste: 8,9-8,8 l/100 km, užmiestyje 6,0-5,9 l/100 km, vidutinės 7,2-7,1 l/100 km, vidutinėCO2 tarša 191-188 g/km).

Naujasis „Insignia Country Tourer” turės begale praktiškų savybių, tokių kaip papildomai užsakomas bagažinės dangčio atidarymo sistema vien tik kojos judesiu, į standartinę įrangą įeinantys stogo skersiniai ir kitos modernios pagalbinės sistemos suteikiančios komfortą, saugumą ir prisijungimo galimybes.

„Opel Exclusive”: pavers automobilį unikaliu

Paskelbus Ženevos automobilio parodoje, Frankfurte bus pirmą kartą atskleistas „Insignia” modelis su išskirtine „Opel Exclusive” apdaila. Klientai savo „Insignia Country Tourer“ galės rinktis įvairiausių spalvų. Be įprastų spalvų, bus galima rinktis dar iš 15 papildomų atspalvių, tačiau ir tai dar ne viskas. „Opel Exclusive“ ekspertai po kelių mėnesių bus pasiruošę bet kokią spalvą – ar tai bus dukros akių spalva, ar senovinio automobilio esančio garaže atspalvis – viską bus galima pritaikyti kiekvienam klientui individualiai.

Įprastai „Insignia“ modeliai turi daug chromuotų detalių, o išskirtinis „High Gloss Black” apdailos rinkinys suteikia „Exclusive” sportiško automobilio išvaizdos – juodos blizgančios grotelių juostos, langų ir išorinių veidrodėlių apdaila ir dar daugiau. Šios programos klientai taip pat galės rinktis iš skirtingų ratlankių dizaino ar salono skirtingų odos apdailos variantų, dekoro elementų ir taip pritaikyti automobilį savo skoniui. Kiekvienas „Insignia“ su „Exclusive“ apdaila turės ir kitų novatoriškų funkcijų: „Navi 900 IntelliLink” su 8 colių spalvotu lietimui jautriu ekranu, „IntelliLux LED®“ matricos žibintų sistemą, nuo saulės karščio apsaugantį stiklą.

„Opel Astra CNG”: dinamiškas bestseleris ir draugiškas aplinkai

Prieš du metus Frankfurto automobilių parodoje debiutavusi naujausios kartos „Astra”, pristatė išskirtinę naujovę kompaktinių automobilių klasėje – „IntelliLux LED®“ matricos žibintų sistemą. Modernių technologijų, išskirtinės dinamikos, aukščiausio lygio komforto dėka, penkių durų „Astra“ ir „Sports Tourer“ universalas tapo geriausiai perkamais „Opel“ automobiliais, be to laimėjo „Europos metų automobilis 2016“ titulą.

Alternatyvių degalų „Astra CNG“ versija debiutuos šių metų Frankfurto parodoje. Gamtinėmis dujomis varomas variantas ne tik draugiškas aplinkai, tačiau šie degalai yra pigesni, o Vokietijoje iki 2026 m. jiems taikoma mokesčių lengvata. 1,4 l „Astra CNG”, 81 kW/110 AG variklis su turbina gali būti varomas dujomis, biodujomis ar bet kokiu šiuo mišiniu. 19 kg dujų (117,5 l) yra talpinamos į vieną iš dviejų talpyklų pagamintų iš anglies pluošto, o jiems ištuštėjus, 13,7 l benzininis bakas neleis sustoti nepasiekus degalinės. 

„Opel Vivaro Tourer” ir „Life“: patogus ir didelis furgonas verslui ir atostogoms

Paskutinė, tačiau ne mažiau svarbi naujiena – tai keleiviniai furgonai „Vivaro Tourer” ir naujas „Vivaro Life” bus pristatyti Frankfurto parodoje. Turintis daug įvairių konfigūracijų ir versijų, „Vivaro“ tapo itin populiariu „Opel“ komerciniu automobiliu. Su nauju, universaliu ir patogiu keleiviniu variantu, daugiafunkcinis furgonas pradės naująjį etapą. Pirmos klasės įranga ir patogumas, toks pat kaip ir keleiviniame automobilyje, įvairios sėdynių konfigūracijų galimybės, inovatyvios technologijos ir vairuotojo pagalbinės sistemos, tokios kaip pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, įrengiama kaip standartinė įranga.

Naujas „Vivaro Tourer“ užtikrins kelionę pirma klase. Antros eilės sėdynės turi palengvinto įėjimo funkciją ir jas galima pasukti 180 laipsnių kampu. Erdvus furgonas taps dar patogesniu papildomai jį užsakius su dvejomis 360 laipsniu besisukančiomis sėdynėmis ir su sulankstomu staliuku. Nešiojamą kompiuterį ar kitą įrenginį bus paprasta pajungti per USB ar pakrauti 220 V lizde. Interjerą puošia LED apšvietimas. „Vivaro Tourer” išsiskiria eksterjeru, o vaizdą dar labiau paryškina blizgios durų ir galinių durų rankenos, tamsinti langai ir 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai.

Naujas „Vivaro Life“ yra idealus kemperis, ar tiesiog patogus keleivinis furgonas pramogoms. Šiuo furgonu visos ilgos kelionės ir nakvynės taps tikru malonumu. Išmani ir lanksti įranga montuojama „Vivaro Life“ kemperyje, leis suplanuoti komfortišką šeimos kelionę, ar leistis savaitgalio kelionei dviem. Antroje eilėje bazinėje versijoje montuojama pasukama sėdynė ir ant bėgelių sumontuotas stumdomas suolelis ir trečioje eilėje išmaniu mechanizmu nulenkiamos sėdynės leis erdvę paversti komfortiška, jaukia poilsiui skirta zona. Taip pat galima rinktis tamsintus stiklus, sulankstomą staliuką tarp antros ir trečios eilės sėdynių, papildomą salono šildytuvą, kuris neleis sušalti žiemą.

Kaip ir „Vivaro Tourer“, „Vivaro Life“ turės pilnai įrengtą saloną su LED lubų apšvietimu, USB jungtimis ir maitinimo lizdais keleivių zonoje. Taip pat įrengtas oro kondicionierius ir automatinė klimato kontrolės sistema, pagalbinė automobilio statymo sistema ir daug kitų funkcijų, kurios yra bazinės versijos įrangos asortimente. Priekyje sėdintis vairuotojas ir keleiviais taip pat galės mėgautis patogiomis šešiomis kryptimis reguliuojamomis sėdynėmis su porankiais, juosmens atramomis šoninėmis saugos oro pagalvėmis.