Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Rastas sprendimas, siekiant užtikrinti transporto priemonių registracijos paslaugas Lietuvos vežėjams

2020.03.19.

„Regitra“ skubiai priėmė reikalingus sprendimus, kurie užtikrintų Lietuvos vežėjų poreikius karantino laikotarpiu. Nuo rytojaus, kovo 20 d., pradedamos teikti transporto priemonių registracijos paslaugos įmonėms, kurios vykdo krovinių vežimo paslaugas šalies viduje ir už jos ribų.

„Gavę žinią iš „Regitros“ operatyviai ieškojome sprendimų, buvo dedamos visos pastangos teisės aktų pokyčiams – esu tikra, kad įmonės sprendimas atnaujinti paslaugas leis suvaldyti vežėjų nuostolius bei išsaugoti svarbų laisvo prekių judėjimo principą“, – teigia vidaus reikalų ministrė Rita Tamašunienė.

Naujų ir naudotų transporto priemonių registracijos paslaugos bus teikiamos įmonėms, kurios yra įregistruotos įstatymų nustatyta tvarka ir turi leidimus, licencijas vežti krovinius.

Šioms krovinių vežimo įmonėms bus sudaryta galimybė įregistruoti ir, pavyzdžiui, lizinguojamą transporto priemonę. Svarbiausia, kad jos valdytoju būtų Lietuvos vežėjo statusą turinti įmonė.

Siekiant karantino laikotarpiu užtikrinti kuo mažesnį fizinį kontaktą tarp klientų ir darbuotojų, transporto priemonių registracijos paslaugos bus teikiamos kitokia tvarka nei įprastai.

Lietuvos vežėjai galės savo poreikį išreikšti raštu, nurodant, kiek ir kokių automobilių norima registruoti. Tai reikės padaryti užpildžius standartizuotą prašymo formą ir atsiųsti ją el. paštu. Daugiau informacijos čia: https://www.regitra.lt/lt/karantino-duk/transporto-priemoniu-registracija-3

Tuomet „Regitros“ atstovai susisieks su įmone ir bus susitarta dėl aptarnavimo laiko ir vietos. Šias paslaugas teiks specialistai iš Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos, kurie klientus aptarnaus ne padalinyje, o vyks į konkrečiai sutartą vietą.

Naujus automobilius jau gali užregistruoti  ir jų gamintojų atstovai

Primename, kad nuo antradienio, kovo 17 d., naujas transporto priemones jau gali įregistruoti ir tos įmonės, kurios atstovauja naujų transporto priemonių gamintojus ir yra sudariusios sutartį su „Regitra“.

Šioms įmonėms yra sudaryta galimybė pateikti reikiamus dokumentus keliais būdais: atsiųsti paštu arba per kurjerį, taip pat iš anksto suderinus telefonu saugiai supakuotą siuntą pristatyti prie Vilniuje esančio „Regitros“ padalinio, kuris yra atsakingas už elektroninių užsakymų vykdymą visoje Lietuvoje.

Atlikus visas transporto priemonės registracijos procedūras, darbuotojai susisiekia su įmone ir suderina dokumentų bei numerio ženklų atsiėmimo klausimus. Teikiant šią paslaugą klientai taip pat nėra aptarnaujami padalinio viduje, siekiant laikytis Vyriausybės rekomendacijų karantino laikotarpiu.

Atsižvelgiant į susidariusią situaciją „Regitra“ reaguoja ir  kaip įmanoma greičiau ieško reikalingų sprendimų, kad įmonės paslaugos būtų prieinamos kuo didesniam klientų ratui. Išsprendus Lietuvos vežėjų problemą, kuri yra susijusi su būtinųjų funkcijų įgyvendinimu, toliau iš karto yra imamasi naudotų automobilių, atkeliavusių iš užsienio, registracijos klausimo.