Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Renault „Naujoji Banga“

2021.01.15.

Pristatydama „Renault“ grupės „Renaulution“ strateginį planą, „Renault“ atskleidė savo strategiją ateinantiems penkeriems ir tolesniems metams. Vykdant „Renaulution“ planą, „Renault“ prekės ženklas apima pokyčius automobilių rinkoje. Su „Naująja Banga“ „Renault“ taps technologijų, paslaugų ir švarios energijos prekės ženklu, kuris įneš modernumo į automobilių pramonę. „Renault“ išlaikys savo pirmaujančias pozicijas perėjimo prie naujos energetikos sistemos srityje, pristatydama elektrifikuotas ir vandeniliu varomas transporto priemones ir, tokiu būdu, iki 2025 m. pasiūlydama ekologiškiausią kuro rūšių derinį Europos automobilių pramonėje. 

Kalbant apie technologijas, „Renault“ naudos „Software République” ‒ atvirą ekosistemą, skirtą programinei įrangai, duomenims, kibernetiniam saugumui ir mikroelektronikai. Tai paskatins „Renault“ funkcijų suderinamumą su prijungtomis paslaugomis. Vertė bus užtikrinta per geresnį energijos rūšių derinio paskirstymą C segmento naudai, per pažangiausių technologijų plėtrą ir naujas verslo eksploatavimo ciklo galimybes.

Lemiami palankūs argumentai

Inovacijos jau 120 metų yra „Renault“ prekės ženklo pagrindas. Siekį būti „Naująja Banga“ prekės ženklas gali pagrįsti savo dideliais privalumais. „Renault“ yra Europos EV (elektrinių automobilių) rinkos lyderė, turinti daugiau nei 10 metų patirtį elektrinių automobilių judumo ir paslaugų srityje bei pardavusi per 300000 transporto priemonių. „Renault“ taip pat išrado hibridinę technologiją „E-TECH“, kuri saugoma per 150 patentų ir buvo sukurta remiantis prekės ženklo patirtimi elektrinių automobilių ir F1 srityse. „Software République“ dirba per 1000 inžinierių, kurie specializuojasi programinės įrangos, duomenų ir debesų kompiuterijos srityse, o jų gretas netrukus papildys daugelis kitų specialistų. Unikali Flinso mieste esanti perdirbimo gamykla „Re-Factory“, pirmoji Europoje žiedinės ekonomikos gamykla, veikianti žiedinės ekonomikos principu, taip pat įkūnija „Renault“ šiuolaikiškumą. Bet visa tai tik pradžia.

„Renault“ priima trikdančių bangų keliamus iššūkius ir kuria savo pačios „Naująją Bangą“. Tai ‒ pastangos modernizuoti automobilių pramonę. Mes tapsime energetikos prekės ženklu, stiprindami savo pirmaujančias pozicijas EV segmente per savo „Electro Pole“ projektą ir investuodami į vandenilio technologijas, siekdami iki 2025 m. rinkai pasiūlyti ekologiškiausią kuro rūšių derinį Europoje. Mes būsime ir technologijų prekės ženklas: pasitelksime savo įmonėje sukurtas naujoves ir „Software République“, taip pat atvirą ekosistemą, skirtą plėtoti Europos patirtį pagrindinėse srityse, pvz., duomenų ar kibernetinio saugumo. Tai suteiks mums konkurencinį pranašumą kaip paslaugų prekės ženklui, siūlančiam aukštųjų technologijų paslaugas automobilio viduje ir išorėje. Įtvirtiname šią modernumo viziją ir Prancūzijoje. Kaip prekės ženklas, mes žinome, kad mūsų siela ir mūsų jėga slypi mūsų šaknyse. Naujasis „R5“ ir yra ta „Naujoji Banga“: jis yra stipriai susijęs su prekės ženklo istorija, tačiau tai yra ir ateitis, todėl elektriniai automobiliai vis labiau populiarėja”,- teigė „Renault“ grupės generalinis direktorius Luca de Meo.

Trys konkurencingumo sritys

„Renault“ išaugs į:

‒ technologijų prekės ženklą, orientuotą į ekosistemą ir siekiantį sukurti pasaulyje pirmaujančius, naujos kartos OEM (Original Equipmet Manufacturer) ir tiekėjus judumo srityje. Ši ekosistema, vadinama „Software République“, leis „Renault“, kitiems steigėjams ir būsimiems partneriams plėtoti bendrą patirtį, kurti Europos žinių bazę ir ginti suverenumą pagrindinių technologijų srityje visur, nuo pat didžiųjų duomenų iki elektronikos. Tai taip pat leis „Renault“ įdiegti savo transporto priemonėse pirmaujančias dirbtinio intelekto ir kibernetinio saugumo sistemas.

‒ paslaugų prekės ženklą, siūlantį geriausias ryšio ir aukštųjų technologijų paslaugas, integruotas į mūsų transporto priemones. 2022 m. „Renault“ pristatys „My Link“, naują informacijos ir pramogų (angl. „infotainment“) sistemą su integruota „Google“ naršykle. „Renault“ bus pirmoji automobilių gamintoja, įdiegusi „Google“ paslaugas į masinės gamybos automobilius.

Kasdien tapdamos vis „protingesnės“, transporto priemonės per tam tikrą laiką įgis vertę. Jos taip pat ilgiau tarnaus.  Be to, „Renault“ mėgins nutraukti vartotojiškumo ciklą ir kurti vertę iki pat transporto priemonių eksploatavimo pabaigos ‒ ir visa tai padės pasiekti Flinse (Prancūzijoje) įkurta perdirbimo gamykla „Re-Factory“. Gamykla per metus atnaujins daugiau nei 100000 naudotų automobilių, pakartotinai panaudos dyzelines lengvąsias komercines transporto priemones ir konvertuos jas į biodujomis ir vien elektra varomas transporto priemones. „Renault“ taip pat turi aiškų pranašumą antrojo akumuliatorių panaudojimo ir eksploatacijos nutraukimo srityje. Šių vertės grandinės dalių kontrolė gali sukurti naujas verslo galimybes ir vertę.

‒ švarios energijos prekės ženklą, tapusį lyderiu, pereinant prie naujos energetikos sistemos. Sukūręs savo revoliucinę „E-TECH“ technologiją ir taip metęs iššūkį hibridinių transporto priemonių rinkoms, „Renault“ išlaikys savo pirmaujančias pozicijas elektrinių transporto priemonių rinkoje, siūlydamas naujas produktų šeimas, paremtas dviem dedikuotomis elektrinėmis platformomis „CMF-EV“ ir „CMF-B EV“. Prekės ženklas taip pat pasiūlys rinkai paruoštus, ištobulintus vandeniliu varomų lengvųjų komercinių transporto priemonių sprendimus. Tikslas ‒ pasiekti ekologiškiausią energijos ir kuro rūšių derinį Europos rinkoje.

Kalbant apie asortimentą, „Renault“ stiprins savo įsipareigojimus tiek elektrifikavimo, tiek energijos kuro rūšių derinio tobulinimo srityse. Pertvarkius funkcijų suderinamumą, prekės ženklas atsikovos savo vietą pirmaujančiose gretose C segmente, tuo pat metu išlaikydamas savo pirmaujančias pozicijas B segmente. Iki 2025 m. bus pristatyta 14 modelių (7 elektrinės ir 7 C/D segmento transporto priemonės); bus siekiama, kad iki 2025 m. pabaigos aukštesnieji segmentai sudarytų 45% pardavimų.

„Renault 5“ prototipas: kultinio, modernesnio nei bet kada anksčiau automobilio atgimimas

Prekės ženklo dvasia kyla iš jos šaknų. Nebegrįždamas į praeitį, jis turi su ja atnaujinti ryšį ir iš jos semtis įkvėpimo, kad atrastų šlovingų laikų dvasią. Tai yra „Renault 5“ prototipo vaidmuo: parodyti, kad „Renault“ demokratizuos elektrinį automobilį Europoje, taikydamas modernų požiūrį populiariam ir būtinam automobiliui. „Renault 5“ prototipas yra kompaktiškas miesto automobilis, perkeliantis vieną iš „Renault“ neblėstančios sėkmės veiksnių į ateitį ir pasižymintis modernia 100% elektrinio variklio technologija. Jis išlaikė linksmą, šelmišką išvaizdą su geltonų akcentų blyksniais. Gilles Vidal dizaino komandą įkvėpė visame pasaulyje žinomas kultinis modelis iš „Renault“ praeities „R5“. „Renault 5“ prototipas perėmė stipriąsias originalaus dizaino savybes. Šiuolaikinis požiūris taip pat akivaizdus pasirinktose apdailos detalėse ir medžiagose, kurias parenkant įkvėpimo buvo ieškoma elektronikos, baldų ir sporto pasauliuose.

 „Renault 5“ prototipo dizainas grindžiamas kultiniu mūsų paveldo modeliu „R5“. Šis prototipas tiesiog įkūnija šiuolaikiškumą; tai transporto priemonė, atitinkanti savo laikmetį ‒ tai patrauklus elektrinis miesto automobilis”,- sako Gilles Vidal, „Renault“ dizaino direktorius.

„R5“ yra iš karto atpažįstamas, tačiau šiuolaikiškai išreikštos linijos ir futuristinės detalės (žibintai, priekis) ryžtingai perteikia šiuolaikinę dvasią. Stiliaus elementai, perimti iš originalaus dizaino, bet perteikti šiuolaikiškai, slepia labai modernias funkcijas: variklio gaubto oro įsiurbimo anga slepia įkrovimo angos dangtelį, galiniai žibintai yra su oro angomis, o bamperyje įmontuoti priešrūkiniai žibintai tarnauja kaip dienos žibintai. O šonines groteles, ratus ir galinį logotipą net galima pavadinti duokle originaliajam '5'. Automobilio priekis ir tekstilinis stogas, pasitelktas iš baldų pasaulio, yra pilnas „Prancūziško žavesio“ ‒ tai tarsi šelmiškumo, charakterio užuomina, suvirpinanti širdies stygas. Priekiniai ir galiniai logotipai įsižiebia, taip tarytum „įkvėpdami automobiliui gyvybės“. Galinio vaizdo veidrodėliuose ‒ Prancūzijos vėliava, tuo siekiant pabrėžti, kad transporto priemonė „išrasta Prancūzijoje“; galvos atlošo šviesos ir ant mažo skaidraus ekrano prietaisų skydelyje rodomas pavadinimas kviečia šokti į automobilį ir važiuoti.