Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Azoto oksido problema: jau informuojami klientai, pradedamos diegti techninės priemonės

Volkswagen Vokietijos federalinei autotransporto žinybai (KBA) pristatė EA 189 modelio 1,2, 1,6 ir 2 litrų darbo tūrio dyzelinių variklių taršos parametrų atitaisymo technines priemones. Po intensyvių KBA patikrinimų patvirtinti visų matavimų rezultatai ir visos minėtos priemonės aprobuotos tolesniam diegimui visuose probleminių automobilių modeliuose. Automobilių savininkai netrukus bus informuojami apie tolesnius veiksmus. Siekdamas užtikrinti sklandų priemonių diegimą, Volkswagen koncernas savo veiklą šiuo klausimu ketina pradėti jau nuo 2016 m. pradžios.

Kuriant šias technines priemones, maksimalus dėmesys buvo skiriamas klientų patogumui. Probleminiams EA 189 modelio dyzeliniams varikliams bus taikomos šios techninės priemonės: 

  • 1,2 ir 2 litrų darbinio tūrio varikliams bus atnaujinta programinė įranga. Šios priemonės įdiegimo dirbtuvių darbo laiko normatyvas - maždaug pusė valandos.
  • 1,6 litro darbinio tūrio varikliams bus atnaujinta programinė įranga. Be to, priešais oro masės jutiklį bus įmontuotas „srauto keitiklis”. Planuojama, kad bendras dirbtuvių darbo laiko normatyvas bus ne daugiau vienos valandos.

Šios priemonės skirtos Europai (EU-28 rinkoms). Įdiegus minėtas priemones, automobiliai visiškai atitiks šiuo metu galiojančius taršos standartus ir nedarys jokios neigiamos įtakos variklio galiai ir degalų sąnaudoms.

Planuojama, kad visi probleminiai automobiliai per kelis etapus bus atšaukti į partnerių serviso dirbtuves minėtoms techninėms priemonėms įdiegti. 2 litrų darbinio tūrio varikliams techninės priemonės bus atliekamos nuo 2016 m. pirmojo ketvirčio. 1,2 litro darbinio tūrio varikliams skirtos priemonės numatytos atlikti nuo antrojo 2016 m. ketvirčio, o nuo trečiojo 2016 m. ketvirčio tikimasi į dirbtuves atšaukti 1,6 litro darbinio tūrio automobilius.

Volkswagen AG siekia, kad techninių priemonių įdiegimas visiems klientams teiktų kaip galima mažiau nepatogumų dėl apriboto mobilumo. Kol automobilis bus servise, Volkswagen įsipareigoja visiems klientams nemokamai pasiūlyti atitinkamus pakaitinius mobilumo sprendimus.

Iki 2017 12 31 Volkswagen AG susilaiko nuo teisės riboti bet kokias garantines pretenzijas, susijusias su EA 189 varikliuose esančia programine įranga. Šis ribojimas galios ir tuomet, kai jau yra praėjęs šių pretenzijų teikimo terminas. Todėl planinio techninių priemonių įdiegimo laukimas nesuteiks Volkswagen klientams jokių nepatogumų. Tai reiškia, kad visi probleminių automobilių klientai iki aukščiau minėtos datos gali ramiai laukti, iki ateis jų automobilių techninio aptarnavimo eilė.

Dar kartą pabrėžiame: visi probleminiai automobiliai yra ir išlieka saugūs ir be apribojimų tinkami važinėjimui viešojo susisiekimo keliais.