Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Goodyear“ pristatė naujos kartos internetinę platformą, skirtą padangų pardavėjų potencialių klientų srautui padidinti

„Goodyear“, būdama viena iš didžiausių padangas gaminančių bendrovių pasaulyje, pristatė savo naują skaitmeninę strategiją, apimančią išplėstinę skaitmeninę platformą visose EMEA rinkose (www.goodyear.lt) ir naujovišką koncepciją, kuri padidins Lietuvoje veikiančių padangų pardavėjų klientų skaičių. Nuo šiol pardavėjai ir galutiniai naudotojai bus arčiau vieni kitų.

Padangų pardavėjų potencialių klientų srauto didinimas skaitmeniniame pasaulyje

Vis labiau skaitmenine tampanti visuomenė daro poveikį visiems verslo pasaulio aspektams. Pripažintas verslo sėkmės raktas – tai aktyvaus dalyvavimo skaitmeninėje erdvėje ir vietos parduotuvių veiklos derinys. .“

„Goodyear“, atsižvelgdama į šiuos naujus klientų poreikius ir elgseną, atnaujino savo skaitmeninę strategiją – išplėtė platformą ir pristatė naują medijos koncepciją, skirtą padangų pardavėjų interneto svetainių lankomumui pagerinti ir padidinti, taip stiprindama tiesioginius ryšius su klientais.

 

Išplėstinė skaitmeninė platforma padės sparčiau ir lengviau užmegzti bei palaikyti ryšius su vartotojais

Siekdama kaip įmanoma labiau palengvinti ir sutrumpinti potencialių klientų kelionę iš interneto į padangų pardavėjo parduotuvę, „Goodyear“ patobulino savo skaitmeninę platformą (www.goodyear.lt) taip, kad jos dizainas įvairių įrenginių (išmaniųjų telefonų, planšetinių ir stalinių kompiuterių) ekranuose leistų dar paprasčiau rasti papildomą informaciją apie padangas ir pardavėjus, tiesiogiai paskambinti padangų pardavėjams ir lengviau pasiekti parduotuves naudojantis aiškiomis maršrutų nuorodomis.

Naujoji www.goodyear.lt platforma jau kurį laiką labai sėkmingai veikia Jungtinėje Karalystėje. Naujoji interneto svetainė lėmė išaugusį potencialių klientų srautą iš atnaujintos „Goodyear“ svetainės, padidindama padangų pardavėjų svetainių lankomumą net 380 proc., kitaip tariant, pardavėjai sulaukė tris kartus daugiau potencialių klientų.

 

 

Šaltinis: „IBM Research“, „Pirkimas vietoje nustelbs pirkimą internetu“, 2013 12 17 paskelbtas straipsnis, žr.: http://www.research.ibm.com/cognitive-computing/machine-learning-applications/retail-stores.shtml#fbid=owRNlhrYLmW

Apklausą „Goodyear Dunlop“ užsakymu 2014 m. atliko IPSOS (apklausta 7 000 respondentų 7 Europos šalyse).