Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Groupe Renault“ trečius metus iš eilės didina pardavimus

2015 m. „Groupe Renault“ lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimai padidėjo 3,3 proc. ir iš viso pasiekė 2,8 mln. automobilių, rinkos dalis išaugo 1,6 proc. Trečius metus iš eilės augantys pardavimai leido „Groupe Renault“ pasiekti rekordinius pardavimus, o rinkos dalis pasaulyje dabar siekia 3,2 proc. „Renault“ markė ir toliau išlieka pirmaujanti Prancūzijos markė pasaulyje. 2015 m. „Dacia“ automobilių pardavimai taip pat buvo rekordiniai.

 

„Renault“ sėkmę užtikrino ir augantys automobilių pardavimai Europoje (+9,4 proc.) – pardavimai buvo 10,2 proc. didesni ir siekė 1 mln. 613 499 automobilius bei sudarė 10,1 proc. rinkos dalį. „Renault“ yra elektromobilių rinkos lyderis, taip pat aštuonioliktus metus iš eilės lengvųjų komercinių automobilių lyderis.  

 

Ne Europoje, net ir esant Rusijos bei Lotynų Amerikos rinkos nuosmukiui, „Groupe Renault“ išlaikė stabilius pardavimus, taip pat juos padidino Afrikoje, Viduriniuose Rytuose, Indijoje ir Eurazijos regione.

 

Thierry Koskas, „Groupe Renault“ vykdantysis pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas, pranešė: „2015-ieji buvo dar vieni augančių pardavimų metai, kai dar labiau padidinome pernai metų pardavimus. Nežiūrint į pasaulio regionuose esančią skirtingą ekonominę situaciją, užtikrinome pastovų pardavimų augimą taip pateisinant paskutiniais metais atliekamą geografinio diversifikavimo strategiją“.

 

 

NAUJI MODELIAI UŽTIKRINO SĖKMĘ EUROPOJE

 

Europoje „Groupe Renault“ lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalis išaugo iki 10,1 proc., pardavimai padidėjo 10,2 proc. ir pasiekė 1 mln. 613 499 automobilius. Automobilių pardavimai padidėjo visose šalyse, o ypatingai išaugo Ispanijoje (+22,3 proc.), Jungtinėje Karalystėje (17,7 proc.) ir Italijoje (18 proc.) bei sudarė rekordinę 9,1 proc. rinkos dalį.

 

2015 m. žymi dar vienus „Renault“ markės augimo metus, taip pat 2015 m. tai buvo sparčiausiai augusi markė. Pardavus 1 mln. 238 711 naujų automobilių (+12,3 proc.), „Groupe Renault“ rinkos dalis pasiekė 7,8 proc. (2014 m. – 7,6 proc., 2013 m. – 7,4 proc.). Ir toliau „Clio“ buvo sėkmingiausiai parduodamas visų segmentų modelis.

 

Lengvųjų automobilių rinkoje (+11,1 proc., 969 508 automobiliai) „Renault“ išlaikė miesto automobilių (A ir B segmento) lyderio pozicijas, kurias užtikrino itin populiarūs „Clio“ ir „Captur“ (segmento lyderis – 194 703 automobiliai arba 23,7 proc.) modeliai.

 

2015 metais pasirodę nauji modeliai taip pat buvo itin paklausūs – buvo parduoti 49 016 „Kadjar“ modeliai ir 20 930 naujieji „Espace“ – tris kartus daugiau nei ankstesnės kartos modelis 2014 metais.

 

Lengvųjų komercinių automobilių segmente „Renault“ markė ir toliau, jau aštuonioliktus metus iš eilės, išlaikė lyderio poziciją, pardavusi 269 203 automobilius (+16,9 proc.) ir 0,7 proc. padidinusi rinkos dalį.

 

Prieš dešimt metų debiutavusi Europoje, 2015 m. „Dacia“ markė ir toliau didino pardavimus (+3,6 proc.), kurie siekė rekordinius 374 458 automobilius.

 

„Renault“ yra Europos elektromobilių rinkos lyderis. Grupės pardavimai augo itin greitai (+49 proc.) ir pasiekė 23 086 automobilius, neskaičiuojant „Twizy“ modelio. „Zoe“ elektromobilis yra lengvųjų modelių rinkos lyderis, kurio pardavimai siekė 18 453 vnt. (+49 proc.)

 

Prancūzijoje „Renault“ sustiprino savo automobilinės markės lyderio pozicijas, o „Clio“ šeštus metus iš eilės yra populiariausias modelis rinkoje. „Clio“, „Captur“, „Twingo“ ir „Espace“ modeliai yra savo segmento automobilių lyderiai. Lengvieji komerciniai „Trafic“, „Master“ ir „Kangoo“ automobiliai taip pat yra populiariausi segmentų modeliai, o „Zoe“ pardavimai sudaro 60 proc. visų lengvųjų elektromobilių rinkos dalį.

 

 

TARPTAUTINĖJE RINKOJE „GROUPE RENAULT“ IŠLAIKĖ STABILUMĄ

 

Tarptautiniu mastu, nors pasaulio regionuose buvo skirtingos ekonominės situacijos, „Groupe Renault“ ne tik stabilizavo, bet ir sustiprino savo pozicijas.

 

Eurazijoje „Groupe Renault“ rinkos dalis padidėjo 1,6 taško, iki 11,9 proc. Iš dalies prie to prisidėjo ir rekordiniai pardavimai Turkijoje (+21,7 proc.). Šis augimas kompensavo krizės Rusijoje pasekmes, kurioje rinka smuko daugiau kaip 35 proc., o „Groupe Renault“ pardavimai sumažėjo 38,1 proc. Rinkos dalis stabilizavosi ties 7,5 proc. kai buvo pritaikyta maržos išsaugojimo strategija.

 

Afrikos, Viduriniųjų Rytų ir Indijos regione „Groupe Renault“ pardavimai padidėjo beveik 17 proc., o rinkos dalis sudarė 4,5 proc. (+0,7 taško). „Renault“ užima daugiau kaip trečdalį Šiaurės Afrikos rinkos dalies, o Alžyre užėmė rekordinę rinkos dalį (35,6 proc.) su dideliu, net 8,7 taško siekiančiu padidėjimu, kurį labiausiai užtikrino „Symbol“ modelio gamyba vietinėje Orano gamykloje. Maroke „Dacia“ ir „Renault“ markės atitinkamai užima pirmaujančią ir antrąją vietas, pardavimai padidėjo 11,5 proc., o „Groupe Renault“ rinkos dalis sudarė daugiau kaip 38,2 proc. (+1,2 taško).

 

Egipte, antrojoje pagal dydį Afrikos rinkoje, pardavimai išaugo 73,8 proc., o rinkos dalis pasiekė 7,5 proc. (+3,4 taškai).

 

Indijoje „Renault“ išlieka pirmaujanti Europos automobilių gamintojo markė, o pardavimai išaugo iki 20,1 proc. Rugsėjį itin sėkmingai debiutavo „Kwid“ modelis, kurių jau užsakyta daugiau kaip 80 000.


 

 

 

 

 

Amerikos žemynuose (355 151 automobiliai, 14,8 proc. mažiau) „Groupe Renault“ atlaikė ekonominius sunkumus, užėmusi 6,3 proc. (-0,1 proc.) rinkos dalies. Brazilijoje, antrojoje pagal dydį grupės rinkoje pasaulyje, rinkos dalis padidėjo 0,2 taško ir pasiekė rekordinius 7,3 proc., tuo metu kai pati rinka sumažėjo 25,5 proc. Argentinoje „Groupe Renault“ stabilizavo mažėjusius pardavimus iki -6,5 proc. dėl padidėjusių paskutiniojo ketvirčio pardavimų ir 14,7 proc. rinkos dalies (per metus ji sudarė 12,7 proc.). Kolumbijoje „Renault“ pasiekė rekordinę 18,6 proc. (+2 taškai) rinkos dalį. 

 

Tik metų pabaigoje pristatytas „Duster Oroch“ pikapas jau užima antrąją vietą segmente Brazilijoje. Augimui šiame segmente „Renault“ turėtų padėti ir atsigaunanti rinka regione.

 

Azijos ir Ramiojo vandenyno šalyse pardavimai Korėjoje, „Groupe Renault“ didžiausioje regiono rinkoje, stabilizavosi po itin spartaus augimo 2014 metais. Kinijoje vyksta pasirengimas vietinei rinkai pritaikyto „Kadjar“ gamybai – tai bus pirmasis bendros „Dongfeng Renault“ įmonės vietoje gaminamas modelis.   

 

 

2016 M. „GROUPE RENAULT“ PARDAVIMŲ PERSPEKTYVOS

 

Tikimasi, kad 2016 m. rinka pasaulyje, palyginti su 2015 metais, išaugs nuo 1 iki 2 proc. Europoje rinka, tame tarpe ir Prancūzijoje, turėtų padidėti iki 2 proc.

 

Kalbant apie kitus pasaulio regionus planuojama, kad ir toliau smuks rinka Brazilijoje ir Rusijoje, atitinkamai 6 ir 12 proc. Iš kitos pusės ji turi ir toliau augti Kinijoje (nuo 4 iki 5 proc.) ir Indijoje (8 proc.).

 

Atsižvelgiant į šias prognozes, taip pat ypatingai didelę modelių gamą šiemet, „Groupe Renault“ numato:

-   pardavimų augimą visame pasaulyje;

-   dar labiau sustiprinti „Renault“ markės pozicijas Europoje;

-   augimą visuose penkiuose regionuose.

 

 

Ponas Thierry Koskas patvirtino: „Paskatintas paskutiniaisiais metais augančių pardavimų, didele naujų 2015 ir 2016 metų modelių gama ir plėtra Indijoje bei Kinijoje, galiu teigti, kad 2016 m. mūsų augimas dar labiau didės ir sustiprins pozicijas visuose regionuose“.