Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Naujų, itin mažo pasipriešinimo riedėjimui ir lengvų padangų gama

 Hanoveryje (Vokietija) šią savaitę vykstančioje komercinių automobilių parodoje „Continental“ pristatė itin mažą pasipriešinimą riedėjimui turinčias „Conti EfficientPro“ ir mažesnio svorio „Conti LightPro“ padangas. Jos skirtos užtikrinti mažesnes tolimojo pervežimo transporto degalų sąnaudas ir didesnį autocisternų pervežamą svorį. „Continental“ bendradarbiauja su automobilių gamintojais ir padeda jiems įgyvendinti Europos Sąjungos energijos vartojimo direktyvą, kuri nurodo, kad iki 2020 metų sunkvežimių degalų naudojimo efektyvumas turi būti padidintas 20 proc.

„Conti EfficientPro“: maksimalus degalų taupymas

„Continental“ specialiai tolimiems pervežimams sukurtos degalus taupančios vairuojamosios ir varančiosios ašies padangos „Conti EfficientPro“ dėl mažesnio pasipriešinimo riedėjimui, palyginti su „Conti EcoPlus“ padangomis, 100 km gali sutaupyti iki 0,64 l degalų. Jei per metus bus nuvažiuojama 120 tūkst. kilometrų, šios padangos leis sutaupyti 750 litrų degalų ir CO2 emisijas sumažinti daugiau kaip 2 tonomis (skaičiuota 40 t vilkikui su puspriekabe, per metus nuvažiuojančiam 120 tūkst. km).

Šios padangos sukurtos pasiekti maksimalų degalų taupymą ir jose pritaikytos dar labiau patobulintos „Conti EcoPlus“ padangų technologijos. Visiems padangos elementams naudojami specialiai pritaikyti gumos mišiniai, daugiasluoksnis protektoriaus raštas ir itin sumažintas pasipriešinimas riedėjimui lėmė, kad tiek vairuojamosios, tiek ir varančiosios ašies „Conti EfficientPro“ padangos yra pažymėtos maksimaliu degalų taupymo „A“ ženklu. Taip pat jei puspriekabė bus su „Conti EcoPlus HT3“ padangomis, toks vilkikas ant visų ašių turės maksimaliu degalų taupymu pažymėtas padangas.

„Conti LightPro“: didesnis autocisternomis pervežamas svoris

„Conti LightPro“ yra pirmosios „Continental“ mažesnio svorio naujausių technologijų padangos, specialiai sukurtos autocisternoms, pervežančioms skysčius. Dėl to, kad šiems autovežiams ypatingai svarbus mažesnis svoris, lengvesnės padangos leidžia padidinti pervežamo krovinio svorį, neviršijant leidžiamos maksimalios apkrovos. Kai padangos sumontuotos ant visų ašių, taip pat ir puspriekabės, sąstato svorį jos sumažina maždaug 80 kilogramų (lyginant su „Conti Hybrid“ serijos padangomis), o galimybė pervežti sunkesnį krovinį ir mažesnės degalų sąnaudos leidžia sutaupyti iki 900 eurų kasmet visą padangos tarnavimo laiką (skaičiuota 40 t autocisternai, per metus nuvažiuojančiai 120 tūkst. km).