Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

SEMA parodoje „Kia“ pristatė unikalius automobilius

2016 metų didžiausioje pasaulyje automobilių puošybos ir tobulinimo parodoje SEMA („Specialty Equipment Market Association“) „Kia Motors“  pristatė 4 naujas modifikuotas transporto priemones. Kompanija lankytojus kvietė įsivaizduoti ateitį, kurioje automobiliai ne tik valdomi autonomiškai, bet yra individualiai pritaikyti kiekvieno gyvenimo būdui ir poreikiams. Parodos lankytojai taip pat galėjo susipažinti su visiškai nauju koncepciniu hibridiniu visureigiu „Telluride“, kuris debiutavo šiemetinėje Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje.

Šie automobiliai buvo pagaminti specialiai SEMA parodai ir jie nėra parduodami.

„Per visus 22 buvimo JAV rinkoje metus su pasididžiavimu stebėjome, kaip mūsų automobiliai pasitarnavo žmonėms skirtingose gyvenimo situacijose ir taikėsi prie jų gyvenimo būdo. Šiemet SEMA paroda suteikia mums galimybę apsvarstyti, kaip viskas atrodys, kai sulauksime autonominių automobilių“, - sakė KMA (Kia Motors America) viceprezidentas Michaelis Sprague.  

 

„Niro Triathlon“

Kiekvienas profesionalus triatlono atletas gali patvirtinti, koks sunkus ir varginantis yra kelias į šlovę. Bėgimas visą naktį, važiavimas dviračiu bekele ir alinantis plaukimas – tai  neišvengiamos rengimosi triatlonui treniruotės, kurios atima išties daug jėgų. Specialiai šiems atletams „Kia“ sukūrė „Niro Triathlon“ koncepcinį modelį, atstojantį labai patogų poilsio prieglobstį. Šis modelis taip pat gali pasiūlyti išskirtinės kokybės saugumo ir treniruočių įrangą.

Bendradarbiaujant su geriausiais „LGE-CTS Motorsport“ meistrais „Niro“ hibridinis modelis pavirto į konkrečiam gyvenimo stiliui tobulai pritaikytą transporto priemonę. Performavus galinę automobilio dalį, atsirado vietos dviračio laikikliui, įrankių dėžei ir planšetės stovui. „Felt IA 2“ dviratis gali būti lengvai pritvirtinamas ir nukeliamas nuo stovo.

Gale įmontuotas ONEEU lazerinis žibintas apšviečia kelią priešais transporto priemonę, o atletas gali lengvai sekti savo greitį, laiką ir atstumą planšetės ekrane, kol autonominiu būdu valdomas „Niro“ pats važiuoja iš paskos. Planšetė taip pat gali būti integruota automobilio viduje ir atlikti pramoginę funkciją, kad, pavyzdžiui, į varžybas ar namo važiuojančio sportininko kelionė būtų kuo malonesnė. „Niro Triathlete“ „apautas“ 265/35R18 „Dunlop Direzza“ sportinėmis padangomis ir gali pasigirti lengvais 18 colių „Method Rally Race“ ratlankiais.

Pašalinus dalį įprastos konstrukcijos, patekti vidun tapo daug paprasčiau. Priekinės ir galinės durys sumontuotos taip, kad atsidarytų 90 laipsnių kampu. Vidun vilioja sėstis ypač patogi ir ergonomiška „Human Touch“ sėdynė.

„Sedona School of Rock“

Kalbant apie autonominius automobilius, vienas aktualiausių klausimų yra saugumas. „Kia“ puikiai tai supranta ir įsivaizduoja, kad ateityje autonominiai automobiliai bus tokie pažangūs, kad galės nuvežti vaikus į mokyklą ir taip palengvins užsiėmusių tėvų kasdienybę.

Bendradarbiaudama su viena geriausių „School of Rock“ muzikos mokykla, „Kia“ savo vienatūrį „Carnival“ (JAV rinkoje parduodamą „Sedona“ pavadinimu) pavertė neįtikėtina muzikos studija ant ratų. Joje telpa viskas, ko trokšta tikras muzikantas: garso įrašų studija, poilsio erdvė ir absoliučiai laisvos rankos vežant savo grupę į koncertą. Spalvingi „School of Rock“ užrašai slepia iš ypač tvirto plieno pagamintą kėbulą, taigi tėvai gali būti ramūs, kad muzikuojantys vaikai saugiai pasieks kelionės tikslą.

Vienas ryškiausių muzikinio „Sedona“ skirtumų palyginus su jo serijiniu broliu – vairuotojo pusėje pašalintas vidurinysis statramstis, jame visai nėra nei vairo, nei pavarų svirties. Visa tai buvo padaryta tam, kad tilptų muzikinė įranga ir ekranai. Vokalistams patiks iš lubų nusileidžiantys mikrofonai.

Tikros garso studijos akustiką padeda sukurti specialūs garsą sugeriantys apmušalai. Tai ypač svarbu įrašinėjant muziką. Jeigu grupė nusprendžia stabtelėti ir pakely surengti tikrą šou, „Sedona“ durys plačiai atsidaro, parodydamos įspūdingą kiekį „amperų“. Ant automobilio stogo sumontuota bagažinė, kurioje galima vežti elektrines gitaras, bosines gitaras ir daugybę kitų instrumentų. Patogūs sėdmaišiai automobilio viduje leidžia visiškai atsipalaiduoti ir mėgautis kelione.

„School of Rock“ logotipas ir muziką įkvepiantys raštai yra tapyti rankomis. Kuriant šį automobilį pakaba jokių pokyčių nepatyrė. „School of Rock Sedona“ turi 20 colių „Vossen VFS-6“ ratlankius, „apautus“ agresyviomis „Toyo Proxes 255/45R-20“ padangomis.

„Sorento Ski Gondola“

Žiema sugeba paspęsti netikėtus ir dažnai negailestingus spąstus tiek žmogui, tiek automobiliams. Ką bekalbėti apie slidininkus ir žiemos sporto gerbėjus, kuriems labai svarbu turėti kažką, kas padėtų išsisukti iš nepavydėtinų situacijų, sušilti ir atsipalaiduoti. Kartu su „LUX Motorwerks“ sukurtas autonominis „Sorento Ski Gondola“ – būtent tai, ko jiems ir reikia.

Vietoj ratų sumontuoti galingi vikšrai paverčia automobilį visas žiemos kliūtis sugebančia įveikti mašina. Metaliniai stogo laikikliai laiko bagažinę, į kurią galima sudėti slides ir lazdas, tad tradicinėje bagažinėje lieka vietos krepšiams, batams ir kitiems daiktams. „Sorento“ žibintai priekyje buvo nuspalvinti juoda, sidabrine ir oranžine spalvomis. Papildomai instaliuotos LED žibintų juostos pagerina matomumą esant itin prastoms oro sąlygoms.

„Sorento Ski Gondola“ interjeras buvo pakeistas. Jo keleiviai tikrai apsidžiaugs personalizuota planšete ir stilingomis bei patogiomis juodos ir oranžinės odos sėdynėmis. Automobilio grindys buvo išklotos patvaria „Line-X“ danga, kuri saugo nuo vidun patenkančio sniego ir ledo padarinių.

„Soul First Class“

„Soul First Class“ – prestižinis automobilis, pritaikytas verslo klasės atstovams, kuriems reikia daug keliauti, vykti į susitikimus, o po jų – kokybiškai atsipalaiduoti. „LUX Motorwerks“ sukurtas autonominis modelis neturi vairo, tačiau gali pasiūlyti ypatingą prabangą ir komfortą bei galimybę ramiai suplanuoti verslo susitikimus.

Kadangi šiam automobiliui nereikia vairuotojo, kūrėjai priekyje įkurdino dvi į automobilio galą atsuktas sėdynes. Ant jų sėdintys keleiviai gali mėgautis vaizdais, transliuojamais per 40 colių skersmens „Samsung LED“ televizorių, sujungtą su „Mac Mini“ kompiuterine sistema ir aukščiausios klasės garsiakalbiais. Šį futuristinį „Kia“ modelį galima valdyti dviem centrinėje konsolėje sumontuotomis planšetėmis. Prabangos jausmą dar labiau sustiprina baltos ir pilkos spalvos odos apmušalai bei deimantinės siūlės.

Modelio eksterjeras prabanga nė kiek nenusileidžia interjerui. Išskirtinės kokybės „PPG Lux Blue“ dažai, grotelės su LED apšvietimu išties prikausto žvilgsnius. 19 colių „Rotiform Monoblock CCV“ ratlankiai dar labiau pabrėžia automobilio išskirtinumą ir sustiprina futuristinį įvaizdį.

„Telluride“ koncepcinis modelis

Šmėstelintis ateities šešėlis, pagrįstas tikrove – taip galima apibūdinti naują, 7-vietį prabangų hibridinį visureigį „Telluride“. Šis koncepcinis modelis pasižymi moderniomis formomis, „raumeninga“ išvaizda ir moderniausiomis technologijomis. „Kia Telluride“ buvo pagamintas ant serijinio automobilio platformos. Jis akies krašteliu leidžia pažvelgti į kompanijos viziją sukurti pamainą šiuo metu itin populiariam „Sorento“ visureigiui.

Priekinės ir galinės „Telluride“ durys atsiveria 90 laipsnių kampu. Plačiai atsivėrusi erdvė kausto žvilgsnį savo prabanga, erdvumu ir technologijų modernumu. Keturios prabangios juodos odos sėdynės harmoningai įsilieja į modernią erdvę. Vidurinių sėdynių atlošus galima nulenkti sudarant beveik visišką plokštumą. Jos taip pat turi itin patogias reguliuojamas atramas kojoms.

Sėdynėse integruoti „Smart Sensors“ jutikliai fiksuoja keleivio sveikatos būklę. Duomenys rodomi durelėse integruotose ekranuose, kurie yra susieti su „Light Emitted Rejuvenation“ (LER) sistema. LER sistema naudoja terapinę šviesą diagnozuoti ir pagerinti keleivių energijos lygį.

„Telluride“ interjero ir eksterjero dizainas buvo kuriamas „Kia Design Center America“ dizaino centre Kalifornijoje. „Dark Pyrite“ žalsvi dažai vizualiai dar labiau padidina automobilį. 177 cm aukščio, 200 cm pločio ir 497 cm ilgio „Telluride“ yra 11 cm aukštesnis, beveik 12 cm platesnis ir 24 cm ilgesnis už dabartinį „Sorento“ modelį.

Koncepcinis modelis žavi unikaliais 22 colių 7 stipinų ratlankiais bei „Hankook® Ventus ST 275/45R22“ padangomis. Ir... kaip gi „Kia“ be „tigro nosies grotelių“! Jos niekur nedingo, tik, atsižvelgiant į išaugusius automobilio matmenis, tapo gerokai ilgesnės.