Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Statoil“ degalinės klientams dovanoja 2 mln. minučių asmeninio gyvenimo

Lietuvos degalinių tinklas „Statoil“ įdiegė technologiją, kuri už pirkinius iki 10 eurų klientams leidžia atsiskaityti  bekontaktėmis kortelėmis, nevedant PIN kodo. Tinklą valdanti bendrovė „Circle K Lietuva“ tikisi, kad naujausios technologijos pagreitins aptarnavimą bei per metus padės sutaupyti apie 2 mln. minučių klientų asmeninio laiko.

„Skaičiuojama, kad abiejose Atlanto pusėse žmonės eilėse praleidžia nuo 1 iki 2 savo gyvenimo metų. Europos šalyse išpopuliarėjusi bekontakčio atsiskaitymo technologija jau įrodė savo efektyvumą: Europos bekontakčių kortelių centru vadinamoje Didžiojoje Britanijoje per mėnesį tokių kortelių naudotojai kartu sutaupo net apie 34 metus. Paskaičiavome, kad jei mūsų klientai išnaudotų bekontaktę technologiją, jie per metus vidutiniškai sutaupytų apie 2 mln. minučių asmeninio gyvenimo“, – sako „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.

Lietuvoje pirmąsias bekontaktes korteles vietos bankai pasiūlė tik šiemet, tačiau dalis šalies vartotojų naudojasi ir kitų šalių finansų institucijų išleistomis bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis. Tam, kad žmonės galėtų naudotis jų teikiamais privalumais, „Circle K Lietuva“ į specialią įrangą investavo 52 tūkst. eurų.

„Statoil“ degalinių tinkle apie du trečdaliai visų atsiskaitymų atliekama mokėjimo kortelėmis, o apie trečdalis jų tenka sumoms, nesiekiančioms 10 eurų. Pirkdamas užkandžius, gėrimus, kavą ar kitas prekes, kortele mokantis klientas turėdavo kortelę įstatyti į skaitytuvą, įvesti PIN kodą ir jį patvirtinti. Tuo tarpu bekontaktę kortelę užteks priliesti prie įrenginio ir mokėjimas bus užskaitytas. Tiesa, saugumo sumetimais sistema retkarčiais pareikalaus PIN kodo ir iš nedideles sumas mokančių klientų“, - sako S. Mačiukas