Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Toyota Gazoo Racing“ tapo pagrindiniu „eSports WRC“ partneriu

2020.06.08.

„Toyota Gazoo Racing“ tapo pagrindiniu „eSports WRC“ žaidimo partneriu. Susitarta su oficialaus pasaulio ralio čempionato (WRC) kompiuterinio žaidimo platintoju NACON, jo kūrėjais „KT Racing“ ir paties WRC organizatoriais.

Šis „Toyota Gazoo Racing“ ir NACON susitarimas apims ne tik dabartinį WRC 8 žaidimą, bet ir būsimąjį WRC 9, kurio pristatymas numatytas 2020 m. rugsėjo 3 d.

Naujoji partnerystė atneš nemažai naujovių: „Toyota Gazoo Racing“ ir NACON absoliučiam „eSport WRC“ nugalėtojui įteiks raktelius nuo naujojo „Toyota GR Yaris“ – sportinio automobilio, įkvėpto „Toyota“ pergalių pasaulio ralio čempionato trasose. Tai – gatvei skirtas automobilis, kuriame panaudotos pergales aukščiausio lygio varžybose atnešusios technologijos bei dizainas, puikiai atitinkantis „Toyota Gazoo Racing“ etosą kurti dar geresnius automobilius.

„GR Yaris“ buvo sukurtas „Toyota Gazoo Racing“ bendradarbiaujant su „Tommi Mӓkinen Racing“, pačiu galingiausiu ir greičiausiu „Yaris“ modeliu. Jo 1,6 l trijų cilindrų variklis su turbokompresoriumi pasiekia 261 AG, o dėl lengvos konstrukcijos, puikaus balanso bei „GR-Four“ išmanios keturių varančiųjų ratų sistemos iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja vos per 5,5 sek.

Šiuo metu vyksta penktasis „eSport WRC“ sezonas, o dalyvių skaičius auga kiekvienais metais. Sezono pabaiga numatyta spalio mėnesį „Grande Finale“ renginio metu, kuriame naujajam nugalėtojui bus įteiktas naujasis „Toyota GR Yaris“.

„Mes džiaugiamės bendradarbiavimu su „eSports WRC“ ir galimybe perteikti ralio emocijas viso pasaulio gerbėjams. Automobilių sportas elektroninėje erdvėje yra vienas kertinių „Toyota Gazoo Racing“ ramsčių, darančių sportą ir sportinius automobilius labiau prieinamus daugybei žmonių, skatinančių naujos automobilių mėgėjų kartos atsiradimą. Kartu su augančiu susidomėjimu „eSports“ bei mūsų sportiniais automobiliais mes žiūrime į bendrą darbo su partneriais ateitį ir norime pasiekti, jog klientai bei fanai būtų arčiau mūsų vertybių bei jaudinančių produktų“, – teigia „Toyota Motor Europe“ produktų ir marketingo direktorius Andrea Carlucci.