Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Vairuotojų apklausoje daugiau kaip 150 tūkst. balsų lėmė „Continental“ markės pergalę

2020.07.31.

Technologijų kompanija ir aukščiausios klasės padangų gamintojas „Continental“ užėmė pirmąją vietą Lenkijos nepriklausomo automobilių portalo „Wybór Kierowców“ (vairuotojų pasirinkimas liet.) atliktoje automobilių pramonės įvertinimo apklausoje „Markė Nr. 1“, kurioje balsavo daugiau kaip 150 tūkst. vairuotojų. Tai jau trečias kartas iš eilės, kai „Continental“ tapo labiausiai vairuotojų rekomenduojamu padangų gamintoju.

„Mes labai džiaugiamės, kad „Continental“ padangos jau trečią kartą įvertinamos taip aukštai – Lenkijos vairuotojai kasdien važiuoja trumpus ir tolimus atstumus, ir tiksliai žino, kurios padangos geriausiai atitinka jų poreikius, – sako Ewa Ostapczuk, „Continental Opony Polska“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros komunikacijos vadovė. – „Continental“ padangos yra pritaikytos kiekvienam vairavimo stiliui ir įvairioms oro sąlygoms, todėl užtikrina komfortą ir didelį saugumą bet kuriuo metų laiku. O platus „Continental“ gaminių pasirinkimas patenkina kiekvieno pirkėjo lūkesčius: tiems, kurie mėgsta dinamišką vairavimo stilių, skirtos „SportContact 6“ padangos. Norintiems maksimalios degalų ekonomijos, siūlomos „EcoContact 6“ padangos. Vertinantiems komfortišką važiavimą ir tikslias valdymo savybes, geriausias pasirinkimas yra daug nepriklausomų testų laimėjusios „PremiumContact 6“ padangos. Vairuotojams, besirenkantiems universalias padangas, rekomenduojame daug aukščiausių įvertinimų pelniusias „AllSeasonContact“ padangas.“

Šių metų Lenkijos vairuotojų nuomonės apklausoje, kuri kasmet atliekama nuo 2013 m., buvo užpildyta daugiau nei 150 tūkstančių anketų. Geriausi prekės ženklai renkami 9 kategorijose, apimant ir „Automobilių padangų“ kategoriją su 30 skirtingų markių, siūlančių aukščiausios, vidutinės klasės ir biudžetines padangas. Nepriklausoma automobilių pramonės įvertinimo apklausa, sudaryta remiantis pasauliniais „J.D. Power“, „Driver Power“ ir „Consumer Report“ tyrimais, siekia padėti vartotojams priimti teisingus pasirinkimo sprendimus.