Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Visoje Lietuvoje duris vėl atveria „Toyota“ pardavimo salonai

2020.04.22.

Švelninant karantino sąlygas Lietuvoje, veiklą atnaujina visi didžiųjų miestų naujų „Toyota“ automobilių pardavimo salonai. Atstovybėse laikomasi aukščiausių saugumo reikalavimų stabdyti COVID-19 viruso plitimą: darbuotojai dirba naudodamiesi apsaugos priemonėmis, su klientais bendrauja išlaikydami saugų atstumą, o paviršiai salone bei bandomuosiuose automobiliuose reguliariai dezinfekuojami.

Veiklą atnaujino visos Lietuvoje esančios autorizuotos „Toyota“ pardavimo atstovybės: Vilniaus „Mototoja“ ir „Tokvila“, Kauno „Autotoja“, Klaipėdos „Solorina“, Šiaulių „Sovli“ ir Panevėžio „Auresa“. Autorizuoti „Toyota“ servisai veikia kaip ir anksčiau, jų veikla nebuvo nutrūkusi.

Salone užtikrinamas klientų saugumas

Balandžio 20 d. veiklą atnaujinusiuose „Toyota“ pardavimo salonuose grąžinamas iki karantino buvęs darbo laikas, tačiau klientai skatinami kiekvienam vizitui ar bandomajam važiavimui registruotis iš anksto – reguliuojant srautą salonuose užtikrinamas švelnesnių karantino sąlygų reikalavimas laikytis atstumo tarp žmonių bei vienam klientui tenkančio prekybos ploto. Iš anksto neužsiregistravusiems bus siūloma palaukti lauke.

Visų salonų darbuotojai dėvi apsaugines priemones – kaukes, respiratorius arba apsauginius veido skydelius bei pirštines. Klientai į salonus atvykti taip pat raginami su apsauginėmis priemonėmis.

Autorizuoti „Toyota“ servisai dirbo ir karantino metu – kaip ir anksčiau, atliekama techninė priežiūra, keičiamos padangos ir pan. Dėl švelnesnių karantino sąlygų servisų darbas iš esmės nesikeičia – ir toliau į jį užsiregistruoti rekomenduojama iš anksto telefonu ar el. paštu, atvykus į vietą užtikrinamas bekontaktis automobilio perdavimas mechanikui, o atsiskaityti siūloma banko kortele arba išankstiniu pervedimu.

Salonuose taip pat yra galimybė perimti ar perduoti automobilį bekontakčiu būdu.

Automobilio aptarnavimas – be tiesioginio kontakto

Klientui atvykus į autorizuoto „Toyota“ atstovo „Tokvila“ saloną, prie įėjimo jį pasitinka darbuotojas ir nukreipia į atitinkamą specialistą ar skyrių. Serviso priėmimo salelėse bei kasoje pritaikytos organinio stiklo sienelės, apribojančios tiesioginį kliento ir konsultanto kontaktą.

„Visi darbuotojai yra aprūpinti asmeninėmis apsaugos priemonėmis ir laikosi saugaus atstumo reikalavimo, atsakingo elgesio tikimės ir iš mūsų klientų. Jie salone gali pasinaudoti rankų dezinfekavimo priemonėmis, o neturintiems vienkartinių veido kaukių ar pirštinių, jas suteikiame patys“, – sakė „Tokvila“ generalinis direktorius Gintautas Ignotas.

Servise aptarnaujamuose automobiliuose taip pat naudojami specialūs sėdynės, vairaračio, pavarų svirties ir kitų paviršių uždangalai, taikomas papildomas salono bei išorės kėbulo dalių dezinfekavimas. Prieš perduodant automobilį klientui, jo raktas taip pat dezinfekuojamas.