Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Volkswagen Amarok - dar galingesnis

Aukšto technologijų ir puikių ekonominių rodiklių pikapus Amarok gaminantis Volkswagen komercinio transporto padalinys Volkswagen Nutzfahrzeuge žengia į prestižinių pikapų segmentą, ketindamas pradžiuginti galingų bei prabangių amerikietiško stiliaus pikapų mėgėjus. Neseniai šio modelio variklių asortimentą papildė įdomus 165 kW (224 AG) pajėgumo 3.0 V6 TDI variklis, išvystantis iki 550 Nm sukimo momentą.

Naujasis V6 turbodyzelinis variklis patiks klientams, pageidaujantiems stipraus sukimo momento esant žemiems variklio darbo sūkiams – maksimalus sukimo momentas tampa prieinamas jau ties 1500 aps./min. riba. Ši galimybė puikiai pravers bekelėje ir situacijose, kai dažnai tenka naudotis pažeminta pavara.

8 laipsnių automatinė pavarų dėžė sureguliuota dinamiškam, energiškai efektyviam važinėjimui. Lyginant su pirmtaku, aukščiausios pavaros puikiai veikia prie sumažintų apsukų skaičiaus, todėl važiuojant dideliu greičiu taupomi degalai ir generuojama mažesnė CO2 tarša. Vertinant pagal NEDC metodiką, Volkswagen Amarok su naujuoju 224 AG galios varikliu ir 8 laipsnių automatine pavarų dėže 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,6 l dyzelino ir į aplinką išmeta 199 g/km CO2. Be to, šis variklis atitinka Euro 6 taršos standarto reikalavimus.

Amarok su naujuoju varikliu bus galima užsakyti jau nuo 2016 m rugsėjo mėn. Gamintojas tikina, kad tai nebus vienintelė naujojo 3.0 TDI variklio versija. Šiek tiek vėliau asortimentą papildys 120 kW (163 AG) ir 150 kW (204 AG) taip pat 6 cilindrų modifikacijos.

Kartu su naujuoju varikliu bus galima rinktis vieną iš trijų galimų transmisijų. Viena iš jų bus įprasta su galiniais varomais ratais, kita – firminė 4MOTION visų ratų pavara su mechanine pavarų dėže, galiniais varomais ratais ir esant reikalui prijungiamu priekiniu tiltu. Be to, bus galimybė užsisakyti pažangiausią pavaros mechanizmą su nuolatine visų ratų pavara, Torsten diferencialu ir 8 laipsnių autromatine pavarų dėže. Visi šie mazgai yra atnaujintos konstrukcijos  - pažangiausios automobilių pramonėje.

Pirmą kartą į Europos rinkai skirtus Volkswagen Amarok bus montuojamas naujausios konstrukcijos Servotronic vairo stiprintuvas. Ši vairavimo sistema pelnė aukštus specialistų įvertinimus ir pasižymi ypač tiksliu valdymu.

Puikias stabdymo savybes užtikrina naujoviški 17 colių priekiniai stabdžiai ir 16 colių galiniai diskiniai stabdžiai. Šį puikiai stabdantį tandemą puikiai papildo pakartotinio susidūrimo išvengimo avarinis stabdys, įvertintas ne vienu aukštu apdovanojimu specializuotuose saugos ir vairavimo automatizacijos sistemų konkursuose.

Kartu su nauju 3.0 V6 TDI varikliu bus atliktas viso Amarok pikapo kosmetinis atnaujinimas.  Dizainerių padailintas 5,25 m ilgio ir 2,23 m pločio (skaičiuojant nuo veidrodėlio iki veidrodėlio)  Amarok kėbulas atrodys veržliau ir elegantiškiau. Taip pat bus atnaujintas prietaisų skydelis ir sėdynės.

Apie atnaujinto Volkswagen Amarok kraulumo galimybes byloja toną šiek tiek viršijanti keliamoji galia ir 2.52 m2 ploto atvira krovinių platforma, kurioje šonu telpa vienas europadėklas (imant versiją su 4 durų sudvejinta kabina). Pageidaujantys didesnio buksyravimo pajėgumo rinksis modifikaciją, kai galima vilkti iki 3,5 t bendro svorio priekabą su stabdžiais. Krovinių skyriaus suasmeninimui bei funkcionalumo didinimui iš katalogo galima užsakyti įvairius dekoratyvinius ir saugos rėmus, tentus, būdas, krovinio laikiklius ir pan.

Padidėjo galimų komplektacijų ir suasmeinimo komplektų sąrašas. Pavyzdžiui, įspūdingoje suasmeninimo komplektacijoje Aventura yra ir dižiuliai išskirtinio dizaino 20 colių lengvo lydinio ratlankiai, ir parkavimo pagalbininkas su galinio vaizdo kamera, ir biksenoniniai žibintai su LED dienos šviesos lemputėmis, ir numerio bei slenksčių apšvietimo LED lemputės. Kitas šio komplekto išskirtinis elementas – viso automobilio siluetą keičiantis saugos rėmas su įdomios formos aerodinaminiu sparnu. Tiesa, šis sparnas nutįsta atgal į krovinių platformą ir šiek tiek apriboja kraulumą. Į tai reikia atsižvelgti planuojant transportuoti masyvesnius krovinius.