Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Volkswagen Passat GTE ir Passat Alltrack – jau prekyboje

Volkswagen klasifikacijoje GTE indeksu žymimi įkraunami hibridai. Šį ženklą galima išvysti ir ant naujojo Volkswagen Passat. Judesį jam suteikia 115 kW (156 AG) pajėgumo 1,4 l darbinio tūrio TSI benzininio variklio ir 85 kW (115 AG) elektros motoro tandemas. Veikdami kartu, šie agregatai išvysto 160 kW (218 AG) bendrą pajėgumą.

Akumuliatorius įkraunamas iš įprasto elektros ir papildomai įkraunamas važiavimo metu naudojant stabdymo energijos regeneravimo sistemą.

Važiuojant kai veikia vien tik elektros motoras Passat GTE* gali įveikti iki 50 km kelią. Važiuojant hibridiniu režimu, su pilnu benzino baku ir visiškai įkrautu akumuliatoriumi, galima nuvažiuoti iki 1100 km.

Nuo įprastų Passat naujasis GTE iš išorės skiriasi per radiatoriaus groteles einančia ir žibintus jungiančia dekoratyvine mėlyna juostele ir būdingos „C“ raidės formos dienos šviesos LED žibintais. Rodmenų skyde ir borto kompiuteryje yra hibridinės pavaros valdymui skirtos priemonės – rodmenų skalės, įkrovos indikatoriai, įveikiamo atstumo prognozės rodikliai ir pan.

Daugelį Passat GTE funkcijų galima valdyti išmaniuoju telefonu įdiegus Car-Net e-Remote papildomą programėlę. Per ją galima kontroliuoti akumuliatoriaus įkrovą, įjungti bei išjungti įvairias oro kondicionieriaus funkcijas ir net žvilgterėti į žemėlapį kur palikote automobilį, jei kartais užmirštumėte.

Passat GTE universalas Lietuvoje kainuoja nuo 41 512 eurų, tokio pat automobilio su sedano kėbulu kaina Lietuvoje nuo 40 482.

Į įgaliotąsias atstovybes pagaliau atriedėjo ir padidinto pravažumo universalas Passat Alltrack**, kuris nuo įprasto universalo Passat Variant skiriasi dugno, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsaugos skydais, masyvesniais bamperiais ir apsauginiais slenksčių antdėklais.

Prošvaisa padidinta 27,5 mm.

Padidintą pravažumą užtikrina 4MOTION visų ratų pavara, EDS diferencialo blokatorius su XDS+ sistema ir papildoma DCC adaptyvinė važiuoklės kontrolės sistema, montuojama  bazinės komplektacijos automobiliuose su 162 kW TSI ir galingesniais varikliais.

Visos automatinės sistemos ir vairavimo pagalbininkai turi papildomą bekelės režimą, automatiškai priderinantį automobilio parametrus nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio.

Passat Alltrack - puikus buksyravimo automobilis. Jis gali vilkti iki 2200 kg bendros masės priekabą su stabdžiais ir su ja įveikti iki 12% statumo įkalnes.

*Passat GTE degalų sąnaudos, l/100 km: 1,6 (vidutinės); el. energijos sąnaudos, kWh/100 km: 12,2 (vidutinės); CO2 tarša, g/km: 37 (vidutinė); energinio efektyvumo klasė: A+

**Passat Alltrack degalų sąnaudos, l/100 km: 4,9 – 6,9 (vidutinės); CO2 tarša, g/km: 130 - 158 (vidutinė); energinio efektyvumo klasė: A - C