Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Volkswagen tapo 2017 metų Inovatyviausiu serijinės gamybos ženklu

Aukštosios ekonomikos mokyklos automobilių institutas (CAM) įvertino Volkswagen gamintojų pastangas ir pasiekimus, kurie atsispindi naujuose šio ženklo modeliuose. CAM ekspertai pripažino, kad Volkswagen yra  „Inovatyviausias serijinės gamybos ženklas“ („Most Innovative Volume Brand“). Taip pat Vokietijoje veikiantis institutas koncernui skyrė ir du papildomus apdovanojimus: už „Sąsajas ir jungiamumą“ („Interface & Connectivity“) bei už „Autonominį vairavimą ir saugumą“ („Autonomous Driving & Safety“).
 
Bendradarbiaudamas su tarptautine audito bendrove „PricewaterhouseCoopers“, CAM suteikė Volkswagen pačios pažangiausios serijinės gamybos ženklo titulą jau antrus metus iš eilės. Aktyvios Volkswagen pastangos ir inovatyvūs sprendimai sukūrė pagrindą, kuris šį automobilių gamintoją išlaiko aukščiausioje pozicijoje.
 
„60 skirtingų inovacijų Volkswagen paverčia inovatyviausiu serijinės automobilių gamybos atstovu. Ypač didelį privalumą suteikia puikiai įvertinta įranga, kurią sudaro Trailer Assist sistema, siūloma įvairiems segmentams ir pirmą kartą pritaikytą Golf ir Tiguan modeliuose“, – pažymi CAM ekspertai.
 
Volkswagen ženklo vadovas Baltijos šalyse Ilgvars Lubka teigia, kad šis Vokietijos instituto ekspertų įvertinimas parodo, kad koncernas yra pasirinkęs teisingą veiklos kryptį. „Volkswagen užsibrėžė tikslą priartinti naujausias technologijas prie vartotojo. Kai kuriuose segmentuose esame vienintelis prekės ženklas, kuris gali pasiūlyti tokį platų naujų technologinių sprendimų spektrą, didinantį keleivių bei pėsčiųjų saugumą ir užtikrinantį vairavimo patogumą. Pavyzdžiui, naujasis Golf yra vienintelis savo klasės automobilis, siūlantis net keturiolika vairuotojo asistentų“, – pažymi I. Lubka.
 
Naujausi „AutomotiveINNOVATIONS“ tyrimai atkreipia dėmesį, kad Volkswagen prekės ženklo inovacinis potencialas susijęs su „Sąsajomis ir jungiamumu“ („Interface & Connectivity“)  – Golf modelis tapo pavyzdžiu, nes pirmą kartą šioje automobilių klasėje buvo įdiegtas informacijos ir pramogų sistemos valdymas gestais, suteikiantis intuityvaus valdymo galimybę.
 
Kaip puikių sprendimų derinį „Autonominis vairavimo ir saugumo“ srityje CAM ekspertai įvardijo Tiguan modelio su Side Assist Plus sistema savybes. Tiguan yra pirmasis automobilis savo segmente, kuriame įrengtas aktyvaus vairuotojo asistavimo priemonių paketas. Pavyzdžiui, Rear Traffic Alert sistema gali įspėti vairuotoją apie artėjančias transporto priemones ir net automatiškai stabdyti, jei vairuotojas nereaguoja. Aklosios zonos yra nuolat automatiškai stebimos.
 
Ekonomikos mokyklos automobilių institutas (CAM) yra įsikūręs Bergiš Gladbache (Vokietija). Institutui vadovauja profesoriaus Stefan Bratzel. CAM tyrimai ir įvertinimai daro milžinišką įtaką Vokietijos ir viso pasaulio automobilių pramonei. Šiais metais institutas tyrė ir analizavo 60 serijinės gamybos automobilių ženklų.