Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

2014 m. SEMA parodoje – pikantiški KIA automobiliai

Į plačiai duris atvėrusią kasmetinę didžiausią pasaulyje automobilių puošybos parodą
Nuotraukos

Į plačiai duris atvėrusią kasmetinę didžiausią pasaulyje automobilių puošybos parodą SEMA 2014 KIA atvežė šį tą labai pikantiško. Savo stendą kompanija pavadino „A Day At The Races“, kuriame lankytojai galėjo ne tik susipažinti su „Kia Racing“ komandos pergalėmis JAV lenktynių trasose, bet ir išvysti keturis unikalius rankų darbo automobilius.

„Ballast Point Sedona“ ir „Smitten Ice Cream Soul“ - gardžiausi parodos „pyrago“ gabaliukai. „Gardžiausi“ ne tik akims, bet ir gomuriui. Mat vienas automobilis pavirto alaus baru ant ratų, o kitas – ledų furgonu. O štai greitų ir galingų automobilių gerbėjų širdis virpino greitasis K900 ir „Ultimate Karting Sedona“, skirtas kartingo sporto gerbėjams.

„Kia Motors America“ (KMA) į 2014 m. SEMA („Specialty Market Association Show“) atsivežė lenktynių trasai būdingų vaizdų ir garsų. Praėjus vos penkeriems metams po to, kai 2009-ųjų SEMA parodoje kompanija drąsiai paskelbė savo ketinimus įsilieti į profesionalių lenktynininkų gretas, ji džiaugiasi jau antru konstruktorių taurės laimėjimu ir švenčia sėkmingą 2014 m. „Pirelli World Challenge Manufacturers“ čempionato pabaigą. KIA priklausantis „A Day at the races“ stendas šiemetinėje SEMA parodoje atspindi kompanijos sėkmę lenktynėse ir demonstruoja ryškų automobilių sporto pėdsaką kompanijos DNR.

 „Dalyvavimas „Pirelli World Challenge“ čempionate ir pasiektas laimėjimas yra svarbus  KIA gaminamų transporto priemonių kokybės, patvarumo, patikimumo įrodymas“, - sakė KMA marketingo ir pardavimo viceprezidentas Michaelis Sprague.

„Šiemetinė SEMA paroda suteikia mums galimybę atšvęsti sunkiai iškovotas pergales čempionatuose ir pasidalinti smagiais įspūdžiais taip, kaip moka tik KIA“, - pridūrė jis.

„Ballast Point Sedona“

Viena iš pačių netikėčiausių KIA transporto priemonių, dalyvavusių SEMA parodoje - „Ballast Point Sedona“. Tai tarsis stilingas baras, siūlantis paragauti aukščiausios klasės „Ballast Point Brewing & Spirits“ gaminamo alaus. Plieninis „Sedona“ stogas buvo visiškai performuotas ir papuoštas jūros tematikos elementais, kurie yra neatskiriami šio alaus gamintojo simboliai.

„Ballast Point Sedona“ dėmesį atkreipia kietu rankų darbo raudonmedžio korpusu su nuimamu stogu ir atlenkiamu baru. Automobilio inžinieriams reikėjo sutvirtinti kėbulą, į kurį įsukti sunkūs vyriai atlaikytų medinį barą. Vienos iš „Sedona“ slankiųjų durų buvo užvirintos, o pro kitas barmenas gali patekti į savo barą po atviru dangumi.

Galinės keleivių sėdynės buvo išimtos, kad būtų vietos dviem alaus pilstymo čiaupams ir šaldymo konteineriui, kuriame yra talpykla su alumi. Priekinė keleivio sėdynė turėjo „užleisti“ vietą papildomoms alaus statinėms ir kitiems reikmenims.

Automobilio spalvos buvo kruopščiai parinktos pagal „Ballast Point“ prekinio ženklo paletes, o „LGE-CTS Motorsports“ centre susibūrę menininkai perkėlė potėpius ant agresyvių „Sedona“ modelio kontūrų.  Nors ir nėra pritaikytas riedėti gatvėmis, „Ballast Point Sedona“ automobilis puikiai važiuoja. Jo pakaba buvo patobulinta naudojant specialias oro pagalves, kad tolygiai pasiskirstytų svoris įkrovus alaus statines. Automobilio grindys buvo išklotos specialia danga, kurią galima lengvai nuplauti. Viduje taip pat palikta pakankamai vietos sandėliavimui.

SEMA parodai KIA ir „Ballast Point“ bendromis jėgomis sukurta „Sedona“ jau pakeliui į San Diego alaus daryklą. Ten ji taps funkcionuojančiu mobiliu reklaminiu stendu. Kai nekeliaus, automobilis bus eksponuojamas Kalifornijoje San Diego mieste šalia „Ballast Point“ restorano.

„Smitten Ice Cream Soul EV“

Ledai visuomet buvo populiarus skanėstas lenktynių metu. Bet kodėl ledų furgonas negali būti stilingas, ekologiškas ir puikiai važiuojantis? Atsakydama į šį klausimą KIA drauge su San Franciske įsikūrusia „Smiten Ice Cream“ kompanija savo ekologiškumu pasižymintį „Soul“ elektromobilį pavertė aukščiausios  klasės „Brrr“ ledų furgonu. Tam, kad ledai būtų sušaldyti iki tinkamos temperatūros, kompanija naudoja skystą azotą, todėl „Smitten“ ledai yra šviežiausi ir tyriausi visoje planetoje.

„Gallagher Designs“ išgražintas „Smitten Ice Cream“ furgonas ir priekaba buvo nudažyti specialia raudona perlamutro spalva, kuri iš tolo prikausto žvilgsnius. Automobilio vidus taip pat žavi ištobulintu dizainu ir kruopščiai parinktais baltos ir raudonos odos apmušalais. Raudoni priekabos ratai su gaubtais pasižymi klasikinėmis linijomis ir modernia struktūra bei suteikia transporto priemonei sportiškumo.

Stilingasis automobilis buvo sukonstruotas taip, kad jame tilptų ir vairuotojas, ir „Smitten Ice Cream“ įranga. Atvėrę šonines dureles rasime skyrių, skirtą padėti rezervuarus su skystu azotu, kuris reikalingas ledams šaldyti. Barą ir „Brrr™“ ledų gaminimo mašiną apšviečia LED žibintai. Eksterjero kompozicijoje dominuoja sidabro spalvos akcentai. Ši spalva subtiliai sujungia klasikinėmis linijomis pasižymintį automobilį ir priekabą.

„Soul“ elektromobilio galinis stiklas buvo užtamsintas. Jis tarnauja kaip meniu stendas. Atidarius automobilio bagažinės dureles ir priekabą, galima ištraukti ir sumontuoti stalą, specialiai sukurtą patogiai gaminti ir patiekti ledus. Stalą galima sustatyti viena linija arba pasukti 90 laipsnių kampu. Ant automobilio stogo sumontuoti trys ledų vaflinių kaušelių formos garsiakalbiai moderniai atkartoja klasikinę ledų furgonų muzikėlę, kuri daugybę metų kvietė amerikiečius ragauti ledų.

Lengva aliuminio priekaba ne tik spinduliuoja nostalgija, bet ir atlieka labai svarbias ingredientų laikymo ir serviravimo funkcijas. Priekaba ir automobilio kėbulas nudažyti raudona spalva, o jų apatinė dalis – sidabrine.

 Po SEMA parodos leidimą važinėti gatvėmis turintis elektromobilis taps „Smitten Ice Cream“ kompanijos reklaminiu stendu.

Galingasis K900

„Kia“ lentkynių komandos vadovai ir sportininkai nuolatos lanko šalies lenktynių trasas. Jie atvyksta su prabangiais ir galingais automobiliais. Kaip ir jų „pusbroliai“ lenktynių bolidai, taip ir šios transporto priemonės yra sukurtos taip, kad būtų išspaustas kiekvienas galios lašas. Interjeras, eksterjeras, ratai, padangos, stabdžiai, pakaba ir variklis – viskas buvo kuriama galvojant apie automobilio dinamiką. „Kia Racing“ komandos lenktynininkai Markas Wilkinsas ir Nicas Jönssonas konsultavosi su „LUX Motorwerks“, kaip sukurti tokį automobilį, kurį norėtųsi vairuoti ir trasoje, ir už jos ribų. Ir štai rezultatas – SEMA parodoje debiutavęs galingasis K900.

Be vienetinio kėbulo, sukurto naudojant anglies pluoštą, nudažyto pilka spalva ir papuošto chromuotomis apdailos detalėmis, 21 colio masyvių, juodais blizgiais dažais nudažytų HRE RS100 ratlankių, „apautų“ „Pirelli“ padangomis, K900 dar gali pasigirti subtilia, tačiau grėsminga išvaizda ir iš po variklio dangčio besiveržiančia didele galia.

Automobilio interjerui žavesio suteikia prabangūs odiniai sėdynių apmušalai, dekoruoti zomšiniais akcentais bei patogumui ir malonumui tarnaujanti įranga. Pavyzdžiui - ant sėdynių atlošų sumontuoti 11 colių monitoriai. Bagažinėje yra specialūs skyreliai, skirti pasidėti lenktynių aprangai ir šalmui. Po ilgos ir sunkios dienos prie vairo, „ProDryer“ sausintuvai pašalina iš drabužių ir šalmo prakaito kvapą.

Kad K900 yra tikras profesionalas patvirtina ir 5 litrų 420 AG V8 variklis bei unikali „Garrett 2871R“ dviejų turbinų sistema. Pažeminta „Eibach“ pakaba suteikia šiam KIA flagmanui stabilumo, o „Ksport“ stabdžių apkabos su 8 cilindrais bei 15 colių padidinto efektyvumo stabdžių diskai garantuoja patikimą stabdymą.

K900 užtikrina ypatingą vairavimo malonumą tiek trasoje, tiek už jos ribų.

„Ultimate Karting Sedona“

Daugybė profesionalių lenktynininkų pradėjo savo karjerą prie kartingo vairo. O štai visiškai nauja 2015 m. „Kia Sedona“ pavirto į tikrą kartingo transportavimo mašiną. „Sedona“ rieda ant baltų 20 colių BBS CH-R ratų, „apautų“ „Pirelli P Zero“ padangomis. Ant automobilio stogo sumontuotas laikiklis, prie kurio galima pritvirtinti kartingą bei speciali stoginė, kuri suteikia šešėlį, kol, pavyzdžiui, vairuojas laukia kito lenktynių etapo. Kitas kartingas yra vežamas ant aliuminės priekabos, turinčios 18 colių CH-R ratus.

Gedimai ir jų šalinimas nėra didelė problema, nes „Sedona“ salonas yra performuotas į mažą mobilų garažą, kuriame galima rasti visų reikalingų įrankių ir atsarginių detalių bei 5 galonų (18,93 l) degalų baką, skirtą lenktyniniams kartingams. Grindys išlygintos ir išklotos juodai balta „RaceDeck“ gumine danga.

Pirelli World Challenge

GTS Optima”

Pirmą kartą pristatyta 2011 metų Los Andželo automobilių parodoje, kai „Kia Motors America“ paskelbė su „Forte Koup“ dalyvausianti „Pirelli World Challenge“ čempionate, „Kia Racing Optima“ „apsivilko“ naują rūbą ir yra pasiruošusi 2015 metų lenktynių sezonui.

SEMA parodos stende lankytojų kraują kaitinusi Nr. 38 B.R.A.K.E.S. „Optima“, kurią 2014 m. sezono metu vairavo Markas Wilkinsas, turi 2,0 litrų keturių cilindrų GDI variklį su turbina. Variklio galia buvo padidinta iki maždaug 368 AG. Galingą jėgą 6 pavarų transmisija perduoda į priekinius ratus. „Kia Racing Optima“ sveria apie1338 kg ir gali pasiekti didžiausią 257  km/h greitį.

KIA transporto priemonių patikimumą ir kokybę patvirtino ne tik pergalės čempionatuose, bet ir dviejų svarbių labdaros organizacijų - B.R.A.K.E.S (angl. „Be Responsible and Keep Everyone Safe”) ir „DonorsChooaw.org“ – palaikymas.