Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

2017 metų modelis „Renault Espace“

„Premium“ klasės miesto visureigis tapo dar elegantiškesniu, komfortiškesniu bei malonesniu vairuoti
Nuotraukos

2017 07 20

Pasirodęs 2015-aisiais, penktosios kartos „Espace“ buvo atnaujintas: Europoje pasirodysiantis 2017-ųjų metų modelis patobulintas išsaugant pripažintus privalumus.

 

Elegantiškas ir jaukus miesto visureigis

Naujos stiliaus detalės dar išskirtinesniam dizainui

  Nauja kėbulo spalva, papildžiusi 2017-ųjų metų „Espace“ modelio koloritą – „Titanium Grey“ pilka.

 Vartotojai gali rinktis iš aštuonių originalių metališkų spalvų: „Cassiopée Grey“ ir „Platinum Grey“ pilkos, „Dune Beige“ ir „Glacé Brown“ rudos, „Céleste Blue“ mėlynos, „Etoilé Black“ juodos ir „Pearlescent White“ baltos, bei papildomos „Améthyste Black“ juodos spalvos, skirtos „Initiale Paris“ versijai. Taip pat gamoje – „Glacier White“ balta spalva be metališko atspalvio.

 Naujasis „Espace“ taip pat pasižymi aukštesne prošvaisa bei ypatingai stilinga išvaizda dėka dviejų naujo dizaino ratlankių modelių:

  18 colių skersmens „Argonaute“ ratlankiai (pakeičiantys 18 colių „Lapiaz“ modelį),

  19 colių skersmens „Black Quartz“ ratlankiai (vietoje 19 colių „Quartz Diamanté“ analogų).

 

Nauja komforto įranga ypatingam jaukumui

Naujasis „Espace“ į vidų keleivius kviečia plačiai atsiveriančiomis durimis ir pasveikinančia žinute „R-Link 2“ multimedijos ekrane. Naujoji įranga: vėdinamos priekinės sėdynės, „Sable Grey“ pilkos spalvos odiniai sėdynių apmušalai bei tokios pačios spalvos odinės detalės, puošiančios ir durelių apdailą, „LED“ apšvietimas apsauginiuose skydeliuose nuo saulės, pirštinių dėtuvėje ir daiktų skyriuje po centrinių porankiu, suteikia interjerui dar daugiau jaukumo ir patogumo.

 

Inovatyvios technologijos

Kartu su aukštos klasės inovatyviu dizainu, naujasis „Espace“ pasižymi pažangiausiomis technologijomis, užtikrinančiomis ergonomiką, keleivių komfortą ir saugumą.

Naujos kartos „Renault Easy Connect“ mobilumo ir jungiamumo paslaugų platforma, nuo šiol diegiama naujajame „Espace“ modelyje, suteikia galimybę:

  Išmanųjį telefoną ir jame įdiegtas programėles, pritaikytas naudoti vairuojant, pavyzdžiui, skambučius, žinučių rašymą bei siuntimą, navigaciją ar muziką, valdyti „R-Link 2“ multimedijos ekrane. Ši funkcija suderinama su „Apple Carplay“ bei „Google Android Auto“ programėlėmis išmaniesiems telefonams.

   Naujoji „MY Renault app“ programėlė pradės veikti jau rudenį ir leis vartotojams išmaniuoju telefonu prisijungti bei valdyti savo automobilio funkcijas nuotoliniu būdu. Pagrindinės funkcijos suskirstytos į tris kategorijas: navigacija, kuriai reikalingas interneto ryšys,  ekrano funkcijos ir „Renault“ paslaugos.

Kaip ir praėjusios kartos „Espace“, naujojo modelio įrangoje yra:

  „Shift by wire“ konfigūracijos pagrindu sukurta „EDC“ pavarų dėžė, užtikrinanti efektyvų, sklandų ir tolygų pavarų perjungimą.

 Visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis su TFT ekranu, projekcinis ekranas bei 8,7 colių įstrižainės vertikalus lietimui jautrus „R-Link 2“ ekranas.

 „Bose® Surround Sound“ garso sistema su 12 salone sumontuotų garsiakalbių bei „Centerpoint® 2“ technologija užtikrinanti puikų muzikos skambesį visiems keleiviams.

  Naujasis „Espace“ taip pat turi naujos kartos pagalbines vairavimo sistemas (ADAS), kurias lengvai pasiekti galima „R-Link 2“ multimedijos sistemoje. Jų paskirtis yra:

 Užtikrinti saugumą, su adaptyvia greičio palaikymo bei AEBS automatine stabdymo sistema.

  Įspėti, su įspėjimo apie nukrypimą iš eismo juostos, įspėjimo apie saugaus atstumo nesilaikymą, aklosios zonos įspėjimo bei kelio ženklų atpažinimo sistemomis.

  Padėti ir palengvinti valdymą, su automatiškai persijungiančiomis tolimosiomis ir artimosiomis šviesomis, galiniais ir šoniniais atstumo jutikliais, galinio vaizdo kamera ir „Easy Park Assist“ sistema.

 

Dinamiška ir personalizuota vairavimo patirtis

Pažangiausios technologijos užtikrina unikalų naujojo „Espace“ valdymą ir komfortišką važiavimą, kurį galima personalizuoti pagal vairuotojo nuotaiką bei poreikius.

Važiuoklė su „4CONTROL“ visų keturių vairuojamųjų ratų sistema nuolat fiksuoja ir kontroliuoja galinių ratų pasisukimo kryptį. Važiuojant mažesniu nei 50 km/val.* greičiu, galiniai ratai pasisuka priešinga priekiniams ratams kryptimi, taip suteikiant automobiliui daugiau manevringumo, kartu sumažinant ir apsisukimo spindulį. Važiuojant greičiau nei 50 km/val.,  galiniai ratai pasisuka ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, taip užtikrinant tikslesnį valdymą bei stabilumą.

  Į automobilį diegiami nauji adaptyvūs amortizatoriai, kurių darbo parametrai keičiasi 100 kartų per vieną sekundę. Amortizatorių standumas arba minkštumas keičiasi priklausomai nuo važiavimo režimo, kelio dangos, vairo pasukimo kampo.

 Šios technologijos pritaikomos prie specifinių individualių vairuotojo poreikių, kaip ir kitos vairavimo malonumą bei komfortą suteikiančios funkcijos. „MULTI-SENSE“ sistema leidžia pasirinkti iš keturių jau suprogramuotų važiavimo režimų, „Eco“, „Comfort“, „Neutral“ ir „Sport“, bei visiškai personalizuoto, individualiai užprogramuojamo „Perso“ režimo, išpildančio vairuotojo poreikius renkantis važiuoklės savybes ar interjero apšvietimą.

*„Comfort“ režimu (60 km/val. „Neutral“ režimu ir 70 km/val. „Sport“ režimu)

 

Poilsio erdvę primenantis komfortas ir praktiška įranga

Septynios sėdimos verslo klasės vietos

Tikras šeimyninis automobilis su 7 patogiomis sėdimomis vietomis – naujasis „Espace“ suteikia poilsio zoną primenančio jaukumo, užtikrinančio keleiviams aukštos klasės komfortą kiekvienoje kelionėje. Į įrangą įeina:

  Vienos geriausių segmente sulankstomos priekinės sėdynės su plačiomis galvos atramomis.

  Elektra reguliuojamas sėdynės aukštis bei sėdimosios pagalvėlės padėtis, atlošo ir strėnų atramos padėtis (iki 6 padėties nustatymų gali būti išsaugoti).

  Atskiros antrosios eilės sėdynės.

  Trečiosios eilės sėdynių atlošai lengvai nulenkiami, suformuojant lygias grindis ir padidinant bagažinės tūrį iki  2,101 dm3 (pagal VDA).

 

Praktiškai pritaikomas

2017-ųjų metų modelis „Espace“– kaip niekada praktiškas, dėka dviejų inovatyvių pakeitimų, užtikrinančių komfortą keleiviams bei krovinių skyriaus patogumą:

 „One Touch“ konfigūracija leidžia antros ir trečios eilių sėdynių atlošus nulenkti – tiek atskirai, tiek visus kartu – trimis būdais: „R-Link 2“ multimedijos sistemoje centriniame ekrane, mygtukais bagažinėje arba kiekvienos sėdynės šone esančiomis svirtelėmis.

   Elektra valdomas bagažinės dangtis gali būti atidaromas naudojantis „Renault“ raktu-kortele, mygtuku ant bagažinės dangčio ar centrinėje konsolėje arba mostelėjus koja po galiniu buferiu (pastaroji „Energy TCe 225 EDC“: galingas ir dinamiškas variklis „Espace“ gamoje


Naujos kartos 1,8 litro darbinio tūrio variklis

Paremtas aljanso patirtimi

Naujasis „Espace“ gali būti komplektuojamas su nauju Energy TCe 225 EDC benzininiu varikliu, kuris pakeis Energy 1.6 TCe 200 EDC.

Naujasis „Espace“ yra antrasis „Renault“ grupės automobilis, kuriame komplektuojamas šis variklis. Neseniai pristatytas „Alpine A110“ buvo pirmasis, kuriame panaudotas Energy TCe 225 EDC – sportiniame automobilyje variklis išvysto 252 AG.

 Senąjį variklį pakeičiantis 4 cilindrų analogas, sukurtas „Renault-Nissan“ aljanso inžinierių,  yra 1,798cc (1.8 litrų) darbinio tūrio.


Patobulintas „Renault Sport“

„Renault Sport“ ir „Renault“ suvienijo jėgas kurdami 225 AG išvystančią variklio, komplektuojamo naujajame „Espace“ modelyje, versiją.

  Kaip pagrindą panaudojant Energy TCe 200 EDC jėgainę, buvo siekiama pakelti galią, tam padidintas variklio darbinis tūris ir atnaujinta oro paėmimo sistema.

  Vienas variklio atnaujinimo tikslų taip pat buvo išlaikyti kuro sąnaudas kiek įmanoma mažesnes.

  Inžinieriai itin didelį dėmesį skyrė turbokompresoriaus optimizavimui ir tiesioginio degalų įpurškimo sistemai.

   Svarbu buvo ir išlaikyti kuo mažesnį variklio svorį. Naujasis 2017 metų „Espace“ modelis pasižymi itin konkurencingu svorio ir galios santykiu, siekiančiu 7,2 kg/AG, o už Energy TCe 200 EDC jėgainę naujasis variklis sunkesnis vos 5 kg.

 Naujasis Energy TCe 225 EDC variklis atitinka aukštus „Groupe Renault“ patikimumo ir gamtosaugos standartus, tarp jų – ir „Euro 6b“ emisijos standartą.

 

Didesnė galia ir sukimo momentas

Naujojo Energy TCe 225 EDC variklio galia ir sukimo momentas padidinti atitinkamai 12,5 ir 15 procentų.

   Variklis išvysto 225 AG (165kW) pasiekęs 5,600 aps./min., o maksimalus sukimo momentas siekia 300 Nm plačiame, 1,750-5,000 aps./min. diapazone.

   Naujasis variklis demonstruoja puikias charakteristikas, įskaitant akceleraciją 0-100 km/val. vos per 7,6 sekundes, sekunde greičiau nei Energy TCe 200 EDC.

 

Septynių laipsnių EDC transmisija

Naujajame „Espace“ komplektuojamas Energy TCe 225 EDC variklis sklandžiai dirba poroje su septynių greičių automatine EDC transmisija.

 Naujoji transmisija pasižymi tokiais pačiais perdavimo skaičiais kaip ir pavarų dėžė, montuojama į „Energy TCE 200 EDC“ versiją.

  Naujoji EDC transmisija sulaukė keleto pakeitimų, leidžiančių atlaikyti didesnį sukimo momentą ir į akceleratoriaus komandas reaguoti efektyviau.

Su naująja jėgaine po variklio gaubtu, 2017 metų „Espace“ modelis nuo 80 iki 120 km/val. šeštąja pavara įsibėgėja vos per 5,7 sekundės, sekunde greičiau nei su Energy TCe 200 EDC.

 

Itin efektyvus

Padidinta variklio galia ir sukimo momentas suteikia naujojo „Espace“ vairavimui dinamikos, tačiau neturi įtakos kuro sąnaudoms ar CO2 emisijai.

  Naujojo „Espace“ Energy TCe 225 EDC vidutinės kuro sąnaudos siekia 6.8 litrus/100km, emisija – 152 gramai CO2/km.

 Palyginus su Energy TCe 200 EDC (6,2 litrai/100 km ir 140 gramų CO2/km), toks 8.5% kuro sąnaudų ir emisijos padidėjimas yra proporcingas ir nežymus.

 

Technologijos galiai ir efektyvumui didinti

Sprendimai dvigubai naudai

Kuriant naująjį Energy TCe 225 EDC, „Renault“ ir „Renault Sport“ inžinieriai koncentravosi į galios didinimą kaip įmanoma sumažinant degalų sąnaudas. To buvo pasiekta pritaikant „Twin Turbo“ technologiją, kurios dėka naujos kartos 1,8 litro darbinio tūrio motorui suteiktos 2,0 litrų darbinio tūrio varikliams būdingos dinaminės savybės. 

 

Patrauklių variklių gama

Atnaujinta „Renault Espace“ modelių gama potencialiems pirkėjams pasiūlys pasirinkti vieną iš trijų variklių: dviejų dyzelinių „Energy dCi 130“ ir „Energy dCi 160 EDC“ ar benzininio „Energy Tce 225 EDC“ jėgos agregato.