Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Alpine a110 cup“: tikras sportinis automobilis sukurtas geriausioms Europos lenktynių trasoms

Pasaulio ralio čempionato nugalėtojo titulas 1973 metais, pergalė žymiosiose 24 valandų
Nuotraukos

2017 11 02

Pasaulio ralio čempionato nugalėtojo titulas 1973 metais, pergalė žymiosiose 24 valandų Le Mano lenktynėse 1978-aisiais ir čempionų taurė praėjusiame FIA ilgų distancijų lenktynių pasaulio čempionate LMP2 klasėje – „Alpine“ sėkmė automobilių sporte pelnė didžiules lenktynių gerbėjų simpatijas. Išsaugodamas lengvasvorių ir itin vikrių automobilių kūrimo tradicijas, „Alpine“ sukūrė specialią „A110 Cup“ versiją, kuri lenktynių trasoje debiutuos 2018 metais.   

„Alpine“ naujojo modelio „A110 Cup“ dizaino ir tobulinimo sprendimus patikėjo „Signatech“ komandai. Bendradarbiaudami su inžinieriais, dirbusiais su serijinės gamybos „Alpine A110“, „Signatech“ sukūrė lenktyninę automobilio versiją, kurios pagrindinis tikslas – suteikti neįtikėtiną vairavimo malonumą.

Preciziška važiuoklė, 270 AG pasiekiantis variklis, vos 1050 kg svoris, užtikrinantis itin gerą svorio ir galios santykį (3,9kg/AG), saugumo įranga ir ilgų distancijų lenktynių prototipe sutinkamos technologijos – „Alpine A110 Cup“ žada ypatingą efektyvumą ir stulbinančius sugebėjimus trasoje.

Lenktyninio „Alpine A110 Cup“, dalyvausiančio specialiame „Alpine Europa Cup“ čempionate, kaina – 100 tūkst. eurų (neįskaitant mokesčių). „Alpine Europa Cup“ čempionatas organizuojamas „Signatech“ komandos, jo metu dalyviai apsilankys ir lenktyniaus šešiose geriausiose Europos trasose 5 šalyse ir per šešis etapus varžysis dvylikoje lenktynių. Pirmajame lenktynių sezone dalyvaus vos daugiau nei 20 „Alpine A110 Cup“ automobilių – tiek, kiek jų ir bus pagaminta.

„Alpine A110 Cup“ lenktyninio automobilio važiuoklė, gaminama gamykloje Djepe (Prancūzijoje), buvo pritaikyta prie pakabos konfigūracijos, sužeminta 40 milimetrų, taip pat buvo pasirūpinta saugos lankų tvirtinimo taškais. Specialus dėmesys skirtas užtikrinti sukibimą su trasos dangos paviršiumi važiuojant su „slick“ tipo „Michelin“ padangomis, „Alpine A110 Cup“ sumontuoti „Öhlins“ amortizatoriai, bendradarbiaujant su „Signatech“ ir „Renault Sport Racing“ specialistais, automobilio konstrukcija ir kėbulas buvo sutvirtinti.

Didžiulis dėmesys skirtas aktyviojo ir pasyviojo saugumo sistemoms. Vairuotojo saugumą užtikrinantys saugos lankai tvirtinami prie plieninių plokštelių, sumontuotų į aliumininę važiuoklę. Be to, „Alpine A110 Cup“ turi gausybę aukščiausios klasės saugumo elementų: specialias „Sabelt“ sportines sėdynes-lopšius, šešių taškų saugos diržus, automatiškai įsijungiančią ugnies gesinimo sistemą. Kaip ir serijinės gamybos modelis, „Alpine A110 Cup“ versija turi „Brembo“ stabdžių sistemą.

Po „Alpine A110 Cup“ variklio gaubtu – 1,8 litrų keturių cilindrų darbinio tūrio jėgainė su turbina, pasiekianti 270 AG (tai yra 18 AG daugiau negu serijinės gamybos modelyje) ir 320 Nm sukimo momentą, sumontuota šalia galinės ašies ir varanti galinius ratus. Variklis komplektuojamas su 6 laipsnių sekvencine pavarų dėže, sukurta „Signatech“ ir „3MO“ specialistų.

Lenktyniniame „Alpine“ modelyje sumontuotas ypatingai aukštos kokybės „XAP“ vairas, sukurtas specialiai „A110 Cup“ modeliui. Už vairo – pavarų perjungimo svirtelės, ant vairo esančiais jungikliais ir mygtukais valdomos traukos kontrolės sistema, ABS, greičio ribotuvas ir kitos funkcijos, nustatymus galima stebėti ant vairo esančiame ekrane.

„Alpine A110 Cup“ dar laukia intensyvi bandymų ir tobulinimo programa – FIA ilgų distancijų lenktynių „Alpine“ komandos pilotai Nicolas Lapierre‘as ir Nelsonas Panciatici atliks daugumą bandomųjų sesijų, išbandydami automobilio patikimumą. Siekiant užtikrinti „A110 Cup“ universalumą, automobilį įvairiose trasose bandys ir kiti vairuotojai profesionalai bei mėgėjai, „Signatech“ tikslas – bandymų metu įveikti mažiausiai 7500 km, šis atstumas atitinka per tris „Alpine Europa Cup“ čempionato sezonus nuvažiuojamą nuotolį

„Alpine Europa Cup“ organizuoja ir remia „Signatech“ komanda, šiame FIA patvirtintame čempionate dalyviai varžysis 6 etapuose ir dvylikoje lenktynių. Pirmasis 2018 m. sezonas prasidės lenktynėmis Prancūzijoje birželio 1-2 dienomis, „Circuit Paul Ricard“ trasoje, vėliau lenktynės vyks Vokietijoje, Jugtinėje Karalystėje, Belgijoje ir Ispanijoje. 

Kiekviename etape vyks dvi laisvųjų treniruočių sesijos, du kvalifikaciniai važiavimai ir dvejos lenktynės, dalyviai varžysis trijose įskaitose: Bendroje,  Jaunių (iki 25 metų) ir Džentelmenų (virš 45 metų). Sezono pabaigoje nugalėtojai dalinsis daugiau nei 150 tūkst. eurų siekiantį prizinį fondą.