Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Naudotas „Citroen Berlingo“ (2002 – 2009 m)

Kadangi kalbame apie komercinį transportą, ypatingai didelio pasirinkimo pirkėjas neturės, tačiau jis visgi yra.
Nuotraukos

2015.11.03.

Pirmos kartos modernizuotas „Citroen Berlingo“ buvo gaminamas 2002 – 2009 m. Tiesa, lyginant su antros kartos modeliu, net ir modernizuota versija atrodo morališkai pasenus, tačiau puikiai įsilieja į nenutrūkstamą automobilių srautą.

 

Kadangi kalbame apie komercinį transportą, ypatingai didelio pasirinkimo pirkėjas neturės, tačiau jis visgi yra. Pirkėjai gali rinktis 1,4 l 75 AG arba 1,6 l 109 AG benzininius arba 1,9 l 70 AG ir 1,6HDI 90 AG dyzelinius agregatus. Vidutinės benzininių variklių kuro sąnaudos – 7–9 l/100 km, dyzelinių – 5,5–7 l/100 km. Ekonomiškiausias ir dinamiškiausias turbininis dyzelinis 1,6 HDI variklis, tačiau didesniu ilgaamžiškumu pasižymi atmosferinis 1,9 D variklis. Antrinėje rinkoje skirtumas tarp automobilio su dyzeliniu ir su bezininiu varikliu nėra labai didelis.

Antrinėje rinkoje galima rasti nemažai modelių be kondicionieriaus, ABS, elektrinių langų ir t.t. Taip pat nėra versijų su automatine pavarų dėže, tačiau daugumas modelių turi vairuotojo saugos pagalves ir hidraulinius vairo stiprintuvus. Geriau paieškojus, galima rasti versijų su ABS, ABD ir ESP, kukliu elektros paketu, garso sistema, kondicionieriumi ir t.t. Didžiausią įtaką modelio kainai daro šoninės stumdomos durelės arba jų nebuvimas, salono kokybė, odometro rodmenys ir bendra išvaizda.

Viduje

Apie komfortą automobilyje, kuris skirtas smulkiems pervežimams, o ne šeimos kelionėms, kalbėti ganėtinai sudėtinga. Priekinis panelis kelia tam tikrų klausimų – jis kampuotas, su masyviais išsikišimais ir apvaliais deflektoriais, kuriuos gerokai tenka pasukioti reguliuojant oro srautą.

Bazinė automobilio garso sistema veikia, tačiau gera jos nepavadinsi. Norint, sistemą galima keisti, tačiau bus sunku ją įmontuoti į ganėtinai ribotas kabinos erdves. Prietaisų skydelis – paprastas, kiek primityvokas, tačiau gerai matomas ir suprantamas. Valdymo prietaisų nėra daug ir daugumas, jų, prancūzišku papročiu, sumontuoti vienoje svirtelėje. Virš priekinių sėdynių nėra lentynėlės. Inžinieriai nusprendė, kad vairuotojui ir keleiviui užteks didelių šoninių kišenių durelėse. Ypatingu patogumu salonas nepradžiugins, bet galvojant apie jį, kaip apie „darbo vietą“ situaciją galima vertinti gerai.

„Citroen Berlingo“ kelyje

„Brelingo“, kaip ir daugumos prancūziškų modelių, vairas – minkštas, lengvas ir neinformatyvus. Tą patį galima pasakyti apie sankabą, tačiau stabdžiai – ypatingai jautrūs. Vairuotojas sėdi nelabai aukštai, tačiau matomumas iš šios vietos – geras. Automobilis manevringas – nedideli išmatavimai ir dideli šoniniai veidrodėliai padeda ir kiemuose, ir miesto gatvėse. Pavaros įsijungia be klaidų, tačiau nelabai aiškiai, pavarų svirties eiga – palyginti ilga. Garso izoliacija automobilis nepasižymi – salone girdisi ir variklis, ir ratų keliamas triukšmas. Ypatingų važiavimo savybių „Berlingo“ taip pat neturi, tad atitinkamai elgiasi ir kelyje – paprastai, bet nuspėjamai.

Su automobilio važiuokle elgtis reikia atsargiai, daugelis pakabos detalių tarnauja nelabai ilgai, torsionai jautrūs stipriems smūgiams. Visi varikliai turi tą pačią problemą – kuo didesnė rida, tuo mažesnis patikimumas. Užtat problemų nekelia elektronika, nes jos beveik nėra.

Taigi

Lyginant su kitais segmento modeliais, kažkokio aiškaus akcento „Berlingo“ neturi, tačiau jį tvirtai galima priskirti prie vidutiniokų, turinčių tiek savo trūkumų, tiek savo privalumų, tarp kurių – nedidelė kaina.

Aišku, automobilis turi ir chronišką visų mažų furgonų ligą – kuo didesnė rida, tuo mažiau tarnauja detalės ir tuo dažniau tenka važiuoti į servisą, tad renkantis naudotą automobilį, reiktų ieškoti su kuo mažesne realia rida. Gal pradžioje kainuos ir brangiau, tačiau tai atsipirks.

Populiariausiu laikomas modelis su 1,6HDI varikliu. Jis pasižymi geriausia dinamika ir mažiausiomis kuro sąnaudomis.

 

Prim.lt