Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Turbokompresorių gedimus nėra lengva nustatyti, tačiau apie jų veiklos sutrikimus byloja aiškūs požymiai: variklio galios sumažėjimas, melsvi arba juodi dūmai, rūkstantys iš išmetamojo vamzdžio.
Užsisakydami prekes internetu klientai ne tik gali patogiai jas išsirinkti ir saugiai atsiskaityti, bet ir gauti specialistų konsultacijas nuotoliniu būdu. Kaip tai vyksta?
„Peugeot“ pristato rinkai įkraunamus (plug-in) hibridinius variklius, iš kurių keturių varomųjų ratų HYBRID4 versija yra skirta „Peugeot“ 3008 modeliui, o HYBRID yra skirtas naujajam kupė-sedanui „Peugeot“ 508 ir universaliajam 508 SW modeliui.
Už­si­kim­šęs de­ga­lų fil­tras šiuo­lai­ki­nė­je kas­die­ny­bė­je ga­li tap­ti ta pa­sa­ga, ku­ri ry­tą ne­leis pa­ju­dė­ti į dar­bą ar­ba (jei pa­si­seks) už­ve­si­te au­to­mo­bi­lį tik po il­gų ir var­gi­nan­čių ban­dy­mų.
Straipsniai
Turbokompresorių gedimus nėra lengva nustatyti, tačiau apie jų veiklos sutrikimus byloja aiškūs požymiai: variklio galios sumažėjimas, melsvi arba juodi dūmai, rūkstantys iš išmetamojo vamzdžio.
Užsisakydami prekes internetu klientai ne tik gali patogiai jas išsirinkti ir saugiai atsiskaityti, bet ir gauti specialistų konsultacijas nuotoliniu būdu. Kaip tai vyksta?
„Peugeot“ pristato rinkai įkraunamus (plug-in) hibridinius variklius, iš kurių keturių varomųjų ratų HYBRID4 versija yra skirta „Peugeot“ 3008 modeliui, o HYBRID yra skirtas naujajam kupė-sedanui „Peugeot“ 508 ir universaliajam 508 SW modeliui.
Už­si­kim­šęs de­ga­lų fil­tras šiuo­lai­ki­nė­je kas­die­ny­bė­je ga­li tap­ti ta pa­sa­ga, ku­ri ry­tą ne­leis pa­ju­dė­ti į dar­bą ar­ba (jei pa­si­seks) už­ve­si­te au­to­mo­bi­lį tik po il­gų ir var­gi­nan­čių ban­dy­mų.
Įdomus paradoksas – dažnas tautietis gaili pinigų naujesniam automobiliui, tačiau
Pirmas, elementarus, dalykas, ką turėtų žinoti visi esantys ir būsimi vairuotojai
„Fiesta eWheelDrive“ su keturiais elektros varikliais sėkmingai išbandyta Belgijoje
Unikalus, važiavimui įprastais keliais pritaikytas „Formula Ford“ lenktyninis automobilis, varomas vos vieno litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ variklio, legendinę Niurburgringo trasą įveikė per 7 minutes ir 22 sekundes.
„Ford Focus“ užsakymų portfelyje – ketvirtadalis automobilių su naujuoju varikliu
Žieminių padangų saugojimas vasarą