Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Ford“ pradeda mažiausio „EcoBoost“ variklio gamybą

Vokietijoje paleidžiama 134 mln. eurų kainavusi 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklių gamybos linija
Nuotraukos

Naujasis „Ford“ „EcoBoost“ variklis įsijungė į pasaulinę pažangiųjų turbokompresorinių ir tiesioginio įpurškimo benzininių variklių, sukurtų pagal principą „daugiau galių iš mažiau pajėgumų“ ir mažinančių kuro sąnaudas bei CO2 išmetimą, šeimą.

„Pristatome mūsų naujausią itin pažangų variklį pirmiausia Europai, o vėliau būsime laimingi jį pasiūlydami ir visame pasaulyje, nes „EcoBoost“ yra labai svarbus ir naudingas inžinerinis pasiekimas“, - sakė Alanas Mullaly, „Ford“ prezidentas. - „EcoBoost“ inžinerinis sprendimas atspindi „Ford“ įsipareigojimą kurti taupančias kurą, bet užtikrinančias puikias dinamines charakteristikas technologijas“.

Trijų cilindrų, 1,0 litro benzininio „EcoBoost“ variklio galingumas - 125 arklio galios, jis sunaudoja  5,0 litrų kuro 100 kilometrų ir išmeta itin mažai  CO2 – 114 g/km. Tokio lygio konkurentų rinkoje tiesiog nėra. Kitos šio variklio versijos – 100 arklio galių - variklis teišmeta 109 g/km CO2. Be to, kartu išlaikoma ir puiki automobilio dinamika. 1,0 litro „EcoBoost“ pajėgumas prilygsta 1,6 litro tradicinio variklio pajėgumui.

„EcoBoost“ variklio cilindrų blokas išsitenka ant  A4 popieriaus lapo, bet jo sukimo momentas 170 niutonmetrų (200 niutonmetrų padidinto turbinos slėgio režimu) ir 125 arklio galios yra geriausias iš iki šiol sukurtų masinei gamybai skirtų „Ford“ variklių pagal tūrio ir galios santykį.

Serijinė naujųjų technologijų „EcoBoost“ variklio gamyba prasidės specialiai reorganizuotoje Vokietijos Kelno variklių gamykloje, į kurią „Ford“ investavo 134 mln. eurų (463 mln. litų).

„EcoBoost“ variklių gamybai pritaikytoje gamybos linijoje „Ford“ panaudos naujų technologijų įrengimus, dirbančius 10 mikronų (apie 20 proc. žmogaus plauko storio) tikslumu. Pati gamybos linija yra 580 metrų, joje veiks beveik 100 robotizuotų surinkimo įrenginių. 55 surinkimo procesai bus visiškai automatizuoti, 14 – pusiau automatizuoti. Vienu metu liniją aptarnaus 90 žmonių.

Naujos surinkimo technologijos leido sumažinti procesui naudojamo aušinimo skysčio kiekį nuo beveik 2 litrų iki 5 mililitrų vienai standartinei detalei.

Be to, nauja „šalto testavimo“ technologija įgalina išbandyti pagamintus variklius jų neužvedant, tokiu būdu net 66 proc. sumažinamas kuro naudojimas bei CO2 emisija. Iš viso Kelno variklių gamykloje elektros sunaudojimas sumažintas 66 proc. palyginti su elektros poreikiais gaminant „Ford“ 4,0 litrų V6  variklį. Be to, ši gamykla visą reikalingą energiją gauna iš atsinaujinančių šaltinių.

Europai skirti „EcoBoost“ varikliai nuo 2012 metų taip pat bus pradėti gaminti ir Rumunijoje. Iš viso Europai skirtų variklių planuojama pagaminti iki 700 000 vienetų per metus, o pasaulinei rinkai skirtų variklių produkcijos apimtis artimiausiu metu išaugs iki 1,5 mln. variklių per metus.

Po „Ford Focus“ su „EcoBoost“ varikliu Europai bus pasiūlyti ir populiariajame „Ford C-MAX“ ir „Ford B-MAX“, ateisiančiam į rinką 2012 metais. Pasaulinei rinkai „EcoBoost“ varikliai bus pasiūlyti kituose „Ford“ modeliuose.

Daugiau informacijos:    
Vilija Šinkūnienė
„Inchcape Motors“
8 5 2168226
vilija.sinkuniene@inchcape.lt