Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Temsa“ naujienos „Busworld Europe 2013“

Atnaujintus autobusus seniausioje ir prestižiškiausioje „Busworld Europe“ parodoje pristatė Turkijos „Temsa“ gamintojai
Nuotraukos

2013.11.05

Atnaujintus autobusus seniausioje ir prestižiškiausioje „Busworld Europe“ parodoje pristatė Turkijos „Temsa“ gamintojai.

Parodos lankytojai galėjo apžiūrėti vidutinės klasės MD 9, taip pat MD 9 IC ir MD 9 LE autobusus. Kuriant jų interjerą bei eksterjerą, prisidėjo garsioji Italijos dizaino kompanija „Pininfarina“, tad transporto priemonės išsiskiria elegantiškumu bei grakščiomis linijomis.

Pasak turkų gamintojų,be įspūdingo dizaino, jų transporto priemonės kokybiškos, patikimos ir ilgaamžės. Tai akivaizdžiai demonstruoja ir pardavimų rezultatai: per pastarąjį dešimtmetį į įvairias Europos šais iškeliavo per 3 500 „Temsa“ autobusų.

Visi parodoje pristatytieji autobusai – su Euro 6 varikliais. Gamintojų teigimu, jie – taupesni, lengviau prižiūrimi bei remontuojami. Atnaujintas salono bei vairuotojo darbo vietos dizainas.

Visoms transporto priemonėms surinkti naudojama modulinė LD važiuoklė, kuri gali būti pritaikyta išrankiausių klientų poreikiams. Gamintojų teigimu, ši važiuoklė yra itin patvari, ji sumažina autobusų priežiūros išlaidas.

Turistiniuose autobusuose montuojamos garso ir vaizdo sistemos, individualus apšvietimas, virtuvėlės, tualetai. Priklausomai nuo klientų pageidavimų, gali būti sumontuotas didesnės ar mažesnės talpos bagažo skyrius.

Parodoje pristatytasis MD 9 – 9 380 mm ilgio. Salone – 39 sėdimos vietos. autobuse montuojamas 250 AG „MAN D0836” variklis, pavarų dėžė – „Allison T280R“ su interderiu. Autobuse taip pat yra oro kondicionavimo sistema, tualetas ir kiti patogumai.

MD 9 LE modelio ilgis – 9 536 mm. Salone telpa apie 60 keleivių. Autobuse montuojamas 250 AG „Cummins ISB6.7“ variklis, pavarų dėžė – „Allison T280R“.

Salone taip pat sumontuotas kondicionierius, gali būti dvi neįgaliesiems skirtos vietos. Atnaujinta vairuotojo darbo vieta.

MD 9 IC modelis gali būti nuo 12 335 iki 13 050 mm ilgio. Salone atitinkamai nuo 59 iki 63 sėdimų vietų. Bagažo skyriaus talpa – nuo 4 iki 5 kv. m.

Autobuse montuojamas 330 AG „DAF MX11” variklis, ZF 6 S 1701 pavarų dėžė. Autobuse taip pat montuojama oro kondicionavimo sistema, liftas neįgaliesiems.

Priminsime, jog „Temsa“ autobusų gamintojai priklauso „Sabanci Holding“, kurios kapitalas - 100 proc. turkiškas. Holdingas teikia rinkai įvariausius gaminius – nuo maisto produktų, tekstilės gaminių iki galingos technikos.

Turkų gamintojai siūlo rinkai įvairiausius autobusus – nuo miestui bei priemiesčiui skirtų mini ir midi autobusų, iki įspūdingų turistinėms kelionėms skirtų triašių lainerių. „Temsa“ savo bei užsienio rinkoms gamina šiek tiek skirtingus autobusus. Transporto priemonės eksportuojamos į 64 pasaulio šalis, daugiausia iškeliauja į Vakarų Europą ir Jungtines Amerikos Valstijas, šiek tiek mažiau – į Rytų Europą bei NVS šalis.

Nemažai „Temsa“ autobusų važinėja ir Lietuvos keliais bei gatvėmis; Kaune įsikūrusi bendrovė „Kautra“ šiais autobusais veža keleivius tiek priemiesčio, tiek tarpmiesčio maršrutais. Keletą „Temsa“ autobusų įsigijo ir kitos šalies keleivinio transporto įmonės. Didžiųjų Lietuvos miestų gyventojai prieš porą metų turėjo galimybę susipažinti ir su „Temsa Avenue CNG“ – turkų gamintojai jį į Lietuvą buvo atvežę rengiantis konkursui „Kompleksinė viešojo transporto plėtra“.

Pasak „Temsa“ atstovės Lietuvoje bendrovės „Kautra“ rinkodaros direktoriaus Gintauto Pakuso, pirmieji „Temsa“ autobusai į Lietuvą atvyko prieš dešimtmetį. „Per šį laikotarpį spėjome įsitikinti, kad turkiškos  transporto priemonės – patvarios, taupios ir puikiai tinka Lietuvos keliams. Naujausiais turistiniais „Temsa“ autobusais vežėme tiek Lietuvoje vykusio Europos krepšinio čempionato dalyvius, tiek į Lietuvą atvykstančius Lietuvos pirmininkavimo ES renginių dalyvius. Ir ateityje savo parką žadama atnaujinti turkiškais autobusais“, - sako G. Pakusas.