Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Vairuotojams apie save jau spėjo priminti visas žiemiškų eismo sąlygų spektras: sniego pusnys, snaiges keičianti lijundra, ledas, provėžuoti keliai.
Automobilių sporte įvaizdis yra svarbu. Kad ir kaip keistai tai gali nuskambėti – gražūs automobiliai lekia greičiau.
Visuomenėje vis dar gajūs pasakojimai apie tai, kad saugos diržai patys yra pavojingi. Ar tame yra tiesos?
Pirmas įspūdis išbandžius: jaučiant pagirias – vairuoti pavojinga
Straipsniai
Vairuotojams apie save jau spėjo priminti visas žiemiškų eismo sąlygų spektras: sniego pusnys, snaiges keičianti lijundra, ledas, provėžuoti keliai.
Automobilių sporte įvaizdis yra svarbu. Kad ir kaip keistai tai gali nuskambėti – gražūs automobiliai lekia greičiau.
Visuomenėje vis dar gajūs pasakojimai apie tai, kad saugos diržai patys yra pavojingi. Ar tame yra tiesos?
Pirmas įspūdis išbandžius: jaučiant pagirias – vairuoti pavojinga
Nors konkurso „Lietuvos Metų automobilis 2018“ komisijoje
Progresas juda nesustabdomai, tad nenuostabu, kad pasaulis aplink mus sparčiai keičiasi
Didelę transporto priemonę vairuojantis žmogus turi mažiau galimybių matyti, kas aplink ją vyksta. Pastaruoju metu į pagalbą komercinio transporto priemonių vairuotojams ateina vis daugiau elektroninių sistemų.
Šiais laikais, kai GPS navigacija yra prieinama daugelyje išmaniųjų įrenginių, net ir važiuodami gana netoli, pasikliauname savo įrenginiais. Ir nors kartais akis nuo kelio atitraukiame tik porai sekundžių, jos kartais gali reikšti paprastų įvykių baigtį.
Ar gali saulės spinduliai kelti grėsmę vairuotojams? Duomenys iš Didžiosios Britanijos atskleidė, jog eismo įvykiuose, kurių priežastis – saulės spinduliai, sunkius sužeidimus patiria daugiau žmonių, negu avarijose, kilusiose dėl nepalankių oro sąlygų ar akinančios kitų transporto priemonių šviesos kartu sudėjus*. Didžiausia rizika būti apakintiems saulės yra anksti ryte bei prieš sutemas – tada, kai saulė yra netoli horizonto linijos.
Koncerno „Volkswagen“ tyrimų centras išrado naują sistemą: automobilis praneša vairuotojui ne tik apie matomą aplinką, bet ir apie objektus už vairuotojo regos lauko.