Įmonių įpročiai renkantis susisiekimo priemones pastaruoju metu keičiasi.
|
Svarbiausias kiekvienos tokios kelionės atributas – pats automobilis. Kaip jį pasirinkti, į kokius kriterijus verta atkreipti dėmesį ir kokius mitus jau verta pamiršti?
|
„Vasara be stogo“ – pasitelkusi tokį šūkį bendrovė „CityBee“ savaitgalį savo automobilių parką papildė net 20 naujų „Mini“ kabrioletų.
|
Lietuvoje gausu vietų, siūlančių aktyvias žiemos pramogas ar vaizdingus pažintinius maršrutus, kuriuose galima atrasti netikėčiausių dalykų.
|
20–35 m. jaunimas, o ypač – studentai, vis dažniau į kitus miestus važiuoja ne autobusais ar traukiniais, bet susiradę vairuotojus, kurie keliauja reikiama kryptimi ir sutinka paimti pakeleivių
|
Grupinės kelionės tampa vis populiaresnės. Tai – ne tik puiki galimybė aplankyti naujas vietas, patirti naujų įspūdžių, bet ir suvienyti bendradarbius, šeimos narius ar seniai nematytus draugus.
|
Naujų automobilių pardavimo augimas Lietuvoje – vienas sparčiausių visoje Europos Sąjungoje. Maždaug kas antras lengvasis asmeninės paskirties automobilis yra perkamas lizingu
|
Sukurtas miestui ir integruotas į jį, „Renault EZ-GO“ yra ir automobilis, ir paslauga.
|
Šiuo metu sostinės viešasis transportas – įvairiaspalvis. Vieni mieste važinėjantys autobusai mėlynai geltoni, kiti – sidabriniai, treti – tokie, kokie atkeliavo nupirkti iš skirtingų Europos miestų.
|
Ne Dakaras, bet ruoštis reikia
|