Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Audi automobilių pristatymas Bikierniekų lenktynių trasoje

Dažnas automobilių gamintojas, norėdamas savo klientams pasiūlyti kažką išskirtinio,
Nuotraukos

Dažnas automobilių gamintojas, norėdamas savo klientams pasiūlyti kažką išskirtinio, ryžtasi investuoti ir sukuria visiškai naują, pagrindiniam prekių ženklui rimta parama tampantį padalinį. Vokiečių koncernas Audi – ne išimtimis. Supratę, kad galinti, sportiški automobiliai visada turėjo ir turės savo nišą, Audi vadovai nusprendė įkurti padalinį Audi Sport, kurio „produkcija“ ir buvo pristatyta prieš kelias dienas Latvijoje esančioje Bikerniekų lenktynių trasoje.

Bikerniekai buvo pasirinkti ne atsitikinai – šalia trasos įsikūręs didžiausias Baltijos šalyse Audi automobilių centras, čia pat veikai Latvijos automobilizmo muziejus, kuriame Audi taip pat užima svarbią vietą. Be to, kur, jeigu ne lenktynių trasoje, geriausia gali atsiskleisti tokių modelių kaip Audi R8 V10 plus , Audi RS6 Perfomance ar Audi R7S Perfomance savybės?

Gamintojo teigimu, Audi RS 6 Avant Performance gali pasigirti iki šiol neregėta galia. Nuo 0 iki 100 km/h kasdieniam važinėjimui po miestą puikiai pritaikytas automobilis pasiekia per 3,7 sekundės – 0,2 sekundės greičiau nei bazinis modelis. Galią perduoda jau bazinėje komplektacijoje siūloma aštuonių pakopų „tiptronic“ pavarų dėžė ir nuolatinė visų ratų pavara quattro®. Taip pat automobilis turi daugybę pagalbinių sistemų, kurios užtikrina, kad vairuotojas ir keleiviai bus saugūs ne tik bandymų poligone, bet ir dažnokai pergrūstose mūsų miestų gatvėse.

Naujasis Audi RS 7 Performance siejamas su patobulintu dinamiškumu, padidinta išskirtine galia. Automobilyje montuojamo 4,0 litrų V8 TFSI variklio galia buvo padidinta 33 kW iki 445 kW iš viso (605 AG), o „overboost“ funkcija leidžia mėgautis galios išvystymu ir pagreitėjimu. Visų ratų pavara quattro® nukreipia visą šią galią į kelią, stabiliai laiko važiuojantį automobilį net ir slidžiame kelyje ir leidžia mėgautis vairavimo teikiamu malonumo bet kokiu oru.

Gamintojai žada, kad netrukus RS serijos šeimyną papildys ir Audi RS Q3 modelis – patobulinta neseniai pristatyto automobilio Q3 versija. Panašu, kad gyvenimo tempui greitėjant, greičiau žmonės siekia judėti ir kasdieniame gyvenime, o gamintojai stengiasi pateisinti jų lūkesčius. Stebint tokias peripetijas, jau darosi įdomu, ką į Audi iššūkį atsakys kiti automobilių gamintojai.

Taip pat susirinkusieji į pristatymą galėjo ne tik pamatyti, bet ir patys išbandyti legendinį Audi R8 modelį. Kaip teigia automobilį pristatantis šūkis, gimęs lenktynių trasoje, bet kurtas keliams. Ir tai – tikra tiesa. Daugkartinis Le Mano lenktynių nugalėtojas buvo kiek perdarytas ir pritaikytas bendro naudojimo keliams. Nors savo sportinių „šaknų“ Audi R8 nepamiršo ir, kadangi mūsų regione nėra autobanų, kuriuose greitis nebūtų ribojamas, geriausias savo savybes R8 atskleidžia lenktynių trasoje.

Bazinis Audi R8 modelis gali sužavėti jau per pirmąsias 3,2 sekundės. Automobilyje montuojamas 5,2 l FSI variklis gali būti dviejų versijų – 397 kW (540 AG) galios ir kita sportinis variantas 449 kW (610 AG) galios. Nevaržomas atmosferinio V10 variklio, kurio didžiausias sukimo momentas pasiekiamas esant 6500 1/min, gausmas tapo dar sodresnis ir aštresnis, tačiau pirmą kartą sėdus prie tokio automobilio vairo prie garso dar tenka pasipratinti. Kaip, beje, ir prie paties automobilio, nes lengvas akceleratoriaus spustelėjimas ir automobilis staigiai šauna į priekį.

Tą Bikerniekų trasoje galėjo išbandyti visi norintys – po preliminarios pažinties su automobiliais, stebint patyrusiems instruktoriams, susirinkusieji pamažėl pratinosi prie automobilių, tam, kad vėliau patys trasoje pamėgintų pažadinti po variklio dangčiu „snaudžiančius“ arkliukus.

Vieniems tai sekėsi geriau, kitiems – prasčiau, tačiau paskutinis važiavimas, kai prie vairo sėdo instruktoriai, o kiekvienas norintis galėjo išbandyti save keleivio vietoje, aiškiai parodė, kad norint tinkamai išnaudoti visus sportiško ir galingo R8 modelio privalumus, reikia daug ir intensyviai dirbti. Instruktoriaus vairuojamas automobilis visą trasą įveikdavo maždaug per 2 minutes, tačiau, nepaisant didelio greičio, Audi R8 kelyje buvo ypač stabilus, nei vairuotojo, nei keleivio nepurtė, o didelis greitis neatrodė bauginantis. Akivaizdi pamoka, kad be tinkamo pasirengimo sėsti prie galingų automobilių vairų ne tik netikslinga, bet ir rizikinga, nes, kaip rodo avarijų statistika, ne visiems sekasi suvaldyti „prabudusią“ galią.

Turbūt todėl automobilį Audi RS LMS GT3, kuris buvo specialiai atgabentas į pristatymą, buvo galima tik apžiūrėti, tačiau prie jo vairo nesėdo nė vienas iš renginio dalyvių. Lėtai važiuojant tokiu automobiliu nepajustum vairavimo džiaugsmo, lėkimas sportiniu bolidu dideliu greičiu, neturint tam tinkamo pasirengimo, gali baigtis tragiškai.

Apie tai, kad lenktyniniai bolidai, ne tik gražūs ir greiti, bet ir pavojingi, ekskursijos metu pasakojo ir čia pat įsikūrusio „Rygos automobilių muziejaus“ gidė, tačiau plačiau apie ekskursiją ir apie muziejų papasakosime kitą kartą, tad laukite „Audi Sportscar Experiense“, nes būtent taip tiksliai vadinosi Bikerniekuose vykęs renginys, tęsinio...

 

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Prim.lt