Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Ieškome talpiausio automobilio – Mercedes-Benz Vito

Erdvius, daug žmonių talpinančius automobilius gamina ne tik ekonominio, bet ir
Nuotraukos

Erdvius, daug žmonių talpinančius automobilius gamina ne tik ekonominio, bet ir Premium segmento atstovai. Tiesa, pastarųjų nėra labai daug. Bene geriausiai žinomi Lietuvos vairuotojams modeliai yra Mercedes Benz V-klasė ir kiek senesnis komercinis modelis Vito. Būtent pastarąjį išbandė nepakeičiami prim.lt pagalbininkai – Pocių šeima. Tiesa, tam tikri, vidiniai pakeitimai, dėl objektyvių aplinkybių, šį kartą buvo, bet bandymo esmė liko ta pati – 7 asmenys ir vienas automobilis.

 

Kalbant apie patį Mercedes Benz Vito, rinkoje jis debiutavo 1996 m. Pirmosios kartos, kurios istorija truko iki 2003 m., automobilis buvo gaminamas Ispanijoje. Įdomu tai, kad keleivinė furgono versija jau tada buvo vadinama V klase.

Antros kartos modelis (W 639), pakeitė savo pirmtaką 2003 m. pabaigoje. Buvo praplėsta kėbulų versijų pasiūla – pirkėjai galėjo rinktis krovininį furgoną, keleivinį autobusiuką arba kombinuotą variantą. Dyzeliniai varikliai buvo siūlomi dviejų tūrių – 2,1 l 95 – 163 AG arba 3,0 l 224 AG. Pirkėjai galėjo rinktis irk 3,5 l 258 AG benzininį agregatą. Dyzeliniai varikliai buvo derinami tiek su APD, tiek su MPD, benzinė versija galėjo turėti tik automatinę pavarų dėžę. Skirtingai nuo daugelio konkurentų, modelis buvo siūlomas trijų ilgių – kompaktiškas, pailgintas ir labai ilgas. 2010 m. modelis buvo modernizuotas. 2014 m. buvo pristatyta nauja, trečioji Mercedes Benz Vito karta.

 

Būtent prie trečiosios kartos, galu varomo, 2,2 l 160 AG dyzelinį variklį ir mechaninę pavarų dėžę turinčio Mercedes Benz Vito vairo ir sėdo Pocių šeimos galva – Mindaugas, likę šeimos ir eksperimento dalyviai įsitaisė keleivių vietose.

 

Autobusiukas pradžiugino erdve – Mindaugui patogiai įsitaisius vairuotojo vietoje, už jo esančioje keleivio sėdynėje nesunkiai galėjo tilpti ir suaugęs žmogus. Ypatingai patogiai priekyje įsikūrė ir pati automobilį vairuojanti mama Jurgita.

Sėdintieji keleivių vietose taip pat neliko nuskriausti. Skirtingai nuo daugelio kitų gamintojų modelių, Mercedes Benz Vito keleivių sėdynių nugarėlės lankstosi atskirai ir ganėtinai dideliu kampu, tad juose patogu ne tik sėdėti, bet ir, ilgesnėje kelionėje, galima nusnausti.

 

Centrinę antros eilės sėdynės nugarėlę galima nulenkti ir į priekį, „paverčiant“ ją patogiu, kelioniniu staliuku. Be to, bandytoje versijoje visas salono sėdynes buvo galima ne tik perstumdyti, bet ir apsukti arba nesunkiai išimti. Tokios transformacijos galimybės ypač praverčia didelei šeimai – galima ne tik visiems kartu keliauti, bet ir, esant reikalui, autobusiuką panaudoti kaip krovininį furgoną.

Mercedes Benz Vito pliusas – ganėtinai erdvi bagažinė. Ieškant talpiausio automobilio, buvo bandyti modeliai, kurie turėjo erdvų saloną, tačiau visi neturėjo „krovinių skyriaus“. Modelyje Vito tokios problemos nėra – vietos užtenka ir žmonėms, ir jų daiktams.

Tiesa, kaip ir prie bet kurios naujovės, Mindaugui teko pasipratinti prie „mercedesiško“ valdymo, kai tokios funkcijos kaip valytuvai, posūkiai ir t.t., sumontuotos ant vienos svirtelės. Pradžioje tai kiek trikdo, tačiau praktika rodo, kad prie tokio išdėstymo įprantama po kelių šimtų kilometrų.

Tą patį galima pasakyti ir apie Mercedes Benz Vito stabdžių paminą, kuri Mindaugui pasirodė kiek per kieta ir sureaguodavo į komandą tik iki galo ją nuspaudus.

Daugiau informatyvumo Pocių šeimos galva norėjo ir iš vairo, tačiau čia, galimai, koja pakišo tai, kad autobusiukas buvo bandomas suspaustu sniegu padengtame ir kiek slidžiame sodų keliuke. Užtat tokios „vairavimo sąlygos“ sudarė sąlygas išbandyti ESP sistemą, kuriai priekaištų nebuvo.

Galutinis verdiktas Mercedes Benz Vito – patogus, erdvus autobusiukas, prie kurio, skirtingai nuo kitų bandytų modelių, reikia pratintis. Tačiau to tikrai negalima vertinti kaip trūkumo. Tiesiog galiniais ratais varomi Mercedes Benz furgonai slidžiuose ar apsnigtuose keliuose elgiasi kiek kitaip, negu „priekiu“ varomos transporto priemonės. Tik reikia prie to priprasti.

Bazinės Mercedes Benz Vito versijos kaina, nepaisant to, kad tai – Premium segmento atstovas, prasideda nuo 20 8500 eurų (be PVM). Automobiliui suteikiama 3 metų arba 450000 km ridos garantija.

 

Prim.lt

 Taip pat skaitykite

Ieškome talpiausio automobilio – Renault Trafic

Ieškome talpiausio automobilio – Volkswagen Mulltivan