Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Ieškome talpiausio automobilio – Renault Trafic

Pirmosios kartos Renault Trafic modeliai datuojami 1981 – 2001 m.
Nuotraukos

Su nepakeičiamais pagalbininkais – draugiška ir gausia Pocių šeimyna, Prim.lt toliau ieško talpiausio iš mūsų rinkoje esančių automobilių. Išbandę nemažai vienatūrių, šį kartą nusprendėme kartelę kilstelti kiek aukščiau ir „bandomaisiais triušiais“ tapo komerciniai keleiviniai furgonai. Pirmasis, kurį pasimatavo mūsų savanoriai, buvo įmonės „Sostena“ maloniai suteiktas Renault Trafic.

 

Pirmosios kartos Renault Trafic modeliai datuojami 1981 – 2001 m. Pirmosios jau ketvirtį amžiaus rinkoje esančio modelio versijos galėjo turėti benzininius 1,2, 1,4 arba 1,7 l arba dyzelinius 2,1 ir 2,5 l darbinio tūrio variklius. Varikliai veikė poroje su penkių pavarų mechanine MPD. Furgonai galėjo būti tiek keleiviniai, tiek ir krovininiai. Kurį laika buvo gaminamas net dviejų durų pikapas.

Antroji karta pasirodė 2001 m. ir išsilaikė rinkoje iki 2014 m. Tuo pat metu plėtėsi Renault bendradarbiavimas su kitais gamintojais ir netrukus pasirodė Trafic „dvyniai“ – Opel Vivaro, Vauxhall Vivaro ir Nissan Primastar. Įvertinus rinkos ypatybes, į Lietuvą oficialiai buvo įvežama tik Opel versija Vivaro.

Pirkėjai galėjo rinktis tiek benzininius, tiek ir dyzelinius variklius. Automobilio ratų bazė galėjo būti dviejų skirtingų ilgių.

Trečiosios kartos Renault Trafic rinkoje debiutavo 2014 m. ir iki šios dienos išlieka vienu paklausiausiu lengvuoju komerciniu automobiliu. Trečiosios kartos modeliai turi tik dyzelinius variklius 1,6 l, kurių galia svyruoja nuo 90 iki 140 AG. Priklausomai nuo poreikių, pirkėjai gali rinktis keturių arba penkių durų furgonus arba keleivines versijas. Analogiški yra Vauxhall Vivaro, Opel Vivaro ir Fiat Talento modeliai, bei netrukus vėl pasirodysiantis Nissan Primastar. Tiesa, oficialiai į Lietuvą įvežamas tik Opel Vivaro.

Kaip ir priklauso keleiviniam furgonui, kurio vairavimui dar užtenka B kategorijos vairuotojo pažymėjimo, Renault Trafic nudžiugino erdve. Ypatingai daug vietos automobilyje palikta vairuotojui bei priekiniam keleiviui netrūksta jos ir sėdintiems gale. Aukštaūgiui Mindaugui patogiai įsikūrus prie vairo, už jo, keleivių „skyriuje“ patogiai galėjo įsikurti ne tik bet kuris iš vaikų, bet ir antras „didžiausias“ šeimynos žmogus – mama Jurgita. Vaikai, priklausomai nuo jų poreikių ir pageidavimų, patogiai ir saugiai išsidalino kitas penkias likusias laisvas sėdynes.

Kadangi automobilyje yra aštuonios vietos, vienam iš šeimos narių sėdint priekyje, likę penki ne tik puikiai sutelpa keleivių sėdynėse, bet ir gali jos ramiai miegoti, netrukdydami vienas kitam. Miego poreikis kelionėje – labai realus, nes Renault Trafic erdvės užtenka ne tik keleiviams, bet ir jų daiktams. Bandytas modelis turėjo ypatingai talpią bagažinę, kurioje laisvai tilptų ne tik vežimėlis, bet ir visi šeimos narių asmeniniai daiktai ir dar liktų vietos.

Be to, apgalvotai sukrovus daiktus, juos nesunkiai galima pasiekti iš salono. Ši aplinkybė nudžiugino mamą Jurgitą, kadangi toks patogus priėjimas leidžia ilgoje kelionėje pasirūpinti būtiniausiais šeimos narių poreikiais net nesustojus.

Ganėtinai didelė erdvė leidžia pakeliui užimti vaikus įvairiais, pusiau judriais žaidimais. Galbūt tai nėra labai saugu, tačiau tie, kam tenka įveikti ilgus atstumus vaikų kompanijoje, puikiai žino, jog didžiausias saugumo kelyje garantas – gerai nusiteikę ir nesiožiuojantys vaikai.

Dar vienas Renautl Trafic pliusas – automobilio kaina. Bazinė versija, kurioje iškart yra nemažai saugumą ir smagumą užtikrinančios įrangos, kainuoja kiek mažiau negu 30 000 eurų. Panašiai kainuoja ir gerokai mažesni bei ne tokie erdvūs  vienatūriai. Automobiliui suteikiama trijų metų garantija, kurią, esant reikalui, galima ir pratęsti.

Galima užsakyti ir papildomos multimedinės įrangos, tačiau įvertinus šių dienų technikos progresą ir galimybes, verčiau pasiimti į ilgą kelionę, kam Renault Trafic puikiai tinka, planšetinį arba nešiojamą kompiuterį, maitinimo laidą, iš tinklo maitinamą vandens šildytuvą, dar kelias smulkmenas ir keleivinis Trafic taps puikiausiu nameliu ant ratų, džiuginančiu savo „gyventojus“ bet kokiu oru ir bet kuriame kelyje.

  

Prim.lt