Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Renault Captur atsinaujino

Kuo šį kartą nustebins prancūzai?
Nuotraukos

 2017 08 28

Renault Captur buvo sukurtas užpildyti mažų miesto krosouverių niša ir kadangi pastarasis segmentas bene sparčiausiai populiarėja, suprantama, jog siekiant likti lygiaverčiu jo žaidėju, reikėjo atsinaujinimo. Visgi tenka pripažinti, kad pasikeitimai nebuvo radikalūs, tad ryškiausi pokyčiai pastebimi automobilio išorėje.

 

Automobilio išvaizda ir jos vertinimas – bene daugiausia diskusijų sukeliantis dalykas, tačiau reikia pripažinti, kad tik pasirodęs Renault Captur atrodė neblogai, o po modernizacijos jis tapo dar gražesnis. Tam pasitarnavo pakitusios radiatoriaus grotelės, naujos formos bamperiai, chromuotų detalių gausa ir visiškai nauji LED žibintai. Gal ne tiek ir daug, tačiau automobilis tapo išvaizdesnis, o dėl įdomaus dizaino - ir pastebimesnis kelyje. Segmente, kur pirkėjai, dažniausiai, vadovaujasi emocijomis, tai – labai svarbu.


Suprasdami, kad žmonės automobilius renkasi beveik kaip mobiliuosius telefonus, prancūzų inžinieriai ne tik suteikė pirkėjui galimybę personalizuoti savąją transporto priemonę, o spalvų paletę papildė tokiomis spalvomis kaip oranžinė, mėlyna ir violetinė, bet ir „apmovė“ pilką stogą gavusį automobilį naujais ratlankiais. Tai buvo sukurta daugiau kaip 30 naujų, galimų automobilio komplektavimo kombinacijų.

Permainų sulaukė ir automobilio vidus. Pakeitimai buvo daugiau kosmetiniai, tačiau apdailai panaudotos kokybiškesnės medžiagos.

Tiesa, automobilis gavo malonesnį lietimui vairą, gerai prie rankos priglundančią pavarų perjungimo svirtį, patogesnes, geresnį šoninį palaikymą užtikrinančias sėdynes ir LED salono apšvietimą.

Neaišku tik, kodėl buvo pagailėta dar kelių eurų priekiniuose skydeliuose nuo saulės esančių veidrodėlių apšvietimui. Prancūzams tai pasirodė per brangu ar jie nusprendė, kad Captur keliaujančios moterys nesidažys?

Darytina prielaida, kad visos lėšos buvo skirtos interjero „susirinkimo“ galimybėms plėsti. Priklausomai nuo poreikių, pirkėjai gali rinktis vieną iš 6 vidaus apdailos variantų. Aukštesnės sąrangos versijose galima užsisakyti ir panoraminį stogą bei vairuotojo sėdynės ranktūrį, kurio trūkumas pasijaučia ganėtinai greitai.

Visumoje kabina palieka teigiamą įspūdį, tik mane kiek nustebino, kad borto kompiuteris „nesuprato“ lietuviškai, nors jame buvo net ukrainiečių kalba. Negi automobilyje, kuris turėjo galinio vaizdo kamerą, sensorinius, į kliūtis reaguojančius daviklius ir net gali turėti autonominio parkavimosi sistemą, buvo taip sunku įdiegti lietuvių kalbą, kurią turi ten Dacia modeliai?

Salone vietos laisvai užteko tiek suaugusiems, tiek ir vaikams, o daiktus buvo galima saugiai sukrauti talpioje bagažinėje su dvigubu dugnu. Nieko radikaliai naujo, tačiau praktiška ir patikima.

Kalbant apie techninius rodiklius, šį kartą gamintojas nieko nekeitė. Pakaba ir vairo sistema be priekaištų buvo jau pirmuose, prieš keletą metų pasirodžiusiuose modeliuse. Varikliai modernizuotame Captur taip pat liko tie patys – du benzininai TCe 90 bei TCe 120 ir du dyzeliniai – dCi 90 ir dCi 110 .

Modelis, prie kurio vairo praleidau kelias dienas, turėjo 1,2 l 120 AG benzininį variklį ir automatinę PD. Labai patogus tandemas kasdieniam važinėjimui. Dinamikos stebuklų tikėtis neverta, tačiau automobilis gan greita pajuda iš vietos, puikiai klauso vairo manevruodamas miestų gatvėse, o važiuojant ramiai ir apgalvotai, degalų sąnaudos, kurios po trijų dienų siekė tik 5,7 l/ 100 km kelio, nuteikia optimistiškai. Kadangi Captur buvo kurtas kaip kasdienis šeimos transportas, jis gavo minkštą, puikiai kelio nelygumus sugeriančią pakabą, ką irgi netruko įvertinti mažieji automobilio keleiviai, paprastai jautriai reaguojantys į dunkčiojimus ar purtymus.

Rimtesnių ir radikalesnių Captur pasikeitimų, tikėtina, teks palaukti iki naujos modelio kartos, tačiau tas darbas, kurį modernizuodami šį miesto krosouverį atliko Renault inžinieriai, nuteikia optimistiškai. Išmintingesnės „elektroninės smegenys“, plačios automobilio personalizacijos galimybės, nauji dizaino elementai – šiandien vis daugiau pirkėjų pirmenybę teikia būtent tokios „funkcijoms“ ir gerokai mažiau galvoja apie automobilio pravažumą ar patikimumą. Todėl atsinaujinusio Renault Captur galimybės tapti vienu iš „mažų visureigių ir pseudo visureigių“ segmento, kaip kad jį įvardina Autotyrimai, lyderiu, gerokai išauga. Ir jeigu prancūzai sugebės pritaikyti Lietuvos realijas atitinkančias kainas, konkurentams, neabejotinai, ateis sunkios dienos.


 

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Prim.lt