Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Saugiausi šeimyniniai automobiliai

Šeimyniniai automobiliai – toks pats svarbus ir įdomus segmentas,
Nuotraukos

Šeimyniniai automobiliai – toks pats svarbus ir įdomus segmentas, kaip ir, tarkim sportiniai bolidai. Vienu atveju bolidas saugo milžinišku greičiu lekiančio piloto gyvybę, kitu atveju – automobiliai saugo mums brangiausius ir artimiausius žmones. Taigi, kokie šeimyniniai automobiliai pripažinti saugiausiais prabėgusiais metais.

 

 „Toyota Avensis“

Nepaisant nekurių peripetijų lydėjusių „Toyota“ prekių ženklą, „Toyota Avensis“ išlieka vienu saugiausiu šeimyniniu modeliu. Praėjusiais metais automobilį negailestingai daužė „EuroNCAP“ ekspertai ir modelis, didvyriškai atlaikęs visus išbandymus, gavo maksimalų saugos žvaigždučių skaičių – penkias.

 

Tiesa, automobilis, susidūrimo su kliūtimi atveju, kiek prastokai saugoja vairuotojo bei priekinio keleivio klubus ir kelius. Taip pat pastebėta, kad per daug kieti priekiniai statramsčiai kelia pavojų pėstiesiems.

 

„Audi A4“

Sedanas „Audi A4“ taip pat uždirbo penkias saugumo žvaigždutes, nors „EuroNCAP“ bandymų metu paaiškėjo, kad palyginti silpnai saugoma galinių keleivių krūtinės ląsta.

Kita vertus, modelis pasižymi aukštu aktyvaus saugumo lygiu ir gausybe elektroninių pagalbininkų, o susidūrimo iš priekio atveju „Audi A4“ beveik visiškai išsaugo keleivių „skyriaus“ formą. Taip pat sedane ypač saugūs gali jaustis vaikai – jų saugumo lygis siekia 87 proc.

 

„Ford Galaxy“ ir „Ford S-Max“

Tą pačią platformą gavę naujos kartos modeliai „Ford Galaxy“ ir „Ford S-Max“ ir avarinius bandymus, uždirbę po penkias žvaigždutes, atlaikė identiškai. Nepaisant aukštų balų, specialistai visgi rado silpnų vietų – tai antros ir trečios eilės sėdynių konstrukcija. Smūgio į galą atveju keleiviai rizikuoja patirti stuburo ir kaklo slankstelių traumas. Šios traumos – pačios pavojingiausios, nes jas ne tik sunku diagnozuoti, bet ir sudėtinga gydyti. Šį trūkumą kompensuoja „Intelligent Speed Limiter“ sistema, neleidžianti viršyti greičio vienoje ar kitoje kelio atkarpoje.

 

„Volkswagen Touran“

Vokiečių koncerno atstovas – dar vienas automobilis, išlaikęs „EuroNCAP“ bandymus. Naujos kartos kompaktiškas „VW Touran“, nepaisant penkių žvaigždučių, sulaukė priekaištų dėl savo saugos sistemų. Jos buvo aukštai įvertintos tačiau trūkumas tame, kad sistemos galimos tik už papildomą kainą. Taip pat potencialų pavojų pėstiesiems kelia automobilio variklio dangčio apačia ir kietoki priekiniai statramsčiai.

 

„Renault Espace“

„Renault Espace“ – jau 16 „Renault“ modelis, įvertintas penkiomis „EuroNCAP“ saugumo žvaigždutėmis. Praėjusiais metais specialistai pagyrė modelio saugumo sistemą, kurią sudaro saugos pagalvės, užuolaidėlės, diržų įtempikliai su adaptyviniais apkrovos ribotuvais, reguliuojančiais įtempimą, priklausomai nuo smūgio jėgos. Taip pat specialistams patiko papildomi voleliai, neleidžiantys keleiviams išslysti iš saugos diržų. Kiek prasčiau buvo įvertinta pėsčiųjų apsauga – tik 70 proc.

 

„Skoda Superb“

Čekiškai vokiškas ar vokiškai čekiškas modelis „EuroNCAP“ bandymuose irgi buvo įvertintas penkiomis saugos žvaigždutėmis. Specialistai aukštai įvertinto tiek vaikų, tiek ir suaugusiųjų apsaugą. Papildomų balų automobilis gavo už ekstremalaus stabdymo sistemą ir kitas sistemas, tokias kaip „Multi Collision Brake“ (susidūrimo pasekmes mažinančią sistemą) ir „Crew Protect Assist“ (sistemą, atpažįstančią galimo susidūrimo pavojų ir aktyvuojančių diržų įtempiklius).

 

„Honda HR-V“

„Japonas“ „Honda HR-V“ buvo tarp tų, kurie gavo penkias saugumo žvaigždutes, tačiau specialistams kliuvo priekinių sėdynių ir galvos atramų konstrukcija. Automobiliui gavus smūgį į galą, vairuotojas ir priekinis keleivis rizikuoja patirti jau minėtas kaklo ir stuburo traumas. Galinių sėdynių keleiviai gali jaustis saugesni.

Susidūrimo su pėsčiuoju atveju gali rimtai nukentėti jo dubens sritis, automobilyje būtų apgadinti kėbulo statramsčiai, radiatoriaus grotelės ir priekiniai žibintai.

 

Nuotraukos gamintojų ©

Paruošta pagal užsienio spaudą

 

Prim.lt