Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Volvo Trucks“ ir stipriausias pasaulio žmogus metė iššūkį sunkiausiam pasaulyje krovinių sąstatui

Kokio svorio sąstatą gali vilkti „Volvo FH16 750“?
Nuotraukos

Kokio svorio sąstatą gali vilkti „Volvo FH16 750“? Atsakymas priklausys nuo galingiausiame pasaulyje serijiniu būdu gaminamame sunkvežimyje sumontuotos naujosios „I-Shift“ pavarų dėžės su palėtintomis pavaromis bei už vairo sėdusio stipriausio pasaulyje vyro galimybių. Balandžio 12 d. atsakymas bus atskleistas „Volvo Trucks“ „YouTube“ kanale.

Kovo 15 d. „Volvo Trucks“ pristatė naująją „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis. Naujųjų palėtintų pavarų perdavimo santykiai leidžia pajudėti iš vietos ir lėtai manevruoti net iki 325 tonų bendrojo svorio sąstatui – tai unikali serijiniu būdu gaminamo sunkvežimio savybė. Tačiau su kokiu svoriu iš tiesų gali susidoroti ši pavarų dėžė? Atsakymą pateiks būsimasis „Volvo Trucks“ didžiausių galimybių bandymas. Iššūkio metu buvęs varžybų „Stipriausias pasaulio žmogus“ laimėtojas Magnusas Samuelssonas ir apie sunkvežimius rašantis žurnalistas Brianas Weatherley akis į akį stos į kovą su fizikos dėsniais, o „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis bus išbandyta sudėtingiausiomis sąlygomis.

„Jau žinome, kad „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis leidžia gabenti itin sunkius krovinius. Šiuo iššūkiu norėjome pademonstruoti didžiulį pavarų dėžės potencialą ir atskleisti, ką gali naujųjų palėtintų pavarų perdavimo santykiai“, – sako „Volvo Trucks“ FM ir FMX produktų vadovas Peteris Hardinas.

Geteborgo uoste nufilmuoto iššūkio metu sunkvežimis turės traukti itin sunkių konteinerių sąstatą.

„Mėginimas pajudėti iš vietos su tokiu sunkiu kroviniu – tai itin sudėtingas išbandymas įprastam serijiniu būdu pagamintam sunkvežimiui su automatizuota pavarų dėže. Per 30 metų žurnalisto darbo neteko matyti nieko panašaus “, – sako Brianas Weatherley.

 Balandžio 12 d. naujausias „Volvo Trucks“ filmas,  kuriame Magnuso Samuelssono vairuojamas sunkvežimis su „I-Shift“ pavarų dėže, turinčia palėtintas pavaras,  „YouTube“ kanale debiutuos balandžio 12 d.

 Faktai apie „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis

    • „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis – tai tolimesnis „Volvo Trucks“ automatizuotos pavarų dėžės „I-Shift“ patobulinimas.

  • Naujoji „I-Shift“ versija buvo specialiai sukurta užtikrinti puikią sunkvežimio trauką pajudant iš vietos ir važiuojant itin mažu greičiu.
  • „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis gali važiuoti vos 0,5–2 km/val. greičiu ir pajudinti iš vietos su 325 tonų bendrosios masės sąstatą – tai unikalus pasiekimas serijiniu būdu gaminamiems sunkvežimiams su automatizuotomis pavarų dėžėmis.
  • Pavarų dėžė gali turėti tiesiogines ir greitinančiąsias pavaras bei vieną ar dvi palėtintas, aukštesnio perdavimo santykio pavaras. Be to, gali būti komplektuojamos ir dvi atbulinės eigos palėtintos pavaros.
  • Palėtintos pavaros yra komplektuojamos su standartine „I-Shift“ pavarų dėže. Siekiant įveikti kur kas didesnes tokiai dėžei tenkančias apkrovas, kai kurie  komponentai gaminami iš itin tvirtų medžiagų. Naujoji pavarų dėžė yra 12 cm ilgesnė už standartinę „I-Shift“.
  • „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis galima rinktis „Volvo FM“, „Volvo FMX“, „Volvo FH“ ir „Volvo FH16“ sunkvežimiuose su 13 ir 16 litrų darbo tūrio varikliais.

 Faktai – Brianas Weatherley

Laisvai samdomas apie sunkvežimius rašantis žurnalistas iš Jungtinės Karalystės. Buvęs žurnalo „Commercial Motor“, taip pat „Truck & Driver“ redaktorius ir Tarptautinio Metų sunkvežimio rinkimų komisijos narys. „Volvo Trucks“ internetinių televizijos serijų „Brian’s Truck Report“ vedėjas.

 Faktai – Magnusas Samuelssonas

Vienintelis švedas, kada nors laimėjęs konkurso „Stipriausias pasaulio žmogus“ (Marokas, 1998 m.) titulą, kuriam penkis kartus teko stovėti ant prizo laimėtojų pakylos. Vėliau jis dalyvavo daugybėje Švedijos televizijos programų ir filmų, tačiau 2000 m. atsisakė vaidmens populiariame filme „Gladiatorius“.