Tarp naujų modelių yra elektra varomas vietiniams pervežimams skirtas „eActros“ sunkvežimio prototipas, kurio bendroji masė 3-ų ašių modeliui siekia iki 27 t.
|
Kaip veikia PPC išmanioji į „Mercedes-Benz“ sunkvežimius diegiama sistema ir kokią ji turi įtaką ekonomiškumui?
|
Novatoriška ir komercinių transporto priemonių saugumą didinanti „Sideguard Assist“ sistema pradedama montuoti į daugelį „Mercedes-Benz“ sunkvežimių.
|
„Daimler Trucks & Buses“ tęsia elektrifikaciją ir pristato elektra varomą sunkvežimį „Mercedes-Benz eEconic“.
|
Daugybė technologijų pirma yra naudojamos sunkiasvoriui transportui, čia jų įtaka yra didesnė, tad gamintojai labiau suinteresuoti jų tobulinimu.
|
2019 metais Lietuvoje buvo įregistruoti 2 077 nauji „Mercedes-Benz“ sunkvežimiai bei 110 specialiosios paskirties transporto priemonių „Unimog“.
|
Lione vykstančioje tarptautinėje „Solutrans“ komercinio transporto parodoje naujajam „Mercedes-Benz Actros“ buvo įteiktas „Metų sunkvežimio 2020“ („Truck of the Year 2020“) apdovanojimas.
|
Naujausi testai parodė, kad suskystintomis gamtinėmis dujomis (SGD) varomu vilkiku tą patį atstumą galima įveikti 20 proc. pigiau nei dyzeline transporto priemone.
|
Tarptautinį automobilių gamintoją „Iveco“ Lietuvoje atstovaujanti UAB „Transmitto“ pardavė pirmuosius suslėgtomis gamtinėmis dujomis (LNG) varomus vilkikus Lietuvoje veikiančiai įmonei.
|
Kodėl dauguma automobilių yra varomi priekiniais, o beveik visi sunkvežimiai ir autobusai - galiniais ratais?
(
Didžioji dalis sunkiojo transporto yra varoma tik galiniais ratais. Kodėl?
|