Dešimtmečio pokyčiai automobilių rinkoje: elektrifikacija, didesnės galimybės naujokams ir duoklė grožiui
(
Norint suprasti, kokiu tempu evoliucionuoja transporto sektorius, užtenka pažiūrėti, kas buvo prieš dešimtmetį.
|
Paskutinis ir galingiausias W12 variklis bus sumontuotas į itin riboto leidimo „Batur“ modelį.
|
Europos Parlamentas vasario viduryje galutinai nubalsavo, kad nuo 2035 m. Europos Sąjungoje nebebus galima prekiauti naujais automobiliais su vidaus degimo varikliais
|
Nors su automobilių defektais vis dar tenka susidurti daugumai gamintojų, rinkos ekspertai pateikia ir pozityvių prognozių – nauji modeliai kaskart vis labiau ištobulinami
|
Iš didžiųjų universalų į praktiškus miesto automobilius: ar Vakarų kultūra jau skverbiasi ir į Lietuvos vairuotojų galvas?
(
Koks automobilis pritinka Lietuvos vairuotojams? Dar prieš dešimtmetį niekas nebūtų net akių papūtęs, jei pirmame trejetuke būtų išvydęs bent keletą didelių universalų
|
Ne veltui sakoma, kad sėkmės formulė suveikia tik vieną kartą. Būtent todėl ambicingiausi projektai išsiskiria drąsiais ir originaliais sprendimais.
|
Naujo automobilio pirkimą turėtų lydėti pakili nuotaika, tačiau dabar ją dažnai pakeičia nerimas ir netikrumo jausmas.
|
Spalva yra labai svarbus bet kokio gaminio dizaino, logotipo estetikos ar bendro prekių ženklo įvaizdžio dalis.
|
Prieš kelerius metus elektromobiliai buvo retas reiškinys keliuose, o besirenkantys naują automobilį apie pastaruosius beveik negalvodavo.
|
Vos išvažiavęs iš salono naujas automobilis iškart praranda nemažą dalį savo mažmeninės vertės. Nors transporto priemonės vertė laikui bėgant toliau mažėja, tam tikros markės nuvertėja labiau nei kitos.
|