Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Nenaudingiausios modernių automobilių opcijos

Jeigu nenorite permokėti už naują automobilį, prieš išsirinkdami modelį
Nuotraukos

Sutikite, nauji automobiliai nenumaldomai panašėja. Būtent todėl, norėdami pritraukti daugiau klientų, gamintojai į savo kūrinius kiša vis daugiau papildomos, modernios ir brangios, tačiau toli gražu ne visada naudingos, įrangos.

Jeigu nenorite permokėti už naują automobilį, prieš išsirinkdami modelį, gerai pasverkite ne tik visus „už“ ir „prieš“, bet ir pagalvokite ar tikrai jums reiks viso to, ką taip maloniai bando įpiršti pardavėjas. Nes visi siūlomi privalumai kainuoja. Ir ganėtinai nepigiai. Kita vertus, susigundžius pardavėjo siūlomomis opcijomis, galima pražiopsoti ką nors tikrai svarbaus. Ką daryti, kad taip neatsitiktų? Bent jau pasidomėti, kaip veikia tai, ką jums siūlo ir ar tikrai to reikia.

Šviečiantys slenksčiai

Šviečiančius slenksčius labiausiai pamėgo Premium segmento atstovai, tačiau šiandien jų pėdomis sėkmingai seka ir daugelis vidutinės klasės gamintojų. Dažnai tai pateikiama, kaip „automobilio išskirtinumą pabrėžianti detalė“, tačiau kas tai matys ir kam tai bus įdomu? Ir apie kokį grožį ar praktinę naudą galima kalbėti, jei pats savininkas šią šviesą matys tik kelias akimirkas per dieną – atidarydamas ir uždarydamas duris. Nebent jūs mėgstate važinėti praviromis durelėmis. Tada taip, už šią funkciją papildomai mokėti apsimoka.

Balso atpažinimas

Sistema būtų puikiai, jeigu tinkamai veiktų. Deja, kiek teko bandyti, lietuviškai sistema bendrauti dar neišmoko, o norint, kad ji suprastų angliškai, anglų kalba turi būti nepriekaištinga. Jeigu manote, kad kalbate be akcento, raiškiai tardami žodžius, tada galima apie ją pagalvoti.

Hibridinės transmisijos veikimo vizualizacija

Tai sistema, kuri leidžia automobilio ekrane stebėti spalvotą filmuką apie tai, kaip vidaus degimo variklis įkrauna akumuliatorių, pastarasis suka elektromotorą ir kaip vyksta rekuperacijos procesas automobiliui stabdant. Vaikams tai patinka, tačiau ši funkcija – ne tik kad nenaudinga, bet net ir pavojinga, nes atitraukia dėmesį nuo kelio.

Pagal kenksmingumą su šia sistema galima lyginti ir ekologiško vairavimo indikatorių („augantys“ medeliai ar žaliuojantys lapeliai). Bet koks papildomas veiksmas ar prietaisų skydelyje užsidegusi lemputė automatiškai patraukia vairuotojo akių dėmesį. Dėmesio blaškymas vairuojant, dažnai, baigiasi ne taip, kaip visi norime ir tikimės. Mirksėti ir siųsti kitokius signalus automobilis turėtų tik tada, jei kažkas sugestų ar iškiltų rimtas pavojus.

Vairo sistema Dynamic Steering

Vairo stiprintuvas su kintamu perdavimų skaičiumi – labai abejotinos vertės opcija. Daugeliui vairuotojų visiškai užtenka tinkamai veikiančio vairo stiprintuvo, o minėta sistema ne tik pakelia automobilio kainą, bet nemažai kainuoja ir vėlesnis jos remontas.

Lapeliai pavarų perjungimui (automobiliuose su variatoriais)

Jau vien idėja pačiam perjunginėti tai, ko variatorius išvis neturi – pavarų – geriau pažiūrėjus skamba ganėtinai keistai. Pagrindinis tokio tipo transmisijos privalumas – nepralenkiamas sukimo momento perdavimas transmisijai, tačiau toli gražu ne dinamika. Tiems, kam patinka pačiam perjunginėti pavaras, vertėtų pirkti automobilį su hidromechanine APD arba dar geriau – įprasta mechanine PD.

Kelio žymėjimo stebinti ir padėtį juostoje kontroliuojanti sistema

Įvairūs įrenginiai, tokie kaip „Lane Departure Warning“, iš tikro yra ne kas kitas, kaip ateities autopilotų bandymas realiomis sąlygomis. Tik įdomi detalė – medicinoje, jeigu ant žmogaus išbandomi nauji preparatai, jis arba gydomas nemokamai, arba jam sumokama papildomai. Čia turime priešingą situaciją – „laboratorinė žiurkė“ pati moka už su ja atliekamus bandymus. Gal tai ne visai logiška ir kiek kvailoka? Nors jeigu jums tikrai reikalinga tokia opcija, tai gal dėl to, jog nemokate vairuoti ir kelyje sukaupti dėmesio? Tada vertėtų pakartoti vairavimo kursą.

Naktinio matymo prietaisai

Tegul gamintojai nesupyks, bet šiai dienai daugelis automobiliuose montuojamų naktinio matymo sistemų – prastos ir nevertos savo kainos. Netgi super sistema NVG, kurią sėkmingai naudoja JAV specialiosios pajėgos (ir kuri kainuoja 65 000 JAV dolerių), apima gerokai mažiau negu žmogaus akis. Bene rimčiausia visų šių sistemų problema tame, kad ji neperteikia perspektyvos, todėl iškreipiamas erdvės ir atstumo pojūtis. Kalbant apie automobilines sistemas, įvertinti reiktų ir tai, kad jos informaciją perduoda į ekraną, tad vėl atitraukiamas vairuotojo dėmesys.

Integracija į socialinius tinklus

Būtent galimybė bendrauti socialiniuose tinkluose, MINI atstovai pristato kaip pagrindinį automobilio privalumą, kalbant apie jaunus vairuotojus. Deja, realybėje mes susiduriame su labai pavojinga ir ne tokia jau naudinga funkcija. Logiško paaiškinimo, kam prie vairo sėdinčiam asmeniui vienu metu vairuoti ir bendrauti Twitter ar Facebook, taip pat dar neteko girdėti. Dar galima prisiminti, kad yra šalių, kur vairuojant draudžiama kalbėti telefonu net turinti laisvų rankų įrangą, nes tai blaško vairuotojo dėmesį, ilgina reakcijos laiką ir gali tapti avarijos priežastimi.

Gamyklinė navigacija ir informacinės – pramoginės sistemos

Automobilių dizaineriai pasistengė, tad šiandien gamyklinės, tačiau toli gražu ne visada pačios geriausios, kokybės magnetolos jau nepasikeisi įsigyta elektronikos parduotuvėje. Aišku, jeigu įsigijote „Lexus“ su jo firmine garso sistema, tada klausimų nekils, bet ką daryti, jei pirkote „Chevrolet“ ar „Opel“?

Kalbant apie gamyklinę navigaciją, tai šiandien, daugumoje atveju, ją puikiai pavaduoja gerokai daugiau funkcijų turintis išmanusis telefonas, kuriuo naudotis galima ir ne automobilyje.

Sportinis paketas

 Įvairūs paketai, tokie kaip „S-Line“, „M Performance“ ir visa kita gamyklinė išorės puošyba nieko neprideda dinaminėms automobilio charakteristikoms. Be opcijos „power-kit“, keičiančios ne tik variklio, bet ir transmisijos charakteristikas ir sportinės pakabos, išorės puošyba tik vaizdžiai parodo, kad savininkas, galimai, turi tam tikrų kompleksų.

 

Paruošta pagal užsienio spaudą

Prim.lt