Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Naudota „Mazda2“ – automobilis miestui

Šokinėjančios degalų kainos ir problema mieste su parkavimu verčia ne vieną susimąstyti apie
Nuotraukos

Šokinėjančios degalų kainos ir problema mieste su parkavimu verčia ne vieną susimąstyti apie mažus automobilius, nors dar ne taip seniai dažnas tautietis žvalgėsi tik į C ar net didesnės klasės modelius. Dabar, kai vis daugiau žmonių domisi A ir B klase, galima pakalbėti apie šios klasės atstovus. Tarkim tokius, kaip „Mazda2“.

Automobilis debiutavo 2007 m., atnaujintas buvo 2010 m. Atrodytų, nieko ypatingo nėra, tačiau automobilis ganėtinai populiarus. Kodėl?

Neabejotina, viena iš populiarumo priežasčių – išraiškinga išorė. Kadais „Mazda2“ kūrėjai, pasiūlę kelis neįprastus dizaino sprendimus, privertė į juos lygiuotis visą B klasę.

Kėbulo forma tiesiog pulsuoja energija, atsispindinčią dinaminiame paviršiaus ir juo einančių linijų piešinyje. Piešinio pagrindą sudaro modeliui būdingos linijos, į vieną visumą sujungiančios priekines ratų arkas ir kėbulo detales. Veržlumo pojūtį sustiprina linijos, nusitęsiančios automobilio šonais ir įrėminančios galinę „Mazda2“ dalį. Automobilyje jaučiama greičio ir ritmo harmonija.

Automobilis turi ganėtinai masyvų priekinį bamperį. Kartu su šoniniais antdėklais jis vizualiai pažemina automobilio svorio centrą, taip sukurdamas ypatingo stabilumo pojūtį.

Kurdami „Mazda2“, inžinieriai suderino tokius rodiklius, kaip lengvumas, patogumas ir funkcionalumas. Pats modelis nėra didelis, tačiau salone vietos užtenka. Ganėtinai didelė ratų bazė, maksimaliai į šonus nustumti ratai, sumažintas stogo storis ir apgalvotas detalių išdėstymas sukuria erdvės pojūtį.

Iš B klasės modelių, „Mazda2“ virš keleivių galvų palieka bene daugiausia vietos, o priekinėse sėdynėse patogiai įsikuria ir nestandartinio sudėjimo žmonės.

Kurdami automobilio saloną, gamintojai įsiklausė į pirkėjų pageidavimus. Taip automobilyje atsirado 7 litrų daiktadėžė su ištraukiamu skyriumi dažniausiai naudojamiems daiktams. Tarp sėdynių buvo paliktos vietos buteliams ir daiktams, priekiniame panelyje sumontuotas 12 V elektros lizdas.

Greta lizdo sumontuota atskira AUX jungtis skaitmeninių muzikos grotuvų pajungimui. Po centriniu paneliu suformuota nedidelė niša monetoms ar raktams. Viskas – funkcionalu ir apgalvota.

Automobilio bagažinės tūris – 250 l, tad čia laisvai tilps pora lagaminų arba vaikiškas vežimėlis. Sulanksčius galinę sėdynių eilė, bagažinės ilgis padidėja nuo 674 iki 1 313 mm,, tūris – iki 787 l.

Dažniausiai antrinėje rinkoje sutinkami „Mazda2“ modeliai su 1,3 l 75 AG ir 1,5 l 103 AG varikliais. Pirmas gali būti derinamas tik su MPD, antras – tiek su MPD, tiek ir su APD. Abu varikliai, jeigu tik buvo tinkamai prižiūrėti, problemų neturėtų kelt.

Rimtų, „chroniškų“ trūkumų „Mazda2“ neturi, tad antrinėje rinkoje šis modelis ganėtinai populiarus. Ilgiau važinėjant gali užkliūti nebent ne pati geriausia salono garso izoliacija ir palyginti maža prošvaisa, kas mūsų miestuose su aukštais šaligatvių borteliais ypač nemalonu. Būtent todėl, prieš pirkdami naudotą „Mazda2“ būtinai apžiūrėkite jos dugną – ar ant jo nėra likę neatsargų vairavimą išduodančių įlenkimų bei korozijos židinių.

Taip pat prieš įsigyjant naudotą modelį būtina įvertinti jos kėbulo dažų būklę. Automobilio dažai palyginti „minkšti“, todėl greitai susibraižo. Kartais – net labai giliai.

Daugiau pastebėjimų kaip ir nėra. Aišku, reikia nepamiršti laiku keisti tepalus, oro ir kuro filtrus, degalus piltis tik patikimose degalinėse ir vengti aukštų bortelių. Tada net ir nenauja „Mazda2“ be didelių „kaprizų“ ar „staigmenų“ ištikimai jums tarnaus 200 000 km ir daugiau.

 

 

Paruošta pagal užsienio spaudą

Prim.lt