Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Naujasis „Opel Astra“ žavi aerodinamika ir ekonomiškumu

Moderniausia visų laikų „Astra“: oro pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,285.
Nuotraukos
  • Moderniausia visų laikų „Astra“: oro pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,285.
  • Išmanūs dizaino sprendimai: kompaktiškos formos sumažina oro pasipriešinimą.
  • Didelis dėmesys detalėms: optimizuotas galinis oro aptakas, galinis statramstis ir dugno aerodinamika.
  • Pagerintas efektyvumas: puikios aerodinaminės savybės ir naujausios kartos varikliai.

 Lengvesnis, ekonomiškesnis ir dinamiškesnis – šie žodžiai puikiai atspindi naująjį „Opel Astra“ modelį, demonstruojantį didžiulį kokybinį šuolį ir maksimalų efektyvumą. Jo dizainas ir architektūra diktuoja naujus aerodinamikos standartus bei neišduoda „Opel“ tradicijų, kurių ištakos siekia 1984 metus. Tais metais buvo pristatytas legendinis, tuo metu moderniausias sedanas „Kadett E GSi“. Jo oro pasipriešinimo koeficientas siekė vos 0,30. Puiki aerodinamika lemia ekonomiškumą. Tai dar vienas nenuginčijamas „Opel“ koziris.

Pagrindinis naujojo „Astra“ privalumas – gerokai didesnis, lyginant su modelio pirmtaku, kompaktiškumas. Naujasis modelis maždaug 2,5 cm žemesnis ir 0,5 cm siauresnis už savo pirmtaką. Be to, jis gali pasigirti siauresniais ratais. Tačiau to neužtenka, kad automobilis galėtų teisėtai vadintis modernumo pavyzdžiu. Kuriant šį modelį buvo būtina atsižvelgti į kiekvieną, net pačią mažiausią detalę. Inžinieriai daug dėmesio skyrė stogo linijai, galiniam statramsčiui ir dugno aerodinaminei konstrukcijai. Rezultatai akivaizdūs: naujasis kompaktinės klasės „Opel“ modelis priklauso moderniausių modelių elitui bei gali didžiuotis 0,285 oro pasipriešinimo koeficientu.

„Mūsų naujasis „Astra“ modelis pasižymi pačiomis geriausiomis aerodinaminėmis savybėmis nei bet kada anksčiau. Oro pasipriešinimo koeficiento rodikliu jis gerokai pralenkė savo pirmtaką. Kurdami automobilį daug patirties ir žinių sėmėmės bandymuose, ypač moderniame vėjo tunelyje. Šiuos bandymus rengėme kartu su Štutgarto universitetu, su kuriuo kartu dirbame jau daug metų“, – sakė „Opel Aerodynamics“ departamento vadovas Reineris Weidemannas.

„Tai padėjo mums sukurti moderniausią kompaktinės klasės automobilį, kokį tik yra kada nors pagaminęs „Opel“, – pridūrė jis.

Architektūra ir dizainas: nauji aerodinamikos standartai

Ekonomiškesnis, išmanesnis ir modernesnis naujasis „Astra“ pasižymi didžiausiu efektyvumu ir parodo naują „Opel“ dizaino filosofijos – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“ – žingsnį. Kruopščiai tobulinant dinamines savybes ir atliekant daugybę bandymų šio modelio kūrėjams pavyko pasiekti 0,285 oro pasipriešinimo koeficientą.

Naujojo „Astra“ ilgis siekia 4,37 m. Šis modelis yra net 5 cm trumpesnis už savo pirmtaką. Aukštis buvo sumažintas 2,5 cm – iki 1,48 m, o plotis – 0,5 centimetro (1,81 m). Mažesnės dimensijos bei sumažintas skerspjūvio plotas (nuo 0,770 iki 0,642 kvadratinių metrų) taip pat turi lemiamos įtakos geresniems oro pasipriešinimo rodikliams bei degalų sąnaudoms.

Vis dėlto, tobulų aerodinaminių savybių paslaptis yra didelis dėmesys kiekvienai detalei. Inžinieriai suprojektavo lengvai besileidžiančią stogo liniją link galinės automobilio dalies, kad būtų išvengta bet kokio oro pasipriešinimo. Subtilus galinis oro aptakas puikiai paskirsto oro srautą ir neleidžia vėjo sūkuriams blaškyti automobilio. Netgi galinio statramsčio maži kampai specialiai sukurti taip, kad oro srautai pasiskirstytų tolygiau. 

Inžinieriai pasistengė patobulinti naujojo modelio dugno dizainą. Skirtingai negu daugelis konkurentų, „Opel“ komanda nusprendė atsisakyti ištisinės dugno dangos. Vietoj jos buvo suderintos atskiros detalės, užtikrinančios geresnį oro srauto pasiskirstymą. Naujasis modelis dabar turi geresne aerodinamika pasižymintį naujos struktūros dugną.

Mėgstantiems palyginti skaičius galima pasakyti, kad ankstesnės kartos ekologiškiausios „Astra“ modelio versijos oro pasipriešinimo koeficientas buvo 0,325, o naujos kartos bazinės versijos koeficientas siekia 0,285. Netgi naujausias modelis su automatine pavarų dėže, dyzeliniu varikliu ir 18 colių ratlankiais, pasižymėdamas 0,31 pasipriešinimo koeficientu, žymiai lenkia savo pirmtaką. Ir tai dar ne pabaiga – „Opel“ komanda ateityje planuoja pristatyti dar geresne aerodinamika ir ekonomiškumu pasižyminčią „ecoFlex“ versiją.

Ekonomiškumas: pagerinta aerodinamika ir naujausi varikliai

Sprendimas atsisakyti ištisinės dugno dangos lėmė mažesnį bendrą svorį, taigi modelis gali pasigirti mažesnėmis degalų sąnaudomis ir gamybos išlaidomis. Šiuos privalumus tikrai pajus kiekvienas naujojo modelio pirkėjas.

Visos naujojo „Astra“ modelio versijos turės naujausios kartos variklius, išvystančius nuo 70 kW/95 AG iki 147 kW/200 AG galią. Visi naujausi varikliai gali pasiūlyti ne tik dinamiškumą ir mažas degalų sąnaudas, bet ir sklandų darbą bei žemą triukšmo lygį. Pavyzdžiui, naujasis „Astra“ su 1,0 l darbinio tūrio turbininiu varikliu ir „Easytronic 3.0“ transmisija yra ekonomiškiausias benzininis variklis savo klasėje. Tai ir vadiname tikruoju „Astra“ efektyvumu.