Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Renault KADJAR Sukurtas nuotykiams

Suderindamas SUV automobilio, universalo ir sedano savybes, KADJAR
Nuotraukos

KADJAR, pirmasis „Renault“ C segmento miesto visureigis, iš kitų automobilių išsiskiria savo plastišku ir atletišku stiliumi. Visas dėmesys salone sutelktas į vairuotoją, o aukštos kokybės apdailos medžiagos prisideda prie vairavimo malonumo.

Suderindamas SUV automobilio, universalo ir sedano savybes, KADJAR pasižymi visomis tikrojo miesto visureigio savybėmis:

— Padidintas visų varančiųjų ratų sukibimas ir didelė, 200 mm siekianti prošvaisa užtikrina galimybę važiuoti bet kokiais keliais.

— Intuityviai suplanuotas ir erdvus bagažo skyrius, kurio tūris siekia 472 dm3 pagal VDA (527 litrus), yra vienas didžiausių.

— Daugybė pagalbinių vairavimo sistemų garantuoja saugų ir nevarginantį važiavimą.

KADJAR turi naująją „R-Link 2“ sistemą, suteikiančią intuityvų valdymą ir suasmenintą ryšį su automobiliu bei internetu.

KADJAR yra siūlomas su 4 arba 2 ratų pavara, o vėliau kai kurios versijos bus pasiūlytos su „Extended Grip“ sistema.

KADJAR – taupus miesto visureigis, kurio 110 AG turbodyzelinio variklio tarša siekia tik 99 g CO2/km1. Suderintas tiek su mechanine, tiek su automatine dviejų sankabų EDC pavarų dėže, šis variklis KADJAR suteikia žemiausius klasėje CO2 taršos parametrus.

Sukurtas panaudojant jau pasitvirtinusią „Renault-Nissan“ aljanso automobilių platformą, KADJAR tvirtumas yra jo genuose. Jis gaminamas Palensijos gamykloje, kuri buvo patobulinta visomis savybėmis, reikalingomis aukščiausios kokybės gamybai. KADJAR Europoje parduodamas nuo gegužės pabaigos, po kurio laiko prekyba bus išplėsta į Afrikos ir Viduržemio jūros baseino šalis.

Naujas požiūris į miesto visureigių pasaulį

KADJAR žengia į C segmento miesto visureigių rinką su galią, stiprybę ir nuotykį išreiškiančiu stiliumi. Vairavimo malonumą padidina į vairuotoją orientuotas prietaisų skydelis ir aukštos kokybės medžiagos.

Plastiškas ir atletiškas išorės stilius

„Renault KADJAR“ yra C segmento miesto visureigis, suderinantis SUV, sedanų ir universalų bruožus.

Jo dinamiškumą akcentuoja kompaktiški matmenys (4,45 metro ilgio ir 1,84 metro pločio1) ir žema stogo linija (1,60 m).

Priekinė dalis sukuria stiprumo įspūdį. Priekinius žibintus sujungianti chromo juosta padidina platumo įspūdį ir prisideda prie galingo KADJAR charakterio.

Plastiškų formų 17 ir 19 colių lengvo lydinio ratlankiai tik patvirtina apie automobilio dinamiškumą.

Plaukiančias, jausmingas linijas pabrėžia į slenksčius įsiliejančios apatinės durų dalys.

Prie bendrojo galios įspūdžio prisideda švelniai suformuotos šoninės dalys ir raiškūs „pečiai“.

KADJAR prošvaisa, siekianti 200 mm, akimirksniu atskleidžia automobilio galimybes įveikti duobėtus kelius.

Architektūriška priekinių grotelių forma pabrėžia užsispyrusį charakterį, o priekyje ir gale matomos dugno apsaugos – SUV automobiliams būdingi bruožai – pabrėžia KADJAR pasiryžimą važiuoti bet kur.

Žemutinės durų apsaugos patikimai saugo duris ir papildo solidaus automobilio išvaizdą.

Juodos ratų arkos suformuoja apatinės kėbulo dalies pratęsima ir, kartu su anodizuotais stogo rėmais, užsimena apie KADJAR kvietimą nuotykiams.

Ryškią „Renault KADJAR“ tapatybę sustiprina naujas priekinių žibintų ženklas, pirmą kartą panaudotas naujajame „Espace“.

C formos lanku išdėliotos LED (švytinčių diodų) dienos šviesos sukuria automobilio išskirtinumo įspūdį.

Rafinuotas ir subalansuotas KADJAR linijas pabrėžia visose versijose montuojamų kėbulo spalvos šoninių veidrodėlių korpusai ir durų rankenėlės. Blizgantys, juodos spalvos išoriniai veidrodėliai siūlomi tik „Bose“®1 versijoje). Langus ir dienos šviesos žibintus juosiančios chromo juostelės, kaip ir slenksčių apsaugos, pabrėžia šio atletiško miesto visureigio išskirtinumo įspūdį.

Rafinuotas, sportiškas ir gerai suderintas salonas

Skrupulingai išbaigta KADJAR salono apdaila atspindi jo kokybę. Jis nepaprastai stilingai derina komfortą ir rafinuotumą.

Horizontalios prietaisų skydelio linijos sustiprina plataus salono įspūdį. Prietaisų skydelis ir vėdinimo angos yra pabrėžtos elegantiškomis, plonytėmis chromo linijomis. Centrinė konsolė papuošta dviem apdailos juostomis, paryškinančiomis plotį ir automobilio statusą. Ant priekinių durelių ir centrinės konsolės dešinėje esančios rankenėlės nurodo miesto visureigio prigimtį.

Nauja, suapvalintos formos, balto perlo spalvos, laisvų rankų kortelė vairuotoją pamalonina „pasitikimo scenarijumi“. Kai automobilis atrakinamas, užsidega priekiniai, galiniai ir posūkių šviesos signalai.

Atidarius duris, „atgyja“ priekinis skydelis, pasitikdamas vaizdiniu ir garsiniu pasveikinimu. Tuomet TFT skystųjų kristalų ekrane parodomas „Renault KADJAR“ priekis su žibančiais priekiniais žibintais. Po to ekrane rodomas „R-Link“ ženklas.

Prietaisų skydelyje esantis TFT skystųjų kristalų ekranas siūlo keturių rodymo režimų ir penkių spalvų pasirinkimą, leisdamas susikurti pageidaujamą aplinką.

Siūlomi tokie ekrano režimai:

— klasikinis spidometras su analoginiu sūkių indikatoriumi ir centre rodomu greičiu,

— sportiškas spidometras su centre rodomu greičiu ir supaprastintu sūkių indikatoriumi,

— „ekonomijos“ spidometras su grafiku, rodančiu optimalias degalų sąnaudų ribas ir centre rodomu greičiu,

— aptakių linijų spidometras su greičio padalomis, bet be sūkių indikatoriaus.

Išskirtinis sėdėjimo komfortas

Didelėmis šoninio prilaikymo savybėmis pasižyminčios sėdynės lepina ir vilioja. Be to, jos neužima galinei sėdynių eilei reikalingos erdvės. Šiek tiek pakylėtas apatinės dalies priekis užtikrina geresnį prilaikymą ir prisideda prie bendro kelionės komforto. Šoninio prilaikymo elementai apima du trečdalius atlošo aukščio, bet kokio sudėjimo žmonėms garantuodami idealią sėdėjimo poziciją. Dvejopo tankio putomis užpildytos sėdynės yra ypač komfortabilios ir kartu užtikrina tvirtą prilaikymą.

Minkšta prietaisų skydelio apdaila pabrėžia dėmesį detalėms. Tvirtos rankenėlės ir viršutinis prietaisų skydelio dangtelis rodo KADJAR tvirtumą. Juodas rėmelis aplink centrinį ekraną leidžia lengviau įskaityti jame rodomą informaciją.

1,4m2 ploto, skersinių juostų neturintis ir nejudantis stoglangis padidina šviesumą salone.

KADJAR, sujungiantis SUV, universalo ir sedano savybes, yra praktiškas, universalus ir komfortabilus. „R-Link 2“ sistema, siūlanti intuityvias ir suasmenintas sąsajas su automobiliu ir internetu, yra tikrasis automobilio valdymo centras.

Tvirta „Renault KADJAR“ konstrukcija yra perimta iš 4x4 automobilių pasaulio.

Su visų ratų pavara KADJAR suteikia geresnį sukibimą slidžiame kelyje. Iš trijų važiavimo režimų – 2WD, 4WD Auto ir 4WD Lock – vairuotojas gali pasirinkti labiausiai tinkantį.

Versijos su dviejų ratų pavara turi „Extended Grip“ funkciją, esant sunkioms kelio sąlygoms padidinančią ratų sukibimą su keliu. Siekiant kuo didesnio sukibimo, ši funkcija derinama su purvui ir sniegui skirtomis padangomis.

200 mm siekianti prošvaisa ir dideli pakilimo bei nusileidimo kampai, atitinkamai siekiantys 18 ir 28 laipsnius, garantuoja išskirtinę galimybę važiuoti bet kokiais keliais.

Kėbulą iš priekio ir galo saugo specialios apsaugos.

KADJAR salono pritaikymas specifiniams poreikiams yra lengvas ir intuityvus. Bagažinėje esančios rankenėlės, valdančios „Easy Break“ sistemą, automatiškai sulanksto 60/40 dalimis padalytas galines sėdynes. Be to, priekinė keleivio sėdynė gali būti nulenkta į priekį, suformuojant mažą stalą. Toks sprendimas leidžia salone vežti ilgesnius nei 2,5 metro daiktus. Dvigubos bagažinės grindys leidžia pasirinkti „aukštą“ poziciją ir visiškai lygias grindis, suformuojant dideliems objektams tinkamą erdvę, arba „žemą“ poziciją, užtikrinančią didžiausią krovinių skyriaus tūrį, siekiantį 472 dm3 pagal VDA sistemą (527 litrus)1.

Bagažinė taip pat gali būti padalyta į du arba tris skyrius, išmaniai gabenant gerai apsaugotą bagažą. Po bagažinės grindimis yra numatyta vieta, kur galima paslėpti kai kuriose krovinių skyriaus konfigūracijose nenaudojamą bagažinės uždangalą.

„Renault KADJAR“ turi ir priekabos tempimo grąžulą, kuris gali būti lengvai atlenktas, naudojant bagažinėje esančią svirtį. Salonas suteikia įspūdingą erdvę.

910 mm siekiantis aukštis iki lubų ir 1 455 mm plotis alkūnių lygmenyje yra vieni geriausių šiame segmente.

Centrinė konsolė yra suprojektuota siekiant pateikti patogias daiktų laikymo vietas. „Renault KADJAR“ salone bendra praktiškų dėtuvių talpa siekia 30 litrų, įskaitant ir 7,5 litro tūrio dėtuvę priekiniame skyde.

Vairuotojo pozicija su komfortabiliomis, kūną apglėbiančiomis sėdynėmis yra artima sedanui.

KADJAR taip pat yra ypač manevringas – jo apsisukimo diametras siekia 10,72 metro. Renault KADJAR turi daug kasdienį vairavimą palengvinančių pagalbinių vairavimo sistemų, įskaitant „laisvų rankų“ statymo įrangą ir galinę kamerą, palengvinančią statymą miestuose.

Pradžioje pasiūlyta naujajame „Espace“, naujoji „Renault R-Link 2“ sistema, veikianti kaip planšetinis kompiuteris, suteikia intuityvaus ir suasmeninto valdymo galimybę. Dabar ši sistema siūloma ir KADJAR automobilyje.

Jos 7 colių ekranas pasižymi vaizdo ryškumu ir reakcijos greičiu, gerokai palengvindamas naudojimąsi sistema. Išmanus ir intuityvus valdymo algoritmas primena įprastus planšetinius kompiuterius, įskaitant „paspausk ir tempk“ piktogramas ir paslinkimo bei priartinimo funkcijas.

Pagrindiniai puslapiai dabar gali būti konfigūruojami, suteikiant tiesioginį priėjimą prie dažniausiai naudojamų funkcijų ir leidžiant suasmeninti valdymo sistemą.

Galima išsaugoti šešis škirtingus profilius su jų individualiais nustatymais: su „R-Link 2“ galima konfigūruoti visas pagalbines vairavimo sistemas, taip pat navigaciją ir multimedijos įrenginius.

 „R-Link 2“ suteikia paprastą ir intuityvų šių funkcijų ir paslaugų valdymą:

Navigacija. „TomTom“ žemėlapiai su „Birdview“ ekranu yra tikslūs ir patogūs naudotis.

Telefonas. Mobiliųjų telefonų suderinimas, pasinaudojant „Bluetooth“ sąsaja, yra lengvas.

Radijas. Skaitmeninio radijo garso kokybė su DAB (skaitmeniniu radiju)1 padidina klausymo malonumą.

Programos. Didelis programų ir paslaugų pasirinkimas sukurtas specialiai naudoti automobilyje.

Dabar didelis programų pasirinkimas aprėpia visas sritis – automobilizmo, kelionių, naujienų, bendravimo – ir pateikia praktiškų patarimų.

„R-Link 2“ paketas siūlomas su dvylikos mėnesių „TomTom“ eismo informacija realiu laiku, Europos žemėlapių atnaujinimu ir galimybe pasinaudoti „R-Link Store“ programų parduotuve, atsisiunčiant tiek mokamas, tiek nemokamas programas.

Europoje1 naudotojams pateikiama ir nemokama trijų mėnesių „Coyote“ vairavimo pagalbinės sistemos prenumerata.

KADJAR salone yra keli elektros energijos tiekimo būdai: du USB lizdai, vienas 12 voltų lizdas priekyje ir toks pat lizdas – gale.

Įjungiamos pasinaudojant KADJAR „R-Link 2“ meniu, šios sistemos yra skirtos:

Išvengti susidūrimų

Aktyvi avarinio stabdymo sistema (AEBS). Ši sistema, veikianti esant nuo 30 iki 140 km/h greičiui, perspėja vairuotoją apie pastebėtą susidūrimo pavojų su priekyje esančiu automobiliu. Jeigu vairuotojas nereaguoja arba jo reakcija nėra staigi, siekiant išvengti susidūrimo arba sumažinti jo stiprumą, automatiškai įjungiami stabdžiai.

Perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos. Ši funkcija įjungiama viršijus 70 km/h. Vairuotojas perspėjamas, kai nevalingai kertama ištisinė arba brūkšninė eismo juosta. Ši sistema padidina saugumą, įspėdama vairuotoją apie iškilusią grėsmę automobiliui nuvažiuoti nuo kelio.

Aklosios zonos stebėjimo sistema. Automobilį užfiksavus aklojoje zonoje, ši sistema perspėja vairuotoją ant šoninių veidrodėlių užsidegančiu signalu, taip užtikrinant saugesnį lenkimą.

Pagalba vairuotojui, manevruojant nedideliu greičiu

„Easy Park Assist“. Jutikliams nustačius statymui tinkamą erdvę, ši sistema statymo metu perima vairo kontrolę. „Easy Park Assist“ funkcija apima tris skirtingus statymo režimus: paralelinį, statmeną ir kampinį.

Visa informacija, susijusi su manevravimu (grafinis manevro rodymas, galinės eigos kameros vaizdas ir jutiklių signalai) rodoma centriniame ekrane. Visais atvejais vairuotojas išsaugo stabdžių ir akceleratoriaus kontrolę.

Priekinė, galinė ir šoninė statymo pagalba. Ši sistema padeda statymo manevrus atliekančiam vairuotojui, neperimdama kontrolės. Ultragarso jutikliai suteikia 360° apsaugą, pespėjant vairuotoją apie bet kokio susidūrimo tikimybę.

Galinė kamera. Automobiliui važiuojant atbuline eiga, kameros vaizdas perteikiamas jutikliniame ekrane. Šis vaizdas rodomas su automobilio „šešėliu“, nurodančiu tolimesnę automobilio judėjimo kryptį.

Pajudėjimo į įkalnę pagalba. Ši funkcija, pajudant iš vietos įkalnėje, kurios nuolydis siekia arba yra didesnis nei 5 procentai, automatiškai įjungiama trims sekundėms. Ji įjungia stabdžius, apsaugant automobilį nuo riedėjimo atgal ir vairuotojui suteikiant galimybę pajudėti iš vietos.

Pagalba atpalaiduojančiam ir atsakingam važiavimui

Kelio ženklų atpažinimo sistema su greičio perspėjimo funkcija. Ši sistema perspėja vairuotoją laikytis nustatyto greičio režimo ir užfiksuotą leistiną greitį automatiškai pasiūlydama greičio ribotuvo nustatymams.

Pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu. Sistema palaiko pastovų automobilio greitį, o greičio ribotuvas padeda vairuotojui nepažeisti greičio režimo.

 „Renault“, atlenkiamą priekabos tempimo grąžulą pasiūlydami C segmento automobilyje, šią įrangą daro prieinamą kur kas platesnėms automobilininkų masėms. Bagažinėje esančia svirtimi grąžulas paslepiamas po automobiliu. Jeigu jis nepatikimai užfiksuotas, apie tai perspėja įspėjanti lemputė ir garso signalas.

Aliumininiai stogo rėmai su paprasta įranga leidžia pritvirtinti dviračių, slidžių laikiklius ar stogo bagažinę, taip padidinant automobilio pakrovimo galimybes.

Novatoriška nuo slydimo apsauganti danga panaudota visame krovinių skyriuje, įskaitant sėdynių nugarėles, kurias nulenkus suformuojamos bagažo skyriaus grindys.

Specialiai KADJAR sukurtas neslidus slenkstis, sustiprinantis 4x4 automobilio įspūdį.

Šis slenkstis palengvina įsėdimą į automobilį ir išlipimą iš jo, taip pat leidžia patogiau pasiekti ant stogo gabenamą krovinį. Jis papildomai apsaugo kėbulą nuo kitų automobilių durelių smūgių.

Plačios ratų arkos akcentuoja solidžią ir tvirtą automobilio išvaizdą. Priekinių ir galinių ratų arkos yra apsaugotos nuo įbrėžimų ir kontaktų su kitų automobilių durelėmis.

Apšviestos šoninės kėbulo juostos papildo automobilio išvaizdą ir apsaugo jį nuo kasdien važinėjant galimų smūgių. Apšvietimas kėbulo apačioje sukuria malonų, viliojantį efektą ir apšviečia aplinką, palengvindamas įsėdimą į automobilį.

Viliojantis ištrūkti ir draugiškas aplinkai

Siūlomas su visų ratų pavara, KADJAR didžiuojasi įvairiomis galimybėmis. Priekiniais ratais varomą versiją suderinus su „Extended Grip“ funkcija, ji savo gebėjimus rodo net sudėtinguose kelio ruožuose.

KADJAR yra siūlomas su „Energy“ variklių gama, galią suderinančia su nedidele CO2 tarša.

Su „Energy dCi 130“ varikliu, visais ratais varoma KADJAR versija 4WD naudojasi „Renault-Nissan“ aljanso sukurta elektronine traukos kontrolės sistema. Ši sistema, atsižvelgdama į automobilio greitį ir ratų sukibimą, nuolat derina sukimo momento perdavimą, visuomet užtikrindama idealų jo paskirstymą tarp priekinių ir galinių ratų.

Visų ratų pavaros sistema „ALL MODE 4x4-I“, valdoma sukiojamu jungikliu, leidžia pasirinkti tris skirtingus režimus:

 „Lock“ režimas elektroniniu būdu fiksuoja keturių ratų pavarą ir 50 procentų sukimo momento perduoda galiniams ratams. Toks pasirinkimas rekomenduojamas negreitai važiuojant sudėtingu, nelygiu paviršiumi arba slidžiu keliu – sniegu, purvu, žvyru arba smėliu. Sunkiausioms sąlygoms skirtas režimas veikia važiuojant mažesniu nei 40 km/h greičiu.

„Auto“ režimu sukimo momentas, įvertinant sukibimą su keliu, yra automatiškai paskirstomas tarp priekinių ir galinių ratų.

Įprastomis sąlygomis sukimo momentas perduodamas tik priekiniams ratams.

Šiems praradus sukibimą, iki 50 procentų sukimo momento perduodama galiniam tiltui.

Ekstremaliomis sąlygomis po 50 procentų sukimo momento padalijama abiem tiltams.

Pajudant iš vietos sistema sukimo momentą perduoda visiems keturiems ratams

„2WD“ režimu transmisija veikia naudodama tik priekinių ratų pavarą.

esantis indikatorius vairuotojui rodo transmisijos veikimo būklę, realiu laiku priekiniams ir galiniams ratams perteikiant tenkantį sukimo momentą. Priklausomai nuo įrangos lygio KADJAR versijos su priekinių ratų pavara gali turėti „Extended Grip“ funkciją.

Ši pažangi traukos kontrolės sistema automobiliui leidžia išsaugoti sukibimą su keliu esant sudėtingoms kelio sąlygoms. Pavyzdžiui, važiuojant sniegu, purvu arba smėliu.

„Extended Grip“ sistema yra derinama su 17 colių, purvui ir sniegui skirtomis padangomis. Jų specifinis protektoriaus raštas suprojektuotas geresniam išsivalymui nuo purvo, smėlio arba sniego.

Pasukus centrinėje konsolėje esantį jungiklį, vairuotojas gali pasirinkti šiuos transmisijos veikimo režimus: „Kelio“, „Grunto“ arba „Eksperto“.

„Kelio“ režimas yra numatytasis pagrindinis režimas ir turėtų būti pasirenkamas važiuojant tvirta kelio danga. Jis atitinka normalius traukos kontrolės nustatymus. Pasirinkus kitą režimą, sistema automatiškai sugrįš į „Kelio“ nustatymus iš karto, kai bus pasiektas 40 km/h greitis.

Pasirinkęs „Grunto“ režimą, vairuotojas traukos kontrolę perjungia į „Extended Grip“ padidinto sukibimo parinktį.

Šis režimas automatiškai derina sukimo momentą ir stabdžius, leidžiant didesnį priekinių ratų slydimą.

„Expert“ režimas leidžia vairuotojui visiškai kontroliuoti variklio sukimo momentą, valdant greitėjimą, o stabdžių kontrolę paliekant sistemai.

KADJAR naudojama sumažinto tūrio „Energy“ variklių gama. Visi KADJAR varikliai turi „Stop & Start“ sistemą ir stabdymo metu išsiskiriančios energijos regeneravimą. Šiuose varikliuose panaudotos naujausios, trintį sumažinančios technologijos (kintamo tūrio alyvos siurblys, temperatūros valdymas, pažangios paviršių apdorojimo technologijos).

pateikiant dviejų sankabų transmisijos komfortą ir veikimo sklandumą.

 „Energy dCi 130“ variklis, siūlomas tiek su priekinių arba visų ratų pavara, siūlo daug naujų technologijų. Šis 1 598 cm3 darbinio tūrio, 16 vožtuvų dyzelinis variklis pasiekia 96 kW (130 AG) pajėgumą. Jis yra derinamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Ypač efektyvi „Energy dCi 130“ konstrukcija remiasi „Formulės 1“ varžybose sukaupta „Renault“ patirtimi.

Šis 1,6 litro tūrio dyzelinis variklis vidutiniškai naudoja 4,3 l/100 km, o jo CO2 tarša siekia 113 g/km2.

320 Nm sukimo momento rezervas, kurio 80 procentų yra pasiekiama esant plačiam sūkių diapazonui, jau nuo 1 500 sūkių per minutę suteikia žvalų ir efektyvų greitėjimą ir vairavimo malonumą. Platus šio dyzelinio variklio veikimo diapazonas leidžia lengvai pasiekti 4 500 sūkių per minutę, suteikiantį vairavimo džiaugsmą ir prilygstantį didesnių variklių pajėgumui.

Siekiant atitikti „Euro 6b“ taršos standartus, varikliai yra su NOx sulaikymo sistemomis1 ir priežiūros nereikalaujančiais kietųjų dalelių filtrais, sumažinančiais eksploatacijos kaštus.

Pasiekiantis 130 AG esant 5 500 aps./min. ir 205 Nm esant 2 000 aps./min., šis1,2 litro turbokompresorinis variklis pasižymi dviejų litrų tūrio atmosferinio variklio galia. Dėl tiesioginio įpurškimo ir integruoto kolektoriaus jis veikia žvaliai ir sklandžiai. 90 procentų jo stipraus sukimo momento yra pasiekiama nuo 1 500 aps./min. ir 100 procentų – diapazone nuo 2 000 iki 3 000 aps./min.

Tiesioginio įpurškimo sistema taip pat pagerina degimo procesą, sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 taršą, pasiekiant 5,6 l/100 km ir 126 g CO2, išmetamus vienam kilometrui kelio.

Priežiūra buvo sumažinta iki minimumo: alyvos su ekologišku filtru keitimas yra reikalingas tik kas 30 000 kilometrų, o paskirstymo grandinės niekuomet nereikia keisti. Eksploatacijos kaštus gerokai sumažina ir nedidelės degalų sąnaudos.

Atskiras dėmesys buvo skirtas variklio triukšmingumui. Jis, net pasiekęs aukštus sūkius, skleidžia tylų ir malonų garsą.

 KADJAR yra siūlomas ir su „Renault Driving eco2“ ekonominio vairavimo funkcijomis, kurios padeda vairuotojui pasirinkti ekonomišką ir aplinkai draugišką vairavimo stilių.

KADJAR taip pat turi praktiškam, kasdieniam važinėjimui skirtą „Eco“ režimą, kuris, valdydamas variklio galią ir kartu ją palaikydamas priimtiname lygmenyje, pastebimai sumažina sąnaudas.

KADJAR yra sukurtas naudojant stiprią techninę bazę ir platformą, kuri jau buvo išbandyta „Renault-Nissan“ aljanso automobiliuose.

KADJAR buvo išbandytas ekstremaliomis sąlygomis ir suderintas užtikrinant puikias važiavimo ir valdymo savybes.

„Renault KADJAR“ yra gaminamas naudojant „Renault-Nissan“ aljanso platformą CMF C/D, pastarųjų ketverių metų bendros veiklos rezultatą. Gamyba yra pasidalinta tarp „Renault“ ir „Nissan“. Šiame projekte „Renault“ realizavo savo projektavimo, galinių pakabų ir transmisijų gamybos žinias. CMF C/D platforma, savo vertę jau įrodžiusi trijuose „Renault“ ir „Nissan“ modeliuose (naujajame „Espace“, „Nissan Qashqai“ ir „X-Trail“), patvirtina aljanso kaip krosoverių segmento eksperto statusą.

KADJAR buvo bandomas naudojant statinio ir dinaminio bandymo metodus, užtikrinant atitikimą „Renault“ keliamiems standartams. Siekiant patvirtinti patikimumą ir ilgaamžiškumą, bandymų režimu nuvažiuota daugiau nei 650 000 kilometrų.

KADJAR bus parduodamas tarptautinėse rinkose, todėl yra suprojektuotas atsižvelgiant tiek į itin šalto, tiek karšto klimato iššūkius, jį pritaikant įvairiausioms kelio sąlygoms.

„Renault“ ekspertai analizavo KADJAR galimybę atitikti vairuotojų poreikius esant ekstremalioms sąlygoms. Specialūs testai buvo atliekami Ispanijoje ir Švedijoje, siekiant įvertinti jo galimybes esant svylinančiam karščiui ir stingdančiam šalčiui (–35 °C).

Automobilis buvo bandomas įvairiausiais važiavimo režimais (lygumose, miestuose, greitkeliuose, regioniniuose keliuose ir t. t.) ir išmėginant visas galimas situacijas, tuo metu optimizuojant valdymą, sukibimą, klimato kontrolės sistemą, garso izoliaciją ir kitą įrangą.

Šių bandymų metu buvo padidintas vairavimo pojūtis, į posūkį sukančiam vairuotojui suteikiantis geresnį atoveiksmį.

Antikorozinės dangos storis po slenksčiais buvo padidintas iki 1 000 mikronų, siekiant padidinti atsparumą skaldos poveikiui (segmento vidurkis siekia 650 mikronų).

Kaip ir visose „Renault“ programose, KADJAR atliko bandymų seriją, atitinkančią pačias sudėtingiausias naudojimo sąlygas.

Šie išbandymai, kurių metu visos funkcijos buvo naudojamos pakartotinai ir intensyviai, pagreitino automobilio dėvėjimosi procesą, kad būtų galima įvertinti jo patvarumą. Keturi bandymų mėnesiai atitiko trejus automobilio naudojimo metus.

Bandymuose naudotas didelis automobilių asortimentas, siekiant išbandyti skirtingas versijas, o kitos bandymų fazės buvo atliekamos pasirengiant gamybos procesams.

Automobilio svorio mažinimas yra esminė priemonė, leidžianti padidinti efektyvumą. Svoris yra pagrindinis faktorius, lemiantis automobilio CO2 taršą. Automobilio išmetamų CO2 taršos ir jo svorio santykis yra 1 ir 10 000. Kitaip tariant, automobilio svorį sumažinant 10 kilogramų, jo CO2 tarša sumažėja 1 gramu.

„Renault“ sukūrė naujus dizaino ir gamybos metodus, leidžiančius efektyviai mažinti automobilių svorį.

KADJAR svorį sumažinti padėjo CMF-C/D platforma, kuri yra 40 kilogramų lengvesnė už anksčiau šiame segmente naudotas platformas.

Kitas faktorius, prisidedantis prie mažesnio svorio, yra gamyboje naudojama karštojo štampavimo technologija.

Metalo lakštai įkaitinami iki 900 °C temperatūros ir tuomet formuojami presuose. Metalo temperatūra per kelias sekundes vėl sumažinama, naudojant integruotą aušinimo sistemą.

Ši technologija leidžia suformuoti plonesnį plieno lakštą, kurio tvirtumas išsaugo nepakitusį mechaninį atsparumą.

Mažesnis svoris sumažina CO2 taršą.

KADJAR talkina aerodinamiškos kėbulo formos, sumažinančios degalų sąnaudas ir CO2 taršą.

KADJAR buvo bandomas aerodinaminiame tunelyje, siekiant suderinti dizaino reikalavimus ir aerodinamines savybes. Atskiras dėmesys buvo skirtas ratlankių ir išorinių veidrodėlių dizainui, aptakams ir oro įsiurbimo angoms.

Automobilio dugnas uždengtas skydais, leidžiančiais orui laisvai tekėti po automobiliu.

Kadangi miesto visureigiai tradiciškai pasižymi didesne prošvaisa, priekyje esantis deflektorius orą nukreipia aplink ratų arkas, taip šiose vietose sumažindamas sūkurius.

KADJAR turi ir aktyvias oro įsiurbimo angų sklendes. Užvedus variklį, jos yra uždarytos, o automatiškai atsidaro tuomet, kai varikliui prireikia aušinimo.

Šios visos priemonės, važiuojant 130 km/h greičiu, leido visų variklių CO2 taršą sumažinti 4 g/km, o degalų sąnaudas – 0,62 l/100 km.

Ekonomiškų variklių gama, puikios savybės mieste ir esant įvairiausioms kelio sąlygoms, patrauklus dizainas ir kokybiška įranga – KADJAR turi viską, kas yra būtina su „Renault“ ambicijomis išsilaikyti kompaktinių miesto visureigių segmente.