Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Kaip patekti į apšalusį automobilį

Nors apšalti automobilis gali ir dienos metu, lyjant
Nuotraukos

Atėjo žiema, tad netrukus aplink bus daug sniego, ledo ir... su tuo susijusių problemų. Viena jų, besikeičiantys orai, po kurių rytais nuo automobilio langų tenka gramdyti ledą ar kovoti su prišalusiomis durelėmis. Aišku, geriausias variantas žiemą laikyti automobilį dengtoje aikštelėje ar garaže šių problemų padėtų išvengti, tačiau ne visi tokią galimybę turi.

 

Nors apšalti automobilis gali ir dienos metu, lyjant „lediniam lietui“, kai esant minusinei temperatūrai dangus gausiai laisto žemę lietumi ar sniegu. Stovite prie apšalusio, tiesiogine šio žodžio prasme, automobilio ir nežinote ką daryti? Pamėginsime jums padėti.

Po „ledinio lietaus“ iškyla du pagrindiniai klausimai – kaip saugiai atidaryti prišalusias duris ir kaip nuo ledų išlaisvinti langus? Svarbesnis yra pirmas uždavinys, nes nepatekus į automobilį nebus prasmės valyti ir jo langų. Vis tiek niekur neišvažiuosime.

Kita vertus, paklausius orų prognozės, galima imtis prevencinių veiksmų, palengvinančių vėlesnį patekimą į transporto priemonę. Būdas paprastas ir ganėtinai pigus – reikia artimiausioje automobilių prekių parduotuvėje nusipirkti specialią, nuo prišalimo gumas saugančią priemonę ir ja gerai nupurkšti ne tik visas automobilio durelių sandarinimo gumas, bet ir tarpus tarp durelių iš kėbulo. Pastaroji procedūra atlieka iš išorės. Jeigu matote, kad trūksta priemonės, pasirūpinkite bent vairuotojo durelėmis. Visgi taupyti šiuo atveju neverta. Besikeičianti gamta ir nuolatiniai krituliai vis tieks nuplaus didesnę apsaugos dalį, o mūsų tikslas, kad ant gumų liktų bent nedidelis preparato, saugančio dureles nuo prišalimo, kiekis. Nes tik tad galėsime nesunkiai patekti į vidų, užvesti variklį ir gerai pašildyti visą automobilį.

Ką daryti, jeigu su prevencija nespėjome? Tada teks padirbėti rankomis. Visų pirma delnu stipriai pabeldžiama į dureles, apeidami ratu visą jų perimetrą. Tokiu būdu mes ne tik suskaldome dureles sukausčiusį ledą, bet ir susmulkiname jo kristalus, kurie ir laiko sukabinę durelių sandarinimo gumas.

Deja, tokio „plojimo“ užtenka ne visada. Kartais šlapias sniegas užšąla ir tarpelyje tarp durelių ir kėbulo. Problemos prasideda tada, kai jo kiekis yra toks, jog fiziški neleidžia atidaryti durelių net ir tada, kai guminės tarpinės išlaisvintos iš ledų. Tokiu atveju reikia pasiieškoti kokio nors plokščio, kieto plastmasinio „įrankio“ ir juo pamėginti išgremžti tarpe tarp durelių ir kėbulo susikaupusį sniegą. Tik nenaudokite jokių metalinių „įnagių“, nes taip rizikuojate pažeisti automobilio dažų sluoksnį.

Jeigu vairuotojo durelės prišalusios ir niekaip nenori pasiduoti, analogišką procedūrą galima atlikti su kitomis automobilio durimis. Jeigu pavyks atidaryti bent vienas iš jų ir patekti į salono vidų, visi kiti klausimai irgi išsispręs. Neturime nieko prieš dvidurius automobilius, tačiau žiemą penkiaduriai – praktiškiau.

Pašildžius saloną „atsileis“ ir visos likusios durelės, atitirps stiklai ir išsispręs kitos nedidelės žiemos problemos. Užvedus variklį ir salonui sušilus, rekomenduotina keliauti į artimiausią plovyklą. Ten neskubant, kruopščiai nuplauti ledo likučius ir nusausinti transporto priemonę. Tada, taisant ankstesnes klaidas, sandarinimo gumas nupurkšti nuo užšalimo saugančia priemone ir ramiai leistis į kelionę snieguotais keliais žinant, kad kitą rytą nebeteks „kovoti“ su užšalusiomis durelėmis, kas, panašu, tampa kasdienybe.

 

Prim.lt