Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Mikro autobusų ir automobilių antikorozinis padengimas

Dažnas mūsų tautietis įsitikinęs, kad antikorozine danga tikslinga dengt
Nuotraukos

2014.03.10.

Dažnas mūsų tautietis įsitikinęs, kad antikorozine danga tikslinga dengti tik naujų automobilių dugnus ir slenksčius, arba tai apsimoka daryti prieš žiemą. Reali situacija yra kiek kitokia –teigia „Autotranzito“ serviso vadovas Edvinas Kalinka, kurio padedami šiandien ir pabandysime pasiaiškinti, kada ir kaip tikslinga dengti automobilių, tiek lengvųjų, tiek ir komercinių, dugnus antikorozine medžiaga.


 1.      Kada reikia dengti automobilio dugną (tik įsigijus, po metų, kasmet)? 

Dugną ir vidines automobilio dalis galima dengti bet kada, bet kuo anksčiau tai bus padaryta, tuo geriau. Neverta laukti, nes korozija tikrai nelauks. Pakartotinai rekomenduojama dugną dengti po 3 metu.

 2.      Kuo skiriasi profesionalus ir „garažinis“ padengimas? 

Profesionalus padengimas nuo garažinio visų pirma skiriasi padengimo kokybe. Taip pat, dirbant profesionaliai, medžiagų išpurškimui naudojami aukšto slėgio siurbliai ir įranga kuri užtikrina kokybišką padengimą sunkiai prieinamose vietose. Tai tarsi garantas, kad neliks nepadengtų vietų. Dirbant naudojamos ir automobilių padengimo schemos, pagal kurias matosi kur ir kokius zondus reikia naudoti ir kaip prieiti prie visu vidinių ertmių. Dirbant be specialios įrangos tai būtų tiesiog neįmanoma.

 3.      Kokias medžiagas naudojate? 

Automobilio padengimui naudojamos „Dinitrol ML“, „Dinitrol 4941“, siekiant pagerinti garso izoliaciją naudojama „Dinitrol 479“.

 4.      Kaip ruošiate automobilį padengimui?

Nuo automobilio nuimami ratai, posparniai, apsauginės dugno plastmasės. Vėliau automobilio dugnas nuplaunamas ir džiovinamas karštu oru.

 5.      Kaip užtaisote skyles ar šalinate korozijos žymes?

Nedideli korozijos židiniai padengus juos „Dinitrol ML“ medžiaga, kurios sudėtyje yra rūdžių surišėjo, neutralizuojami. Didesni korozijos židiniai ir kiaurymės reikalauja mechaninio įsikišimo; jie valomi mechaniniais šepečiais arba dedami specialūs lopai, bet tai atskira tema.

 6.      Kuris metų laikas automobiliams pavojingiausias?

Pavojingiausias automobiliui yra vadinamasis šaltasis sezonas, kai keliai barstomi druska. Tada automobiliai kenčia ne tik nuo šalčio ir drėgmės, bet jų apsaugą ardo ir druskos. Visgi apie automobilio dugno ir arkų apsaugą reiktų nepamiršti ir kitais metų laikais.

 7.      Yra skirtumas tarp lengvojo ir komercinio automobilio dugno dengimo?

Tarp lengvojo ir komercinio automobilio didelio skirtumo nėra, tik lengvuosiuose automobiliuose kartais dugnas vietomis būna padengtas garso izoliacija. Tai dažnai klaidina savininkus, kurie pamatę garso izoliaciją galvoja, kad automobilis padengtas antikorozine medžiaga ir papildomai juo rūpintis nebereikia.

 8.      Kokias klaidas dažniausiai daro mūsų taupūs tautiečiai?

Dažniausiai laukiama, kol atsiranda rūdys ir tik tada puolama rūpintis automobiliu. Antra dažniausiai pasitaikanti klaida – visi nori išpurkšti automobilį rudenį, prieš žiemą, tada taip susidaro didžiausios eilės. Kaip jau minėjau, rūpintis automobiliu būtina visus metus, nereikia laukti, kol orai subjurs.

 9.      Ką galima padaryti pačiam, kad dugnas mažiau rūdytų?

Turint sąlygas galima pačiam bandyti padengti dugną antikorozine medžiaga, tačiau tai daryti galima tik kol dugnas nepažeistas korozijos.

10.    Ko daryti negalima?

Nepatarčiau dengti dugno gerai jo nenuplovus ir pilnai neišdžiovinus. Likęs purvas ir drėgmė, net ir po antikorozine danga, toliau „ės“ metalą.

11.    Ką patartumėt abejojantiems?

Abejojantiems ar verta apsaugoti automobilį patarimas būtų toks – jeigu automobilį eksploatuosite ilgiau negu 3 metus, tai investicija tikrai atsipirks. Jeigu važinėti planuojate trumpiau, tada verta būtų pagalvoti apie dalinį vidinių erdvių arba dugno ir slenksčių padengimą. Konkrečias vietas, kurios bus dengiamos, nustatome apžiūrėję automobilį.

 

Dėkui už pokalbį

Kalbėjosi V. Misevičius

Prim.lt