Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Renault Master“ į aplinką išmes mažiau anglies dvideginio

Šiais metais dujų išmetimo lygis kris 16g/km – tokį sumažėjimą lemia iki 0,6 l/100 km sutaupytų degalų.
Nuotraukos

2010 m. pristatytos „Renault Master“ anglies dvideginio emisijos ir vėl bus sumažintos. Šiais metais dujų išmetimo lygis kris 16g/km – tokį sumažėjimą lemia iki 0,6 l/100 km sutaupytų degalų.

Taip pat bus praplėstos ir „Renault“ mikroautobuso komplektavimo galimybės – nuo šiol pirkėjai galės rinktis naują garso įrangą, pneumatinę pakabą ir naują „dCi 100“ variklį, montuojamą „Chassis Cab“, „Chassis Double Cab“ ir „Platform Cab“ modeliuose.

„Renault Master“ užima 15 proc. Europos mikroautobusų rinkos, o tai užtikrina pirmąją „Renault“ vietą tarp Europos lengvųjų komercinių automobilių gamintojų. Šią poziciją kompanija užima nuo 1998-ųjų.

Kartu su naujausios kartos „Master“ pristatymu 2010 m. įvyko ir specialiai „Renault“ mikroautobusui sukurto „M9T“ variklio premjera. Šį Kleone gaminamą 2,3 l darbinio tūrio dCi motorą galima rinktis trijų galingumo lygių – 100, 125 arba 150 arklio galių. Šiais metais variklis buvo patobulintas ir dabar sunaudoja iki 0,6 l/100 km mažiau degalų. Anglies dioksido emisijos sumažėjo 16 g/km (dabar „L1H1“ 125 AG modifikacija sunaudoja 7,5 l/100 km, o anglies dvideginio išmetimas siekia 197 g/km).

Siekdami tokių rezultatų, „Renault“ inžinieriai daugiausia dėmesio skyrė šiems patobulinimams:

- Patobulinta aušinimo sistema paankstinant vandens apytakos pradžią.

- Naujos alyvos ir vairo stiprintuvo skysčio pompos.

- Naujos padangos, mažinančios degalų suvartojimą.

- Nauji pavarų dėžės tepalai.

Šie patobulinimai per trejus „L2H2 dCi 125“ keleivinio mikroautobuso eksploatacijos metus iš viso leis sutaupyti daugiau nei 3 tūkst. eurų[1] (apie 10 tūkst. litų) ir 525 eurų (apie 1,8 tūkst. litų).

Ieškantys aukštesnio komforto lygio salone gali rinktis naujas, paprasčiau naudojamas ir geresnių charakteristikų automagnetolas. Tarp „Comfort“ komplektavimo lygyje montuojamo „R-Plug&Radio“ grotuvo integruotų galimybių yra „Bluetooth“ ir „USB“ jungtys, tuo tarpu pasirenkamoji „R-Plug&Radio+“ versija taip pat turės ir CD grotuvą, galimybę groti MP3 įrašus bei atskirą ekraną.

Pneumatinė pakaba priekinių varančiųjų ratų „Master“ mikroautobusuose

Tarp papildomos įrangos esantys oriniai amortizatoriai komplektuojami su dauguma priekinių varančiųjų ratų modelių, nepriklausomai nuo variklio („Panel Vans“, „Chassis Cab“, „Chassis Double Cab“, „Platform Cab“), išskyrus 2,8 tonos sveriantį „GVW“ variantą. Pneumatinės pakabos privalumai:

  • Išlaikoma pastovi prošvaisa, nepriklausomai nuo pakrovimo lygio; išlyginami skirtumai tarp kairės ir dešinės automobilio pusių.
  • Sudaroma galimybė akimirksniu padidinti bendrą arba galinės ašies prošvaisą.
  • Galinę pakabos dalį galima nuleisti taip pasiekiant itin mažą slenksčio aukštį (450 mm).
  • Rankinių būdu reguliuojamas galinės dalies aukštis – padidinamas arba sumažinamas, atitinkamai, 70 ir 60 mm.

Trumpai apie kitus pakeitimus

  • Kartu su atnaujintu modeliu pristatyta ir dvigubų galinių varomųjų ratų modeliams skirta iki 3,5 tonos svorio priekabą galinti tempti įranga. Lyginant su senesniu „Master“ modeliu tai iš viso padidins svorį 500 kg – bendroji automobilio ir priekabos masė pakils nuo 6,5 iki 7 tonų.
  • „dCi 100“ variklis bus montuojamas „Chassis Cab“, „Chassis Double Cab“ ir „Platform Cab“ modifikacijose.
  • Pristatyta nauja spalva – priklausomai nuo žiūrėjimo kampo atspalvį keičiantį juoda („Pearlescent Black“).
  • Kaip papildomą įrangą galima įsigyti laikiklį išmaniajam telefonui. Jis buvo sukurtas specialiai „Master“ mikroautobusui ir automobilį paverčia tikru mobiliuoju biuru.

Kita informacija

„Renault Master“ buvo sėkmingas nuo pat pristatymo. Jis išplėtė savo dalį Europos didelių mikroautobusų rinkoje iki 15 proc. (balandžio mėn. duomenimis). „Master“ net pasiekė naują segmento rekordą, kai jo rinkos dalis vasarį sudarė 16,8 proc.

Nuo pat pirmosios kartos 1980 m., „Renault“ mikroautobusas buvo gaminamas „SOVAB de Batilly“ gamykloje, Prancūzijoje. Čia 2356 darbuotojai taip pat surenka „Opel Movano“ ir „Nissan NV 400“ mikroautobusus. 

 


[1] Prancūzijoje  būtų sutaupyta dėl mažesnių išlaidų degalams, mažesnio mokesčio komerciniams automobiliams ir galimo ekologijos mokesčio kategorijos pasikeitimo.