Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Komanda Wild Ones – ambicingi naujokai šonaslydžio lygoje

Ne išimtis ir šonaslydžio (drifto), varžybos, kuriose smagu ne tik dalyvauti, bet ir jas stebėti.
Nuotraukos

Automobilių sportas Lietuvoje visada buvo populiarius, tačiau pastaraisiais metais jis išgyvena pakilimą – lietuvių pergalės ar pasirodymas tarptautinėse varžybose, Pabaltijo šalių čempionatai, žiedinės lenktynės įvairiose trasose – kasmet tai sulaukia vis didesnio net tik žiūrovų, bet ir dalyvių susidomėjimo.

 

Ne išimtis ir šonaslydžio (drifto), varžybos, kuriose smagu ne tik dalyvauti, bet ir jas stebėti.

„Arba atvirkščiai, smagiau dalyvauti, matant žiūrovų palaikymą.“ – paprieštarauja „jaunutės“ šoninio slydimo komandos įkūrėjas Tomas Buivydis. –„Sutinku, kad stebint iš šono vaizdas atrodo gražiai – slystantys automobiliai, svylančios padangos – tačiau sėdint viduje apima visai kiti jausmai – užverda kraujas, sukyla adrenalinas.... Tai reikia pajusti. Būtent todėl, kelis metus karts nuo karto pasirodydamas įvairiuose šoninio slydimo etapuose, pagaliau supratau, kad metas judėti toliau ir siekti naujų aukštumų. Netruko atsirasti bendraminčių ir visi, pasitarę, įkūrėme komandą „Wild Ones“. Šiuo metu komandoje be manęs yra šeši žmonės – Karolis Vaičiulis, Domas Aidietis, Kęstutis Panavas, Edgar Ramonovski ir Deividas Gečys. Visgi, panašu, kad komanda dar labiau augs, nes planuojame turėti tris, o gal ir keturis pilotus.“

„Kam tiek daug?“ – su šypsena pasiteirauja pašnekovas – „Norime sparčiai augti ir kaip komanda pasirodyti visose varžybose. Šiemet, panašu, apsiribosime tik Lietuva ir artimuoju užsieniu, tačiau jau kitais metais norėtume pasiekti tarptautinį lygį. Būtent todėl ir reikia, kad mūsų automobiliai nuolat „važiuotų“, o komanda rinktų įskaitinius taškus. Tiksliau, kol kas – automobilis. Pasikalbėjus su komandos nariais iš pradžių buvo minčių, kad startuosime tik kitais metais, tačiau vyrai parodė, ką sugeba ir varžyboms bolidas buvo paruoštas per tris savaites. Nemažai padėjo ir MB „Automobilių serviso“ specialistai, kuriems už tai tariame ačiū. Dabar, pamatę, kad kai žinai, ką darai ir ko sieki, automobilį paruošti nėra taip sunku, jau ruošiame antrą bolidą, kuris artimiausiu metu irgi pasirodys varžybų trasoje. Kitus savo automobilius, kiek jų dar bus, taip pat planuojame tvarkyti ir tobulinti šiame servise.“

„Kol kas didelių laimėjimų gerbėjams nežadame“ – atvirauja Tomas – „Nes pirmosiose varžybose automobiliai bus bandomi „realiomis sąlygomis“. Šoninio slydimo sporte tai yra įprasta – susirinkai automobilį, išvažiavai į trasą ir matai, ką dar reikia tobulinti, kur buvo suklysta. Pabandai, pasižymi taisytinas vietas, įvertini kokius pakeitimus būtina padaryti siekiant geresnių rezultatų ir grįžti į garažą. Bandymai tikrai netruks amžinybę, tad kai komandos automobilius galutinai „suderinsim“, rezultatai varžybose taip pat pasikeis“.

„Džiugu, kad į automobilio „bandymo programą“ įsitraukia ne tik mūsų komandos mechanikai, kurie jau pagal garsą gali pasakyti, kas automobiliui atsitiko, bet ir augantis mūsų komandos gerbėjų skaičius. Į kiekvieną pasirodymą be pilotų ir „techninio personalo“ dar vyksta nemažas būrys gerbėjų, kurie, mūsų paprašyti, fiksuoja piloto pasirodymą varžybose iš skirtingų vietų. Taip gaunama neįkainuojama vaizdo medžiaga, kurią vėliau išstudijavus pastebimos padarytos klaidos, apsitariama, kaip jų išvengti kitose varžybose.“ – „paslaptį“ atskleidžia T. Buivydis – „Niekas negimė mokėdamas, tad ir mes, nors ne pirmi metai sėdime prie vairo, vis dar turime kur tobulėti. Smagu, kad tai supranta ir mūsų rėmėjai, maloniai sutikę prisidėti prie komandos „augimo“. Automobilių sportas – brangus malonumas, tad norint visas išlaidas padengti pačiam, reiktų laimėti „Aukso puodą“ arba paveldėti milijoną... Aišku, be pradinių savo investicijų išsiversti nepavyksta, tačiau galime pasidžiaugti, kad mūsų pagrindiniai rėmėjai finansinę komandos išlaikymo naštą gerokai palengvina. Naudodamasis proga, komandos vardu sakau „ačiū“ „Magrės baldams“, kurie yra pagrindiniai mūsų rėmėjai. taip patsportines aprangas sportines aprangas pasiuvusiai "Autodina racing"ir džemperių komandai bei jos didžiausiems fanams parūpinusiam marskinelis.lt. 

Taip pat „ačiū“ tariu „Tanagrai“ remiančiai mus tepalais. Tie, kas nėra susidūrę su automobilių sportu, tikrai nežinos, kad per šoninio slydimo varžybas smarkiai dėvisi ne tik padangos, bet ir varikliai dideliais kiekiais „ryja“ tepalus. Ir ne bet kokius, o aukščiausios kokybės ir labai nepigius. Kitaip neišeina – nepakeisi po varžybų tepalų ir per kitą etapą gali „užkalti“ variklį. Tokiu atveju remontas kainuos gerokai brangiau negu keli litrai tepalų, tad tepalus keisti būtina ir mums smagu, kad šį klausimą pavyko išspręsti. Štai dar jei taip atsirastų koks nors padangų, nebūtinai naujų, pardavėjas, kuris būtų pasirengęs kiekvienam pasirodymui skirti po komplektą padangų...“ – garsiai užsisvajoja Tomas – „Neslėpsiu, rėmėjo, galinčio padėti su padangomis, šiuo metu ieškome. Taip pat ieškome įmonės, užsiimančios... automobilių pervežimais. Bolidai yra skirti varžyboms, bet iki trasos juos dar reikia nusigabenti. Tikiuosi, kad pavyks realizuoti savo planus ir komandoje bus keturi automobiliai, tad jų pervežimo klausimas taps labai ir labai aktualus. Tokiu atveju, jeigu partnerio ar rėmėjo nepavyks rasti, svarstome galimybę komandoje turėti nuosavą tralą, kurį, greičiausiai, vairuos dabar papildomas kategorijas „renkantis“ mūsų fotografas.

„Kam mums viso to reikia? Turbūt tam, kad norisi judėti, norisi gyvenime kažko pasiekti, o prie televizorių, jeigu tokie dar išliks, prisisėdėsime, kai susensime ir nebepajėgsime pasukti vairo. Tačiau, pažadu, kad tai tikrai bus dar ne greit, nes šiai dienai turime daug planų ir aiškia viziją, kaip juos realizuosime, tad laukite naujienų iš trasų.“ – baigia pokalbį pašnekovas.

 

Kalbėjosi V. Misevičius

 

Prim.lt