„Volvo Trucks“ pristato naują variklį legendiniam FH16 sunkvežimiui. 17 litrų darbinio tūrio 780 AG ir 3800 Nm išvystanti jėgainė gali lengvai susidoroti su sunkiausiomis gabenimo užduotimis.
|
Naujieji „Scania“ 13 litrų biodujų varikliai leidžia sutaupyti 5 proc. degalų ir užtikrina, kad būtų galima nuvažiuoti dar didesnį atstumą.
|
„Volvo Trucks“ išmanioji automatizuota pavarų dėžė „I-Shift“ tapo dar greitesnė. Dėl greitesnės transmisijos reakcijos sklandžiau važiuos tiek dyzeliniai, tiek elektra varomi sunkiasvoriai sunkvežimiai.
|
Pateikiame kelis patarimus, kurie, tikimės, bent šiek tiek palengvins jūsų paieškas.
|
šiuolaikinis mechanikas? Augančiame bei profesionalėjančiame sektoriuje keičiasi ir specialistai, ir jų naudojami įrankiai.
|
Kodėl dauguma automobilių yra varomi priekiniais, o beveik visi sunkvežimiai ir autobusai - galiniais ratais?
(
Didžioji dalis sunkiojo transporto yra varoma tik galiniais ratais. Kodėl?
|
Pro gamyklos vartus nuo šio pavasario vienas po kito išrieda pirmieji serijinės gamybos naujos kartos „Volvo FH“ sunkvežimiai ...
|
Kada nors transporto istorikai parašys: kelių karaliaus „Renault Magnum“ arba „Reno Didžiojo“ epocha baigėsi tryliktaisiais XXI a metais. Į laisvą „Didžiojo“ sostą prancūzai pasiūlė naują favoritą - magistraliniams vežimams skirtą T serijos vilkikų klasę. Kaip ji atrodo ne scenoje, o kelyje, ir ko verta? Atsakymo ieškota Prancūzijoje, Žemutinės Normandijos žemėse.
|
Rugpjūčio 25 d. baigėsi „Volvo“ sunkvežimių ekonomiško vairavimo varžybų „The Drivers‘ Fuel Challenge“ etapas Lietuvoje. Kaune vykusiame finale geriausią rezultatą antrus metus iš eilės pasiekė Danas Tumosa iš UAB „Transeiga“.
|
Praėjus kiek daugiau nei metams po naujojo „Volvo FH“ debiuto, šis sunkvežimis paskelbtas „International Truck of the Year 2014“ konkurso nugalėtoju.
|