Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Mercedes-Benz Actros“ pripažintas „Metų sunkvežimiu 2020“

Lione vykstančioje tarptautinėje „Solutrans“ komercinio transporto parodoje naujajam „Mercedes-Benz Actros“ buvo įteiktas „Metų sunkvežimio 2020“ („Truck of the Year 2020“) apdovanojimas.
Nuotraukos

2019.11.27.

Lione vykstančioje tarptautinėje „Solutrans“ komercinio transporto parodoje naujajam „Mercedes-Benz Actros“ buvo įteiktas „Metų sunkvežimio 2020“ („Truck of the Year 2020“) apdovanojimas. Nugalėtoją kasmet renka 24 Europos komercinio transporto leidinius atstovaujantys žurnalistai. 1997 m. debiutavęs pirmosios kartos „Actros“ taip pat gavo analogišką apdovanojimą, o „Mercedes-Benz“ „Truck of the Year“ prizą yra gavęs devynis kartus – tai geriausias rezultatas visame pasaulyje.

24 žmonių „International Truck of the Year“ (ITotY) komisija kasmet renka geriausią sunkvežimį iš tų, kurie debiutavo rinkoje per pastaruosius 12 mėnesių. Jie įvertina technologines inovacijas, komfortą, saugumą, valdymo savybes, degalų ekonomiją, ekologiją ir bendrą naudojimo kainą (angl. Total Cost of Ownership, TCO).

„Mes esame pamaloninti ir didžiuojamės, jog „Truck of the Year“ komisija įvertino mūsų pastaraisiais metais dėtas pastangas. Ačiū jums visos mūsų įmonės ir komandos vardu. Tai dar viena paskata toliau dirbti aukščiausiu lygiu ir diegti naujas sistemas mūsų sunkvežimiuose, ypač kai kalbame apie ateities technologijas – elektrinius variklius, autonominį vairavimą bei viso sektoriaus skaitmenizaciją“, – atsiimdamas apdovanojimą sakė „Mercedes-Benz Trucks“ Plėtros vadovas profesorius Dr. Uwe Baake.

„Mercedes-Benz Actros“ buvo įvertintas už įtaką viso transporto pažangai ir ekologiją, mat jis – pirmasis sunkvežimis, kuris vietoje šoninių veidrodėlių turi vaizdo kameras, efektyvią dalinio autonominio vairavimo sistemą, modernias autonominio stabdymo bei įspėjimo apie nematomose zonose esančias kliūtis sistemas.

Ispanijoje vykusių bandomųjų važiavimų metu žurnalistai ypač teigiamai įvertino „Predictive Powertrain Control“ (PPC) kruizo kontrolę, kuri dabar gali būti naudojama įvairiausiuose keliuose ir tiksliai įvertina, kokią pavarą įjungti bei kokiu greičiu važiuoti konkrečiose situacijose. Ši sistema kartu su oro pasipriešinimą sumažinančiais „MirrorCam“ šoniniais veidrodėliais leidžia sumažinti sunkvežimio degalų sąnaudas bei padidina jo naudojimo efektyvumą.

Teigiamą įspūdį komisijos nariams paliko ir visiškai skaitmenizuotas prietaisų skydelis „Multimedia Cockpit“, pakeitęs ankstesnįjį analoginį skydelį. Jo galimybės kur kas didesnės ir vairuotojas gali susikonfigūruoti darbo aplinką pagal savo norus. 

„Mercedes-Benz“ pademonstravo sunkvežimį, kuris nurodo kryptį visiems ateityje pasirodysiantiems autonominio vairavimo funkciją turintiems automobiliams“, – prestižinį prizą apibendrino ITotY komisijos pirmininkas Gianenrico Griffini.

Nuotraukų autorius –  „Daimler“.