Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Besidėvinčių žemės ūkio technikos detalių restauravimas

Žemės ūkyje kasdien naudojama gausybė technikos iš
Nuotraukos

 Žemės ūkyje kasdien naudojama gausybė technikos iš plieno apsaugoto nuo korozijos įvairiomis priemonėmis, tačiau daugelyje mechanizmų apstu ir guminių detalių, kurių priežiūra reikalauja ypatingo dėmesio. Reikalas tas, kad guminės detalės sensta. Veikiamos saulės (ultravioletinių spindulių), ozono, mechaninių apkrovų ir kt. jos degraduoja. Laikui bėgant, kai gumoje esantis plastifikatorius migruoja į paviršių, guma ima kietėti ir skilinėti. Kitos detalės, ant kurių tyška tepalai ir kiti eksploataciniai skysčiai, gali išbrinkti ir suminkštėti.

Guma vulkanizuojama su elemetariąja siera (iki ~4 proc.), todėl jai oksiduojantis susidaro sieros dioksidas, kuris traukia drėgmę, skatina metalo koroziją ir gumos atšokimą (atsiklijavimą) nuo metalo. Dėl šių prigimtinių gumos savybių labai sunku užtikrinti patikimą gumos pritvirtinimą prie metalų. Naudojant poliuretano medžiagas, dėl jų prigimtinių savybių, situacija radikaliai keičiasi, nes tada galima užtikrinti ypatingai gerą poliuretano sukibimą su metalu. Toks junginys tampa atsparus net ir jūros vandens poveikiui. UAB Elastomer.EU naudojamos technologijos leidžia apsaugoti nuo korozijos ne tik metalą po poliuretano sluoksniu, bet ir bet kurias šalia esančias nepadengto metalo zonas, pagal poreikį.

Vikšrinių traktorių ir kombainų atraminių ritinėlių guma, dažniausiai, pradeda skilinėti ir atplyšinėti ties detalės kraštais. Traktorių modeliuose su siauresniais ritinėliais guma skilinėja ties abiem kraštais. Modeliuose kur naudojami platesni ritinėliai ir vikšrai, ji labiau skilinėja vidinėje pusėje. Pasitaiko, kad dirbant vikšras pagauna akmenį ir ne visada jį išmeta lauk. Akmuo gali ilgai suktis vikšro viduje ir nuolat traiškyti atraminio ritinėlio gumą. Neretai originalių ritinėlių guma pradeda plyšinėti jau po vieno darbinio sezono. Klientui įsigijus naujus originalius ritinėlius po kelių mėnesių jau būna sunku atskirti kurie yra tie naujieji, o kurie – sumontuoti seniau.

Prabėgus dar šiek tiek laiko nuo ritinėlių guma pradeda atplyšinėti lakštais. Tokios detalės tampa nebetinkamos naudoti, nes tolygiai nebepaskirsto technikos svorio į brangiai kainuojantį vikšrą.

 

Naudojant įmonės Elastomer.EU specialistų restauruotus ritinėlius, problema palyginti nesunkiai ir pigiai išsprendžiama. Šiek tiek už gumą kietesnis (80 shore A) poliuretanas ir ypatinga poliuretano prikibimo prie pagrindo technologija daug geriau susitvarko su netyčia į vikšrą patekusių akmenų apkrovomis.

 

 

Atraminių ritinėlių restauravimas, paprastai, užtrunka iki mėnesio, todėl intensyviai eksploatuojamos žemės ūkio technikos savininkui verta turėti bent kelis atsarginius ritinėlius. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad nebūtina restauruoti viso ritinėlių komplekto iš karto. Galima restauruoti po kelis vienetus, taip užtikrinti, kad turima vikšrinė technika nestovėtų be darbo.

Šiuo atveju vėlgi gali padėti UAB Elastomer.EU, kurios specialistai restauruoja visų modelių ir dydžių atraminius bei tuščios eigos (nevarančiuosius) ritinėlius.

Atliekant įvairius planuotus ir neplanuotus turimos technikos remonto darbus patartina apžiūrėti ir guminių bei metalo-gumos detalių būklę. Būtina apžiūrėti kabinos pagalves, patikrinti ar guma nesuskilinėjusi, neplyšusi ar neatšokusi nuo metalinės ašies. Praktika rodo, kad kai kurios originalios hidraulinės kabinos pagalvės ilgaamžiškumu nepasižymi.

Variklio, pavarų dėžės pagalvių sudėvėjimą, dažniausiai išduoda bildesys, padidėjusios vibracijos.

Taip pat labai svarbu apžiūrėti jėgos perdavimo movas: ar visos metalinės detalės vis dar savo vietose, ar nepradėjo skilinėti guma. Dažnai movos projektuojamos taip, kad atsiradus ypač didelėms apkrovoms, plyštų būtent guma, o ne lūžtų kardanas ar nusisuktų varantysis velenas.

Jėgos perdavimo movos plyšimas iš karto sustabdo visos technikos darbą. Kai kurias movas įmonė Elastomer.EU gali restauruoti operatyviai (per porą dienų), tačiau visgi tikslingiau movas restauruoti ne sezono metu. Intensyviai dirbantiems rekomenduotina įsigyti rezervinę movą, kad žemės ūkio darbai dėl detalės gedimo nesustotų.

 

Diskiniuose skutikuose naudojamas gumines apsaugas - strypus, kartas nuo karto jas tenka keisti į naujas. Guma gauna dideles deformacines apkrovas, skilinėja, susiploja ir nebeatlieka savo funkcijos.

UAB Elastomer.EU naudojamas termoreaktyvinis poliuretanas yra atsparus dinaminėms apkrovoms ir išlaiko savo amortizacines savybes ilgesnį laiką. Pastebėję skilinėjančią gumą galite kreiptis į įmonės specialistus ir jie pagamins bet kokių reikalingų išmatavimų ir kietumo poliuretaninius strypus. Visą gumų komplektą galima pakeisti ir per 2 – 3 kartus. Operatyviai gavus pirmą partiją, pirmiausia reiktų pakeisti blogiausios būklės gumas, o vėliau – ir visas likusias.

 

Daržovių kombainuose su sietiniais transporteriais naudojamas gumines detales - ratukus, lopetėlės, valomąsias žvaigždutes ir kt. taip pat sėkmingai galima keisti į ilgaamžes poliuretanines.

Purkštuvams galima pagaminti naujas poliuretanines siurblių membranas ir įvairias atramines gumas, ne prastesnės kokybės, bet geresnėmis negu originalo kainomis.

Frontaliniams krautuvams tenka restauruoti pilnavidures padangas. Pakeitus guminę dangą į poliuretane, leistina rato apkrova padidėja mažiausiai du kartus. Poliuretanas taip pat atsparesnis ir įpjovimams, trinčiai, dinaminėms apkrovoms. Jeigu sistemos konstrukcijaleidžia, keičiant ratus, galima padidinti dangos storį ir taip papildomai pailgėja rato tarnavimo laikas.

Naudojantiems grūdų valomąsias Petkus ir kitas, tikslinga užsakyti naujas ilgaamžes pagalvėlės (amortizatorius), pagamintas iš poliuretano. Specialistai rekomenduoja visada „po ranka“ turėti bent du papildomus vienetus, kad plyšus guminėms dalims jas būtų galima skubiai pakeisti.

 

Suprasdami klientų poreikius ir stengdamiesi pateisinti jų lūkesčius, be minėtų detalių, Elastomer.EU meistrai gamina naujas vibracijas slopinančias poliuretanines pagalves ir stacionariai technikai: elektrinėms spintoms, transformatoriams; elevatoriams/liftams; kondicionieriams, ventiliatoriams; kompresoriams; skysčių siurblių sistemoms; kontrolės ir matavimo prietaisams; laboratorinei įranga; plaukiojančioms grindims; malūnams, smulkinimo įrangai; bunkeriams...

Įmonė turi ypatingai platų asortimentą – Visų pagalvių bendras aukštis be apkrovos - 40mm. Galimos maksimalios apkrovos vienai pagalvei nuo 4 kg iki 1,4 tonos. Specialistai ne tik pagamina reikiamą detalę, be ir, derindamiesi prie konkrečios situacijos, parenka reikalingą pagalvės kietumą. Visos minėtos pagalvės gali būti gaminamos ir iš nerūdijančio plieno detalių, tinkamų maisto pramonei.

Skirtingai negu kiti poliuretaninių detalių gamintojai, Elastomer.EU gamybos procese, paprastai, nenaudoja pigmentų, kenkiančių poliuretano atsparumui. Reiktų žinoti, kad dažai pigmentai paslepia ir daugumą poliuretano liejimo brokų, todėl išoriškai gražus dažyto poliuretano paviršius dar nereiškia ilgo detalės tarnavimo laiko.

Taip pat daugumas įvairią techniką naudojančių darbininkų yra pastebėję, kad originalių detalių konstrukcija dažnokai būna neoptimali. Gamintojo suprojektuotos kompiuteryje ir atlikus dalį bandymų, tokios detalės „paleidžiamos į apyvartą“ nepatikrinus, kaip jos dirbs realiomis sąlygomis.

Gamintojai, konstruodami įvairiausias detales, neretai neranda optimalių sprendimų, dėl per trumpų bandymų bei pilnai neatitinkančių bandomųjų pavyzdžių eksploatavimo sąlygų.

Skirtingai nuo gamintojų, UAB Elastomer.EU darbuotojai gavę senas, plyšusias detales, tarnavusias „lauko sąlygomis“, turi galimybę geriau įvertinti konstrukcijos netobulumus. Kur reikia ir galima, stiprinamos metalinės dalys, prie jų papildomai privirinant metalą. Metalas visada padengiamas korozijai atsparia danga. Jei įmanoma, sustiprinamos tos vietos, kur guma plyšo pirmiausiai. Nemažą patirtį sukaupę specialistai nesunkiai parenka reikalingą poliuretano kietumą. Esant reikalui ir leidžiant detalės konstrukcijai, papildomai naudojami įvairūs kevlaro kordai.

Elastomer.EU siekia ilgam išspręsti didžiąją dalį „guminių“ jūsų ūkio problemų. Iškilus klausimams rašykite info@elastomer.eu , siųskite reikalingų restauruoti detalių nuotraukas, skambinkite +370 699 69591. Operatyviai gausite profesionalų patarimą, išsirinksite jums tinkamiausią variantą.

 

Prim.lt