Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Ieškome talpiausio automobilio - Renault Grand Scenic

„Renault Grand Scenic“ debiutavo 2004 m. Ženevos automobilių parodoje.
Nuotraukos

Prim.lt, padedamas gausios ir draugiškos Pocių šeimynos, tęsia talpiausio ir geriausiai daugiavaikės šeimos poreikius atitinkančio automobilio paieškas. Šį kartą vėl „matuojamės“ „Renault“ prekių ženklo modelį – „Rand Scenic“.

 

„Renault Grand Scenic“ debiutavo 2004 m. Ženevos automobilių parodoje. Tai – padidinta modelio „Scenic II“ versija, teoriškai turinti sutalpinti 7 žmones.

Antroji „Grand Scenic“ karta visuomenei buvo pristatyta toje pačioje Ženevos automobilių parodoje 2009 m., 2012 m. modelis buvo modernizuotas.

„Grand Scenic“ ilgis – 4,49 m. Tai – 23 cm daugiau už „Scenic II“. Modelis turi trečią sėdynių eilę, kuri dailiai pasislepia bagažinės grindyse. Bagažinės tūris – 200 l., maždaug tiek vietos reikia sulankstomam vežimėliui ir porai pirkinių maišų. Palikus kelis vaikus namie ir sulanksčius trečią sėdynių eilę, bagažinė padidėja iki 550 l, o išėmus antros eilės sėdynes automobilis tampa nedideliu krovininiu furgonu – bagažinės tūris pasiekia 1 920 l.

Tai yra, čia mes turime tą pačią situaciją, kaip ir kituose bandytuose modeliuose – gausiai šeimai tenka rinktis – važiuoti su daug daiktų arba važiuoti visiems. Pastarasis variantas yra patrauklesnis, nors tokiu atveju telpa tik patys būtiniausi daiktai. Kita vertus, kelionę, ypač vaikams, praskaidrina didelis priekinis stiklas – 1,4 m2 ir masyvus stiklinis stogas – 1,61 m2. Pastarasis montuojamas atskirai, už papildomą kainą, tačiau galvojant apie vaikus, jį reiktų užsisakyti. Ne kartą patikrinus praktiškai drąsiai galima teigti, kad galimybė kelionės metu stebėti dangų gerokai pakelia vaikų nuotaiką ir tampa jiems nauju užsiėmimu, leidžiančiu važiuoti toliau be stabčiojimų.

Matyt panašiai galvojo ir „Renault“ dizaineriai, todėl automobilyje įmontuotas papildomas panoraminis veidrodėlis, leidžiantis vairuotojui matyti tai, kas vyksta gale.

Didelis centrinis ranktūris - daiktadežė yra stumdomas. Viską lemia keleivių skaičius, nes norint gale susodinti tris žmones, ranktūrį būtina pristumti beveik prie pat centrinio panelio.

Atnaujintame modelyje nuo 390 iki 355 buvo pažeminta vairuotojo sėdynė, kas mūsų atveju taip pat yra svarbu, nes tėtis Mindaugas yra nemažo ūgio, tad toli gražu ne visuose automobiliuose jam pavyksta įsikurti patogiai. „Grand Scenic“, nuleidus sėdynę iki pat apačios, Mindaugas vairuotojo vietoje tilpo, tačiau erdvės už jo sėdinčiam vaikui liko ne tiek ir daug.

Gamintojų teigimu, „Grand Scenic“ puikiai suderinta vairuotojo „darbo“ vieta – ji primena lengvąjį automobilį, ir matomumas, būdingas vienatūriui. Vairavimo patogumą turi užtikrinti kiek atgal atlošta vairuotojo sėdynė ir 58,6 laipsnių kampu sumontuotas vairas bei arčiau vairuotojo perkelta pavarų perjungimo svirtis.

Visa tai yra tiesa, tačiau su viena išlyga – kai prie vairo sėdi standartinio ūgio vairuotojas. Mūsų atveju teko rinktis tarp patogaus vairuotojo sėdėjimo ir erdvės už jo esančiam vaikui. Kol vaikai dar maži, toks pasirinkimas yra įmanomas, tačiau gausiai Pocių šeimynai augant, situacija akivaizdžiai blogės – kuo didesni bus vaikai, tuo sunkiau jiems bus rasti vietos standartiniame automobilyje.

Šiuo atveju kiek paprasčiau automobilyje įsikurti mamai Jurgitai ir sėdintiems už jos – standartinis ūgis leidžia patogiai priekinėje sėdynėje įsitaisyti mamai, vietos lieka ir antros eilės keleiviams.

Amžinas nedidelių septynviečių automobilių klausimas – trečios eilės keleiviai. Jie neturi galimybių reguliuoti savo sėdynių ir, paprastai, jiems būna paliekama mažiausia vietos. Vienas iš „Grand Scenic“ pliusų yra tame, kad antros eilės sėdynės taip pat stumdomos, tad sėdintiems „bagažinėje“ galima sukurti kiek patogesnes sąlygas. Aišku, jeigu tai leidžia priekyje sėdinčių žmonių ūgis.

Patekti į trečiąją sėdynių eilę ganėtinai lengva – tai užtikrina lengvai ir paprastai atitraukiamos antros eilės sėdynės. Be to, kiek teko pastebėti, vaikai labai mėgsta sėdėti „bagažinėje“, tad trečioji eilė tampa savotišku „pagrindiniu prizu“, kurį galima skirti, tarkim, už gerą elgesį.

Susodinus vaikus gale, nereikia papildomai rūpintis ir dėl jų saugumo, nes kurdami „Renault Grand Scenic“ inžinieriai pasistengė – kėbulas turi daugybę papildomai sutvirtintų zonų, deformacija susidūrimo atveju yra programuojama, keleivius saugo ir gausybė saugos pagalvių. Trečios eilės keleivių apsaugai nuo smūgio į galą papildomai sumontuotas porėmis, sustiprinti galiniai lonžeronai.

„Renault Grand Scenic“ suteikiama trejų metų arba 150 000 km garantija, bazinės versijos kaina prasideda nuo 20 000 eurų. Automobilis pasižymi saugumu, puikiu kainos ir kokybės santykiu, tačiau dėl konstrukcijos specifikos, susodinus į jį 7 žmones, vietos bagažinėje lieka labai nedaug, tad galvojant apie automobilį ne tik kelionei į piceriją, bet ir tolesniam pasivažinėjimui vertėtų pasidairyti į didesnius ir erdvesnius modelius.

 

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Prim.lt


Taip pat skaitykite

Ieškome talpiausio automobilio – „Renault Espace“

Ieškome talpiausio automobilio – Volkswagen Touran

Ieškome talpiausio automobilio – Dacia Lodgy