Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„IntelliGrip”: optimali „Opel Grandland X” trauka

Norintiems kompaktiško išskirtinio stiliaus visureigio (SUV) su kuriuo ketinama keliauti slidžiais keliais, turi gerą pasirinkimą – „Opel Grandland X” su papildomai įrengiama „IntelliGrip” prisitaikančia traukos kontrolės sistema.
Nuotraukos

2018.03.20.

Norintiems kompaktiško išskirtinio stiliaus visureigio (SUV) su kuriuo ketinama keliauti slidžiais keliais, turi gerą pasirinkimą – „Opel Grandland X” su papildomai įrengiama  „IntelliGrip” prisitaikančia traukos kontrolės sistema.

„IntelliGrip” užtikrina optimalią trauką ir stabilumą važiuojant bet kokiais paviršiais. Priklausomai nuo kelio sąlygų, priekiniais ratais varomo „Grandland X“ vairuotojas centrinėje konsolėje įrengtu sukamuoju valdikliu gali rinktis tinkamą traukos kontrolės režimą. Elektronika tuoj pat paskirsto sukimo momentą ratams ir sureguliuoja ESP  nustatymus.

„Naujasis „Opel Grandland X” visureigis siūlo gausų asortimentą moderniausių sistemų, tokių kaip 360 laipsnių rodanti kamera, prisitaikantys LED priekiniai žibintai, sertifikuotos ergonominės sėdynės, leidžiančios važiuoti patogiai. O su pasirenkama „IntelliGrip” technologija, vairuotojas mėgausis atpalaiduojančiu važiavimu bet kokiomis sąlygomis”, - sako   Peteris Küspertas, pardavimų ir rinkodaros vykdantysis direktorius.

„IntelliGrip” traukos kontrolės sistemos 5 nustatymai:  

  • Įprastas (Normal / On-road): šis režimas aktyvuojamas tik užvedus „Grandland X“ variklį. ESP ir traukos kontrolės sistema pritaikoma prie įprastų miesto, greitkelio ir užmiesčio kelio sąlygų. 
  • Sniegas (Snow): nustatymas „sniegas“ užtikrina optimalią trauką važiuojant apledijusiu ir sniegu padengtu paviršiumi iki 50 km/h greičiu.  Traukos kontrolės sistema reguliuoja priekinių ratų slydimą, sulėtindama prasisukančio rato sukimąsi, o sukimo momentą perduoda kitam ratui.
  • Purvas (Mud): šis nustatymas leidžia ratams prasisukti. Priverstinis rato prasisukimas  ir sumažinta trauka pajudėjus automobiliui išstumia purvą iš po ratų, todėl atstatomas sukibimas su kelio danga. Tuo metu, geresnį sukibimą turinčiam ratui užtikrinamas didesnis sukimo momentas. Toks važiavimo nustatymas aktyvus važiuojant iki 80 km/h greičiu.  
  • Smėlis (Sand): esant šiam nustatymui priekiniai ratai sukasi lėtai ir tuo pat metu. Taip sumažinama automobilio įklimpimo galimybė smėlyje.
  • ESP išjungimas (ESP Off): ESP ir traukos kontrolės sistemos išjungimas važiuojant iki 50 km/h greičiu. Saugumui užtikrinti, važiuojant virš 50 km/h greičiu, „IntelliGrip” pradeda veikti įprastu režimu.

„IntelliGrip” koreguoja sukimo momento paskirstymą priekiniams ratams, priklausomai nuo to, koks nustatymas yra pasirinktas, leidžia ratams prasisukti jei to reikia ir užtikrina optimalią pusiausvyrą tarp sukibimą turinčio  ir prasisukančio rato.

Inovatyvią „IntelliGrip” technologiją, kaip “All-Road” paketo elementą, galima rinktis su visais „Grandland X“ variklių variantais, taip pat su 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir 225/55 R18 padangomis. Visas šis komplektas galimas su „Enjoy”, „Innovation” ir „Ultimate” apdailos variantais.