Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Bike Show Millennium & Drift allstars 2015

Nauja vieta, nauja koncepcija, nauji realizacijos būdai ir tas pats, bet visgi kiek kitoks daugeliui kauniečių ir miesto svečių puikiai pažįstamas bei
Nuotraukos

 Nauja vieta, nauja koncepcija, nauji realizacijos būdai ir tas pats, bet visgi kiek kitoks daugeliui kauniečių ir miesto svečių puikiai pažįstamas bei didžiulio dėmesio susilaukiantis renginys. Būtent taip galima būtų trumpai apibūdinti prabėgusį savaitgalį Kaune, Nemuno saloje šurmuliavusį „Bike Show Millennium“.

Jeigu apie renginį kalbėti plačiau, tai... užtruks. Kadaise dviejų dalių – moto show ir auto show – renginys, dabar tapo viena, nepertraukiama dvi dienas vykstančia švente. Nors, žvelgiant ypatingai atidžiai, ribą tarp pirmos ir antros dienos būtų galima nubrėžti.

Būtent pirmą renginio dieną į Nemuno salą atburzgėjo didžiulė, ilga, nemažą dalį krantinės užėmusi moto brolijos kolona. Kolonos pradžią, kaip ir priklausė, sudarė motociklai, už kurių driekėsi motorolerių ir netgi keturračių eilė. Ypatingai daug šiemet renginyje dalyvavo Lietuvos moto klubų atstovų.

Be to, gerokai skyrėsi ir abiejų dienų programa. Pirmąją dieną, kolonai atvykus į Nemuno salą, čia, erdvioje automobilių stovėjimo aikštelėje, vyko „DRIFT ALLSTARS“ varžybų dalyvių treniruotės. Kiek toliau nuo automobilių kovos arenos vyko ne mažiau karšti ir atkaklūs dažasvyčio komandų susirėmimai.

Pirmąją dieną, trumpam, bet drifterių automobiliai aikštelę buvo užleidę įspūdingai motociklus valdantiems stunteriams, kurie stebino žiūrovus ne tik 360 laipsnių kampu apsiverčiančiais motociklais ar asmenukėmis, motociklams stovint ant vieno rato, bet ir nepakartojama „Titaniko“ kelione Kauno Žalgirio arenos aikštele.

Vėliau visus sukvietė pagrindinė renginio muzikos scena, kur be lietuviškų žvaigždžių – Arinos ir „Veto Bank“ bei „BIX“, susirinkusių ir sulaukusių kraują kaitino Vokietijos metalo žvaigždė „Doro“.

Antroji diena, nors ir buvo pirmosios pratęsimas, atrodė visiškai kitaip. Pirmiausia atvykstančius į Nemuno salą pasitko... retų, egzotiškų, senovinių ir karinių automobilių paroda. Pasak vienų iš parodos dalyvių – Lietuvos kariuomenės atstovų – tokie renginiai, puiki proga visuomenei parodyti specialią karinę techniką, kurią išvysti paprastiems žmonėms galimybių kaip ir nebūtų. Šį kartą kariškiai į renginį atvairavo ne tik karinį, daug gyvenime „patyrusį“ karinį „Hummer“, bet ir visiškai naujutėlaitė, blizgantį, 6 tonas sveriantį ir 30 l kuro 100 km kelio naudojantį „Toyota“ džipą. Beje, į karinį „Hummer“ visi norintys galėjo įlipti, apsižiūrėti, pasimatuoti „karišką automobilį“ ir pasijausti kariškiu „karštajame taške“.

Greta modernios karinė technikos puikavosi „papimpinti“ automobiliai, iš kurių išsiskyrė dviejų jaunų vaikinų perdarytas, pailgintas ir puikiai važiuojantis „Zaporožec“. Vyresni skaitytojai dar žinos, o jaunesniems paaiškinsim – kadaise TSRS buvo tokie pigūs ir paprasti automobiliai, kaip ir „Porsche“, turėję oru aušinamus variklius, sumontuotus galinėje automobilio dalyje. Vėliau jie, kaip ir pati TSRS, nunyko, tačiau yra entuziastų, kurie tokį transportą ne tik išsaugojo, bet ir prikėlė jį antram gyvenimui.

Greta perdarytų ar patobulintų automobilių, puikavosi istorinis transportas, tiek 30 – 40 metų senumo, tiek ir menantis Pirmąjį pasaulinį karą. Ypatingai nudžiugino tai, kad bent jau automobiliai ir didžioji dalis motociklų, buvo puikiai prižiūrėti ir važiuojantys.

Centrinėje renginio arenoje nuo pat antros dienos ryto toliau burzgė šonaslydžio (drifto) varžybų automobiliai. Gal jų keliamas garsas, gal nedidelis renginio organizatorių apsiskaičiavimas be dėmesio paliko ir kiek toliau nuo automobilių „arenos“ vykusias konkūro varžybas, „Millennium“ taurei laimėti, ir pagrindinėje scenoje koncertavusius jaunuosius atlikėjus. Pastarųjų pasirodymą stebėjo tik jų tėveliai ir koncertą rengę asmenys. Gaila, nes mažieji atlikėjai savo pasirodymui didžiojoje scenoje rengėsi ypatingai kruopščiai ir dainavo bei šoko ypatingai, vaikiškai nuoširdžiai, stengdamiesi iš visų jėgų.

Vykstant pasikeitimams pačiame, aišku, kad viena ar kita renginio dalis galėjo sulaukti mažiau organizatorių dėmesio, tačiau norisi tikėti, kad kitais metais, pasikviesdami vaikus, „Bike Show Millennium“ organizatoriai nepamirš pranešti renginio svečiams, kad čia pat, šalimais, vyksta toks nuoširdus ir šilas koncertas, kokio dažnas mūsų dar nėra matęs.

Grįžtant prie pagrindinio abiejų dienų akcento – šoninio slydimo varžybų – pergale Kaune džiaugėsi kaimyninės Lenkijos atstovas Piotras Viecekas. Antra vieta atiteko svečiui iš Didžiosios Britanijos Džeimsui Dynui, trečias liko Nigelis Kolferis, ketvirtas – brolis latvis Janis Eglite.

Nors savo sugebėjimus trasoje demonstravo ir nemažai mūsų tautiečių, užkopti ant nugalėtojų pakylos jiems, bent šiais metais, deja, nepavyko. Geriausiai iš lietuvių pasirodė Timas Simniška, vairavęs „Lexus SC“ automobilį. Jis pateko į lenktynininkų aštuntuką.

Kiek kitos negu anksčiau, „Bike Show Millennium“ sulaukė nemažo tiek kauniečių, tiek ir moto visuomenės susidomėjimo. Panašu, kad pasukę kitu keliu, organizatoriai pasielgė teisingai ir jeigu įvertinę nedideles šių metų klaideles, kitiems metams jie paruoš panašų renginį, jau dabar galima prognozuoti, kad atgimęs „Bike Show Millennium“ plačiai nuskambės ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų, o Kaunas vėl, nors kelioms dienoms, bet taps Lietuvos sostine. Ar taip įvyks, sužinosime, nes laukti liko ne taip jau ilgai. Tik truputį daugiau negu 360 dienų...

 

Prim.lt